mikä ois halpa ja nopea konsti paikata pienet reiät peltikatossa??,käykö joku lasikuitukitti tai vastaava,sillee et kestäs ens kesään
peltikaton paikkaus
4
7947
Vastaukset
- helppo konsti...
Sikaflex tai mikä nyt olikaan nimeltään... voi levittää jopa märälle pinnalle. Silikoni-tuubin muotoinen jutska ja sitä vaan reiälle ja vähän sormella pyyhkäset, helppo, halpa ja kestävä!
- ...........
Sikaflex,Joint ja mitä niitä nyt onkaan niin kaikki käy ensiavuksi pienehköihin reikiin,mutta niissäkin on eroja ja kannattaa valita se mikä tuoteselosteen mukaan parhaiten hommaan soveltuu.
Mutta missään tapauksessa ei silikonia katolle.
Eikä tule kauaa kestämään jos märälle ja paskaiselle pinnalle levittää,vaan vaikka hiekkapaperilla karhentaa paikattavan kohdan eikä esim.tinnerillä puhdistus ole liioittelua.
Siihen kun massa on kuivunut pyyhkäisee pariin kertaan maalia päälle niin kestää jopa seuraavaankin kesään. - liimamassa
........... kirjoitti:
Sikaflex,Joint ja mitä niitä nyt onkaan niin kaikki käy ensiavuksi pienehköihin reikiin,mutta niissäkin on eroja ja kannattaa valita se mikä tuoteselosteen mukaan parhaiten hommaan soveltuu.
Mutta missään tapauksessa ei silikonia katolle.
Eikä tule kauaa kestämään jos märälle ja paskaiselle pinnalle levittää,vaan vaikka hiekkapaperilla karhentaa paikattavan kohdan eikä esim.tinnerillä puhdistus ole liioittelua.
Siihen kun massa on kuivunut pyyhkäisee pariin kertaan maalia päälle niin kestää jopa seuraavaankin kesään.ainut mikä pysyy hyvin. jos on isonpi reikä esim 10 mm halkaisijaltaan niin laita massaa kauttaaltaan ja peltilätkä päälle. Katon yläosassa ainakin toimii.
- keino
putsaat reiät kunnolla ja tinaat ne siihen päällä vaikka sikaflex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947