Onko kellään kokemuksia jousimies (N) ja vesimies (M). Toimiiko juttu? En oo viä oikein varma tunteistani, et apuu kaivattais..
jousi& vesimies
6
3804
Vastaukset
- Mikko!
http://www.jippii.fi/viihde/horoskoopit/sopivuus/?merkki1=jousimies&merkki2=vesimies
en tiedä pitääkö tämä paikkansa mutta tällänen oli jippiin horoskooppi sivulla kun ottaa horoskooppi merkkien yhteensopivuudet.
Yhteensopivuus: Jousimies & Vesimies
Jousimies ja vesimies muodostavat kekseliään ja omaperäisen parivaljakon. Jousimies on synnynnäinen seikkailija ja tutkimusmatkaaja ja vesimies moni-ilmeinen idealisti, joten yhdistäviä tekijöitä ja luonteenpiirteitä riittää. Nämä kaksi voivat toisinaan kilpailla keskenään, mutta ainakaan heillä ei ole koskaan tylsää. Molemmat merkit ovat ulospäinsuuntautuneita ja he kommunikoivat keskenään esimerkillisesti. Molemmat ovat optimistisia ja innostuneita persoonia ja viihtyvät hyvin yhdessä.
Jousimies ja vesimies ihailevat toisiaan suuresti. Vesimies arvostaa jousimiehen filosofista ajattelutapaa ja nopeaa älyä, jousimies ihastuu helposti vesimiehen aloitteellisuuteeen sekä radikaaleihin ratkaisumalleihin. Molemmat merkit ovat itsenäisiä ja tarvitsevat paljon vapautta sekä omaa rauhaa. Molemmille on siis itsestäänselvää, että kaikkea aikaa ei suinkaan nyhjätä yhdessä. Toisinaan jousimies voi vaikuttaa itseriittoiselta vesimiehen silmissä tai vesimies olla liian erikoislaatuinen jousimiehen mielestä. Tässä suhteessa on positiivisia asioita kuitenkin niin paljon enemmän kuin negatiivisuutta, joten ongelmat ovat helposti ratkaistavissa.
Jousimiestä ohjaa Jupiter ja vesimiestä Saturnus sekä Uranus. Saturnus edustaa kovaa työtä, vastuullisuutta ja kunnianhimoa. Jupiter suojelee optimismia, onnea, seikkailua, tietoisuutta ja matkaamista, Uranus kaikkea uutta, epäperinteistä, luovaa ja radikaalia. Jousimies ja kauris muodostavat mielenkiintoisen, luovan ja tehokkaan parivaljakon. Merkit ruokkivat toistensa ideointikykyä ja aikaansaavuutta. Vesimiehellä on jousimieheltä puuttuvaa pitkäjänteisyyttä, jota myös jousimies voi oppia vesimiehen suosiollisella avustuksella. Merkit ovat lojaaleja ja omistautuneita toisilleen, joten uskottomuudesta on tuskin ongelmaa tässä suhteessa. Parasta jousimiehen ja vesimiehen suhteessa on kehittyminen ja oppiminen. Yhdessä nämä merkit voivat saavuttaa paljon sellaisia asioita, joihin kumpikaan ei yksinään kykenisi. - jousim.
Itselläni kokemusta vesimiesnaisen kanssa olemisesta noin vuoden ajalta. Mun mielestä toimii oikein hyvin. Molemmat tukee sopivasti toisen heikkouksia ja päinvastoin.
- jousimiesnainen -83
olen jousimies ja entinen poikaystäväni vesimies. meillä ei toiminu mikään juttu,kaikesta tuli vaan riitaa... sänkypuolen hommat toimis kyllä mut mun voimani ei ainakaan riittäny ainaiseen tappelemiseen...
- jouskari
Moikka! Kysyit kokemusta jouskari (n) ja vesimies (m). Ite oon jouskarityttö, aloin 16v. seurusteleen vesimies pojan kaa. Muutettiin yhteen, mentiin kihloihin. seurusteltiin yht. reilu 4,5v. Nyt pidetään taukoo. Me ainakin sovittu merkkeinä ihan hyvin yhteen, mut liian paljon, liian varhain ja nopeesti. Ehkä suhde muuttunu hieman enemmän kaverillisex. MUT, ota ite selvää...
- sopinut
oltiin naimisissa 7 vuotta ja muutama tenavakin. oltiin kyllä kuin yö ja päivä. ei sovittu ei.
- Jouskariini
Itse voin sanoa parin vuoden kokemuksella (suhde jatkuu ja kuikoistaa yhä), että jouskari (n) veskari (m) sopii erinomaisesti yhteen. Meillä ainakin sopivasti tuetaan toinen toisiamme, eikä meillä ole tylsää keskenään koskaan. Aina keksii jotain tekemistä, jos meinaa olla tylsää. Ja seksikin sujuu enemmän kuin hyvin! :)
Veskari tasoittaa rosoista jouskaria ja toisinpäin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628