Paikat märkänä..

Talkkari

Kesällä ollessani kotona soi ovikello ja ovella seisoi talossamme asuva noin 25-30 vuotias tyttö josta tiesin vain nimen.Tuo Johanna kysyi olisiko mahdollista tulla katsomaan kun hänen kämpässään vuotaa varmasti jotain kun paikat olivat märkänä.No minä tietysti sanoin että tottakai märkiä paikkoja tulen katsomaan,olenhan sentään talonmies.Johanna käveli kiusoitellen perse keinuen ovelleen ja minä tietysti perässsä.Heti päästyäni sisään Johanna kertoi että makuuhuoneessa on jotain märkää ja siellä tuoksuu jotenkin erikoiselle,no minä tietysti menin makkariin ja olihan siellä jotain erikoista tuoksua jonka tunsin selvästi kiiman tuoksuksi.Johanna tuli perässä ja kysyi löytyykö mitään syytä kosteudelle ja laittoi jalkansa tuolin reunalle josta minihameen paljastamat hyvin kiinteät reidet paljastuivat.Taitaa tuolla hameenalla olla se kostea paikka josta tämä tuoksukin aiheutuu sanoin Johannalle ja hän nosti hamettaan paljastaen melkein karvattoman pillunsa joka kiilsi kiimanesteitä ja sanoi eikös talkkarin tehtävänä ole tukkia reiät vaikka sormilla jos vuotoa ilmenee?Minä tietysti työtä käskettyä ja koetin sormella pillusta josta valui ihan norona kiimanestettä.Jossu huohotti jo kovaa ja työnsi minut sängylle ja aloitti riisumaan vaatteitani päältä ja kun hän huomasi kaluni jo pullistelevan kovempana kuin koskaan hyppäsi hän suoraan istumaan kullini päälle ja aloitti irstaan ratsastuksen pyörittäen persettään kuin viimeistä päivää.Ihanaa..ooh..aah..tätä mä oon kaivannut..mä en oo saanu munaa kahteenviikkoon..mä tuun hulluks,kiljui Johanna ja ei kauaa tarvinnut tuota kiimaista tyttöä porata kun aloin tuntemaan palleissa sellaista kihelmöintiä että kohta tulee...Jossu sanoi anna mennä vaan sisään,ehkäisyt on hoidossa.Minä olin jo haaveissani kuvitellut ruiskuttavani koko lastin Jossun suuhun josta erityiseti pidän mutta Jossu ei päästänyt otteestaan vaan koko lasti lensi sellaisella voimalla pillun perukoille että Johanna rupesi samaanaikaan laukeamaan ja huusi kiimaisia lauseita kokoajan ..eih..eih..mä tuun kans ..ihanaa..mä haluuuun...namia.
Haluisko joku talkkarin kylään? Laitanko jatkoa tarinalle..ei se tähän loppunut.

5

16192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *girl*

      jatkoa ilman muuta :)

    • jatka

      oli niin surkeasti kirjoitettu

    • ansku!!

      Kuule älä jatka... sureempaa voi vaan ettiä! Noi on just tyypillisii ääliöitten kirjottamia tyhmiä "novelleja". Ei noita kyllä novelleiks voi kutsuu. Pienenmipä (lyhyempiä) kun perseen reikä!!!! Säästä maapalloa äläkä jatka.

    • hyyr.

      Kertoja on jo tullut tutuksi, nimimerkki vaihtelee. Paljonko lienee jäänyt peruskoulusta käymättä?

    • hisu

      oksennan ellet laita jatkoo heti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe