voi voi

kalatyttö

Juuh. Eli on ollut säpinää jo jonkin aikaa oinas miehen kanssa. Mutta näemme aina vain kun hän on juhlimassa.. Olen huomauttanut asiasta, että jokos voisimme keksiä selvinpäin jotain, aina hän suostuu.. mutta sitten onkin työt, täytyy "nukkua krapula pois" tai ollaan taas lähdössä kavereitten kanssa ulos. Kyllä selvinpäin tulee viestiä joskus ja humalassa hän vannottaa kuinka hän on ihastunut minuun ja minä se olen kenen luokse hän kömpii illan päätteeksi nukkumaan. Onko tässä mitään järkeä.. Voiko tästä tulla mitään?

12

1824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukahduttaa

      tulen, joten eipä taida tulla mitään. Katsele jotain maamerkkiä tai toista vesimerkkiä mieluummin. Toki kannattaa ottaa huomioon teidän molempien nousevien merkkien vaikutus, usein kun tuijotetaan liikaa pelkkää aurinkomerkkiä.

      Ikä on myös kiinnostava seikka, jos yritetään tulkita oinaasi käytöstä. Kyseessä on ilmeisesti aika nuori henkilö, koskapa kaverit ja dokaaminen tuntuvat tärkeiltä ?

      • Vetinen kala

        Minä olen vuoden päivät yrittänyt saada oinasmiehen häipymään kuvioista olemalla kuin kala haaleassa vedessä;en korvaani lotkauta mihinkään,harrastan omiani ja menen menojani,en anna seksiä,en paijaa enkä pese pyykkejänsä,siis olen ollut naisen irvikuva tarkoituksella,nalkuta en,kun en osaa,mutta muuten hyvin EVVK...ei lähde äijä,pitää varmaan turvautua koviin otteisiin,mikä ajatuksenakin puistattaa,mutta kohta sekoon tän miehen kanssa,koska hänellä ei ole minkäänlaista omaa elämää,aina roikkuu minun ja lapseni kannoilla ja ruikuttaa kurjaa kohtaloaan...taidanpa kohta ampua koko tyypin(no vitsi,vitsi...huono vitsi...)!Tarkkaile,ennen kuin otat oinaan,voi olla silkkoa sisältä ja sitten olet lirissä,palautusoikeutta kun ei tunnu heidän suhteensa olevan!


      • Kksonen8888888
        Vetinen kala kirjoitti:

        Minä olen vuoden päivät yrittänyt saada oinasmiehen häipymään kuvioista olemalla kuin kala haaleassa vedessä;en korvaani lotkauta mihinkään,harrastan omiani ja menen menojani,en anna seksiä,en paijaa enkä pese pyykkejänsä,siis olen ollut naisen irvikuva tarkoituksella,nalkuta en,kun en osaa,mutta muuten hyvin EVVK...ei lähde äijä,pitää varmaan turvautua koviin otteisiin,mikä ajatuksenakin puistattaa,mutta kohta sekoon tän miehen kanssa,koska hänellä ei ole minkäänlaista omaa elämää,aina roikkuu minun ja lapseni kannoilla ja ruikuttaa kurjaa kohtaloaan...taidanpa kohta ampua koko tyypin(no vitsi,vitsi...huono vitsi...)!Tarkkaile,ennen kuin otat oinaan,voi olla silkkoa sisältä ja sitten olet lirissä,palautusoikeutta kun ei tunnu heidän suhteensa olevan!

        oot kyllä aika ilkeä nainen :D siis eikö jättäminen ole helpompaa kuin tuollainen kiusaaminen? en siis tiedä minkälainen suhde teillä oli. t.kaksoistypykkä


      • Vetinen kala
        Kksonen8888888 kirjoitti:

        oot kyllä aika ilkeä nainen :D siis eikö jättäminen ole helpompaa kuin tuollainen kiusaaminen? en siis tiedä minkälainen suhde teillä oli. t.kaksoistypykkä

        Eipä pidä tuomita,ennen kuin yksityiskohdat ovat tiedossa...kerron faktat tuonnempana,ehkä olet sitten sitä mieltä,että en niinkään ilkeä ole,vain väsynyt ja kaikki muut konstit kokeillut...


      • kalaN
        Vetinen kala kirjoitti:

        Minä olen vuoden päivät yrittänyt saada oinasmiehen häipymään kuvioista olemalla kuin kala haaleassa vedessä;en korvaani lotkauta mihinkään,harrastan omiani ja menen menojani,en anna seksiä,en paijaa enkä pese pyykkejänsä,siis olen ollut naisen irvikuva tarkoituksella,nalkuta en,kun en osaa,mutta muuten hyvin EVVK...ei lähde äijä,pitää varmaan turvautua koviin otteisiin,mikä ajatuksenakin puistattaa,mutta kohta sekoon tän miehen kanssa,koska hänellä ei ole minkäänlaista omaa elämää,aina roikkuu minun ja lapseni kannoilla ja ruikuttaa kurjaa kohtaloaan...taidanpa kohta ampua koko tyypin(no vitsi,vitsi...huono vitsi...)!Tarkkaile,ennen kuin otat oinaan,voi olla silkkoa sisältä ja sitten olet lirissä,palautusoikeutta kun ei tunnu heidän suhteensa olevan!

        Jos haluat eroon oinasmiehestä, näytä että olet hänestä kiinnostunut. Roiku ja riipu ja kerro hänelle, ettet voi elää ilman häntä, kyllä se siitä kaikkoaa.

        Et taida oikeasti haluta eroon hänestä? Kyllä sinun pitäisi kalana tämä tietää :)


      • Vetinen kala
        kalaN kirjoitti:

        Jos haluat eroon oinasmiehestä, näytä että olet hänestä kiinnostunut. Roiku ja riipu ja kerro hänelle, ettet voi elää ilman häntä, kyllä se siitä kaikkoaa.

        Et taida oikeasti haluta eroon hänestä? Kyllä sinun pitäisi kalana tämä tietää :)

        Kyllä tasan tiedän,miten oinaan saa koukutettua,aikoinaan hain kyseisestä "elikosta" niin paljon tietoa,että tuttua on ja toimikin mitä ilmeisimmin,toimii edelleen;oinasta kun työnnät pois,jää takertumaan ja toistepäin.Mutta kun kyseessä on läheisriippuvainen,narsistisiakin piirteitä omaava mies,joka on sielultaan kuin äitiä ikävöivä lapsi ja lisäksi tottunut siihen,että ruoka-ja pyykkipalvelu pelaa,on tehtävä osoittautunut mahdottomaksi,miltei.Myönnän,että on kätevää,kun joku maksaa vuokrasta puolet,mutta sepä on aika kova hinta siitä,että pitää olla peloissaan,ahdistunut,äkäinen,kyllästynyt,milloin mitäkin lähes kaiken aikaa.Minä en nimittäin JAKSA pelata mitään "rakastan sut kuoliaaksi"-pelejä saadakseni miehen ahdistumaan ja nostamaan kytkintä,en yksinkertaisesti voi teeskennellä tunteita,joita ei ole.Tämä on mutkikas juttu,mukana on mm. miehen riippuvuus alkoholista,vapaaehtoinen työttömyys eli laiskuus,äkkipikainen luonne ja kuten äsken narsismiin viittasin,myös täydellinen kyvyttömyys nähdä koskaan vikaa myös itsessään eli tårta på tårta,jaksaisitko itse?Turha siis tulla sanomaan,etten halua eroon.Olen tehnyt voitavani,laittanut hänen nimellään asuntohakemuksia,tarjoutunut muuttoavuksi,pyytänyt kauniisti lähtemään ja viimeksi uhannut tehdä hänestä rikosilmoituksen taannoisen pahoinpitelyn johdosta;sain kunnolla köniin ja valokuvasin kaikki ruhjeet ja mustelmat myöhempää tarvetta varten,myös todistajat on hankittu.Mutta kun en kaikesta tympääntymisestä ja ehkä pelostanikaan huolimatta haluaisi ihmisen elämää pilata(nössykkä kun olen),niin olen koittanut "hyvällä" saada pahvia tajuamaan,että nyt on aika poistua näyttämöltä,saisi tehdä sen arvokkaasti,ilman suurempaa melua.Ei mun käsityksen mukaan edes kuulosta tämä kovin oinasmaiselta käytökseltä,tällainen kiviriippamaisuus.Vai?


      • välilyöntejä
        Vetinen kala kirjoitti:

        Kyllä tasan tiedän,miten oinaan saa koukutettua,aikoinaan hain kyseisestä "elikosta" niin paljon tietoa,että tuttua on ja toimikin mitä ilmeisimmin,toimii edelleen;oinasta kun työnnät pois,jää takertumaan ja toistepäin.Mutta kun kyseessä on läheisriippuvainen,narsistisiakin piirteitä omaava mies,joka on sielultaan kuin äitiä ikävöivä lapsi ja lisäksi tottunut siihen,että ruoka-ja pyykkipalvelu pelaa,on tehtävä osoittautunut mahdottomaksi,miltei.Myönnän,että on kätevää,kun joku maksaa vuokrasta puolet,mutta sepä on aika kova hinta siitä,että pitää olla peloissaan,ahdistunut,äkäinen,kyllästynyt,milloin mitäkin lähes kaiken aikaa.Minä en nimittäin JAKSA pelata mitään "rakastan sut kuoliaaksi"-pelejä saadakseni miehen ahdistumaan ja nostamaan kytkintä,en yksinkertaisesti voi teeskennellä tunteita,joita ei ole.Tämä on mutkikas juttu,mukana on mm. miehen riippuvuus alkoholista,vapaaehtoinen työttömyys eli laiskuus,äkkipikainen luonne ja kuten äsken narsismiin viittasin,myös täydellinen kyvyttömyys nähdä koskaan vikaa myös itsessään eli tårta på tårta,jaksaisitko itse?Turha siis tulla sanomaan,etten halua eroon.Olen tehnyt voitavani,laittanut hänen nimellään asuntohakemuksia,tarjoutunut muuttoavuksi,pyytänyt kauniisti lähtemään ja viimeksi uhannut tehdä hänestä rikosilmoituksen taannoisen pahoinpitelyn johdosta;sain kunnolla köniin ja valokuvasin kaikki ruhjeet ja mustelmat myöhempää tarvetta varten,myös todistajat on hankittu.Mutta kun en kaikesta tympääntymisestä ja ehkä pelostanikaan huolimatta haluaisi ihmisen elämää pilata(nössykkä kun olen),niin olen koittanut "hyvällä" saada pahvia tajuamaan,että nyt on aika poistua näyttämöltä,saisi tehdä sen arvokkaasti,ilman suurempaa melua.Ei mun käsityksen mukaan edes kuulosta tämä kovin oinasmaiselta käytökseltä,tällainen kiviriippamaisuus.Vai?

        oletko huomannut, että sinulla on siellä näppiksessä välilyöntinäppäin?

        joo, no ehkä ei tässä horoskooppianalyysit enää auta. Hae apua jostain, turvakoti?


      • Vetinen kala
        välilyöntejä kirjoitti:

        oletko huomannut, että sinulla on siellä näppiksessä välilyöntinäppäin?

        joo, no ehkä ei tässä horoskooppianalyysit enää auta. Hae apua jostain, turvakoti?

        Minusta aivan ymmärrettävää ja helppoa luettavaa ilman välilyöntejäkin,kaikki välimerkit löytyvät ja oikein kirjoituskin ok,joten suosittelen silmälaseja tai äidinkielenkurssia,mikäli et saa luettua sujuvasti... ;-) Ja homma muuten sen oinaan suhteen hanskassa,lähti muualle loisimaan ja kettuilemaan,että kaipa sitten kannatti aikansa kärvistellä.Lykkyä pyttyyn muille saman ongelman kanssa painiville,kyllä sitä valoa tunnelin päästä näkyy jossain vaiheessa,pitää vaan olla määrätietoinen!!!


      • äidinkielen
        Vetinen kala kirjoitti:

        Minusta aivan ymmärrettävää ja helppoa luettavaa ilman välilyöntejäkin,kaikki välimerkit löytyvät ja oikein kirjoituskin ok,joten suosittelen silmälaseja tai äidinkielenkurssia,mikäli et saa luettua sujuvasti... ;-) Ja homma muuten sen oinaan suhteen hanskassa,lähti muualle loisimaan ja kettuilemaan,että kaipa sitten kannatti aikansa kärvistellä.Lykkyä pyttyyn muille saman ongelman kanssa painiville,kyllä sitä valoa tunnelin päästä näkyy jossain vaiheessa,pitää vaan olla määrätietoinen!!!

        tunnilla opetettiin kyllä, että pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti, eikö sinulle?

        Anyway, hyvä, että hävisi maisemista :)


      • Vetinen kala
        äidinkielen kirjoitti:

        tunnilla opetettiin kyllä, että pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti, eikö sinulle?

        Anyway, hyvä, että hävisi maisemista :)

        Kaikki on opetettu,mutta miksi tuhlata aikaa yhteen ylimääräiseen lyöntiin,kun muutenkin saa selvän;pilkun tarkoitus lie meille kaikille selvä,joten ei panna enää pilkkua.Mutta piste kuitenkin tälle naurettavalle pilkunviilaamiskeskustelulle,maailmassa on todellakin helvetin paljon tärkeämpiä asioita.Silti aion jatkaa entiseen tyyliini,ken ei pysty lukemaan,jättäköön lukematta!!! ;-)No hard feelings...


      • siitä että
        Vetinen kala kirjoitti:

        Kaikki on opetettu,mutta miksi tuhlata aikaa yhteen ylimääräiseen lyöntiin,kun muutenkin saa selvän;pilkun tarkoitus lie meille kaikille selvä,joten ei panna enää pilkkua.Mutta piste kuitenkin tälle naurettavalle pilkunviilaamiskeskustelulle,maailmassa on todellakin helvetin paljon tärkeämpiä asioita.Silti aion jatkaa entiseen tyyliini,ken ei pysty lukemaan,jättäköön lukematta!!! ;-)No hard feelings...

        sillä ei ole merkitystä, miten kirjoittaa. se kuulostaa ja näyttää ylimieliseltä, kun ei viitsitä nähdä vaivaa oikeaan kommunikointiin. jotenkaan ei voi ottaa tosissaan sellaisen ihmisen kirjoituksia.

        se ei ole maailman tärkein asia, olet oikeassa, mutta täällä netissä se nyt vain korostuu.

        en ole pilkunviilaaja, mutta fiksut ihmiset erottuvat kyllä kielellisesti(kin) näillä palstoilla. itse en lukeudu niihin, kun en jaksa kirjoittaa isoja kirjaimiakaan :)


    • kalaN

      pari vuotta. Ei tuollaista lapsellista käytöstä pitemmän päälle jaksa kukaan.

      Minulla oli nuoruudessani (höö, siis pari vuotta sitten :) muutama tuollainen saamaton vätys. Kiinnostuvat vasta sitten, kun itse lopetat kiinnostuksen näyttämisen, ihan kuten joku tuossa alempana sanoikin. ei lähde kulumallakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe