Puutunut pää

Blinder

Moi! En tiedä onko tämä oikea paikka kirjoittaa tästä mutta olen pitkään jo ihmetellyt että onko normaalia jos pään sisältä kuuluu tietynlaisia naksahduksia tai pokshaduksia. Oman tuntemuksen mukaan ne äänet tulevat aivoista!? Tätä vaivaa on kestänyt noin vuoden verran ja se on vain lisääntynyt lähiaikoina. Lisäksi olen huomannut että aivoni eivät tunne enää asioita samalla tavalla kuin ennen. Esim rasituksen tunne tai lihaskipu eivät tunnu enää ollenkaan. Muitakin normaaleja asioita on hävinnyt oudosti kuten haukottelu. Haluaisin että pääni tuntuisi taas normaalilta ja voisin taas elää kuin normaali ihminen. Ovatko aivoni menneet jotenkin sekasin vai mistä tämä johtuu??

6

6809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blinder

      olen myös ihmetellyt voiko joku sairaus aiheuttaa tälläisia vaivoja. Tuntuu kuin aivoni olisivat jotenkin tunnottomassa tilassa. En jaksaisi kauan tälläistä paskaa oloa. Naksahdukset päästä tulevat eritysesti päätä kääntämällä tai menemällä makuu-asentoon.

      • outolintu24

        Olen itsekin valitellut viimeaikoina moista sen ohella, että tunnen outoa "paineen" tunnetta päässä.

        Omalla kohdallani nuo oireet johtuvat mitä luultavimmin jännittyneestä niska / hartiaseudun lihaksista. Kärsin myös ahdistuksesta ja paniikkikohtauksista ja nämä naksahtelut / poksahtelut voivat varmasti kohdallani liittyä myös siihen. Alussa kun niitä tuli, pelästyin valtavasti.

        Olen kuitenkin jutellut eri ihmisten kanssa tästä(kin) vaivasta ja minua on rauhoteltu ja sanottu, että se ei ole vaarallista. Oletan, että se on totta, sillä olen edelleen elossa, vaikka nuo oireet ovatkin äärimmäisen epämiellyttäviä.

        En tiedä. Kaipa moinen menee ajan mittaan ohi. Ihminen on kutienkin kokonaisuus ja psyyke vaikuttaa mitä luultavimmin myös vahvasti fyysiseen kehoon.

        Kohdallasi tuo on jatkunut jo aika pitkään. Jos asia häiritsee sinua, sinun varmaan kannattaisi kääntyä lääkärin puoleen. En osaa muuta sanoa, kun koita jaksaa ja kerro ihmeessä jos selviää, mistä on kyse.

        /A


      • blinder
        outolintu24 kirjoitti:

        Olen itsekin valitellut viimeaikoina moista sen ohella, että tunnen outoa "paineen" tunnetta päässä.

        Omalla kohdallani nuo oireet johtuvat mitä luultavimmin jännittyneestä niska / hartiaseudun lihaksista. Kärsin myös ahdistuksesta ja paniikkikohtauksista ja nämä naksahtelut / poksahtelut voivat varmasti kohdallani liittyä myös siihen. Alussa kun niitä tuli, pelästyin valtavasti.

        Olen kuitenkin jutellut eri ihmisten kanssa tästä(kin) vaivasta ja minua on rauhoteltu ja sanottu, että se ei ole vaarallista. Oletan, että se on totta, sillä olen edelleen elossa, vaikka nuo oireet ovatkin äärimmäisen epämiellyttäviä.

        En tiedä. Kaipa moinen menee ajan mittaan ohi. Ihminen on kutienkin kokonaisuus ja psyyke vaikuttaa mitä luultavimmin myös vahvasti fyysiseen kehoon.

        Kohdallasi tuo on jatkunut jo aika pitkään. Jos asia häiritsee sinua, sinun varmaan kannattaisi kääntyä lääkärin puoleen. En osaa muuta sanoa, kun koita jaksaa ja kerro ihmeessä jos selviää, mistä on kyse.

        /A

        Kai se sitten psyykkeestä johtuu. itselläni on tullut melko suuria elämänmuutoksia viimeisen kahden vuoden aikana, niin täytyy kai sitten uskoa että nämä asiat ovat vieneet minut tälläiseen kuntoon. Ei vain kestäisi enää kovin pitkään tätä vittumaista "oloa". Pää tuntuu jotenkin niin jumittuneelta ja sekavalta.


      • Anonyymi

        Voipa olla naksahtelut ja poksahtelut nenän limakalvoista johtuvaa, huomioippa tapahtuuko tuo naksahtelu hengityksen yhteydessä


    • Anonyymi

      Mulla ainakin tuntuu päässä puutumisen tunnetta silloin kun on niskat kunnolla jumissa. Kun venyttelee ja vähän jumppaa niin jo puutumisen tunnekin vähenee.
      Puutumisen tunne päähän tulee usein syystä että kun niska on jumissa niin verenkierto muuttuu huonommaksi.

      • Anonyymi

        Aivan ja just tuo mitä kerrot tuli mieleen lukiessa aloitusta. Lihakset ja kaularanka menee aika pitkälle kalloon. Pauke voinee johtua rangan nivelistä. Voi lisäksi aloittajalla olla psyykkistäkin tai muuta ongelmaa.

        Monisairas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe