Niin sitten kävi..olin eilen aivan tuhannen huppelissa ja siinä sitten alko ahistaa ja päätin ottaa 500mg sertaliinia... :(
En olisi IKINÄ uskonut voivani tehdä sitä,mutta näköjään voin...
Pelottaa kauheesti että mitä nyt tapahtuu?vai tapahtuuko enää mitään... ja mitenhän kauan tuo lääke vielä vaikuttaa mun elimistössä..otin puoli kahden aikaan yöllä lääkettä..?
Auttakaa.. :`(
En olisi IKINÄ uskonut voivani tehdä sitä,mutta näköjään voin...
Pelottaa kauheesti että mitä nyt tapahtuu?vai tapahtuuko enää mitään... ja mitenhän kauan tuo lääke vielä vaikuttaa mun elimistössä..otin puoli kahden aikaan yöllä lääkettä..?
Auttakaa.. :`(
Vastaukset 3
Vanhimmat
ja jotenkin on yhä sekava olo..pyörryttää lähinnä.. en tosin tiiä mikä on pelkästään alkoholin aiheuttamaa...
useamman vuorokauden. Katsohan ettei tule mitään serotoniinisyndrooman oireita ja jos tulee niin heti sitten hoitoon.
Mulla on jotain ihme lihasnykimisiä tullu.. :/ (niitä mulla tosin olin myös sillo ku käytin lääkärin määräämänä 200mg:tä)... ja edelleen on jotenki sekava olo...ääh... :(