Se tuli tänään selvitettyä. Kuvittelin että tiesin, mutta tiukan paikan tullen se olikin ihan eri.
Haluatko sinä saada selville? Se onnistuu esim. näin: Hanki kissa, mieluiten metsästävää laatua. Sitten kun näet sen pihalle, avaa ovi ja kutsu "tule nyt karvanapa". Kun se tulee lähelle huomaat että sillä on hiiri suussa, etkä päästäkään sisälle. Ja tietysti kissa esittää vastalauseen, laittaa hiiren rappuselle ja naukuu "tää on ihan hyvä hiiri!" ja mitä hiiri tekee? Niin just, juoksee sisälle. Taisit arvata tuon jo kun sanoin että pitää olla metsästävä kissa.
Ai niin, se mun suosikki kirosana on hlvtti. Ja nyt naapuritkin tietää sen. Mikä sun on? Missä tilanteessa kuului viimeksi?
Suosikki-ärräpää
75
2017
Vastaukset
- gg-10
Voi voi, on paljon yksinkertaisempiakin tapoja selvittää oma lempparikirosana.
Saamme olla onnellisia, suomen kieli on erityisen rikas kirosanakulttuuristaan. Minulle kyllä kelpaa ihan mikä tahansa viidestä pääkirosta.
Lisää tietoa: Jari Tammen Suuri kirosanakirja.- Putkivalo
Helpompia tapoja.. tosiaan. Ei muuta kuin kirja hyllyltä ja... Mutta meilläpä on siivottu nyt :))
- gg-10
Putkivalo kirjoitti:
Helpompia tapoja.. tosiaan. Ei muuta kuin kirja hyllyltä ja... Mutta meilläpä on siivottu nyt :))
Ei mikään ihme, että ruotsalaiset ovat niin kateellisia suomalaisille. Muutama vuosi sitten jokin ruotsalaisuuden liitto mikälie oli todennut kauneimmaksi ruotsinkieliseksi sanaksi `aderton´.
Suomessa ei tällaisia mietitäkään. Meillä on riittävän kauniit kirosanat. Niin moni ruotsalainen on rakastunut paljon puhuvaan prkl- kirosanaan. Siinä on sitä jotain kun se tunteella laukaistaan. - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Ei mikään ihme, että ruotsalaiset ovat niin kateellisia suomalaisille. Muutama vuosi sitten jokin ruotsalaisuuden liitto mikälie oli todennut kauneimmaksi ruotsinkieliseksi sanaksi `aderton´.
Suomessa ei tällaisia mietitäkään. Meillä on riittävän kauniit kirosanat. Niin moni ruotsalainen on rakastunut paljon puhuvaan prkl- kirosanaan. Siinä on sitä jotain kun se tunteella laukaistaan.löysipä ne kauniin sanan ;) Mä sanoisin vaikka mmmm.. barberare. Muistuttaa niin suloisen pulleat barpapapat :)
Ja suomella on se eeerittäin kaunis rääkkääkkään ;)) - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
löysipä ne kauniin sanan ;) Mä sanoisin vaikka mmmm.. barberare. Muistuttaa niin suloisen pulleat barpapapat :)
Ja suomella on se eeerittäin kaunis rääkkääkkään ;))mjuuh. Krääk. Rääkkääkään on aika huippu. Toprääkkiä.
- Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
mjuuh. Krääk. Rääkkääkään on aika huippu. Toprääkkiä.
raumalaisilla on vielä oma kielensä, josta kukaan ei ymmärrä mitään :))
Toprääkki on ihan kivaa :)) - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
raumalaisilla on vielä oma kielensä, josta kukaan ei ymmärrä mitään :))
Toprääkki on ihan kivaa :))Hyvin tiesit, se on kieli, ei murre. Rauman giäl, jos tarkkoja ollaan.
Et ymmärrä rauman giält? - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Hyvin tiesit, se on kieli, ei murre. Rauman giäl, jos tarkkoja ollaan.
Et ymmärrä rauman giält?Ikinä käynytkään teidän maassa :)) Kivalta se Rauman giäl kuulostaa silti :)
- gg-10
Putkivalo kirjoitti:
Ikinä käynytkään teidän maassa :)) Kivalta se Rauman giäl kuulostaa silti :)
hehhee aika diplomaattisesti sanottu.
Kyllähän me silloin kesällä nähtiin mustan pitsin yössä. Kai sä sen muistat? Niinhän se meni, vaikka olinkin aika juubaloisessa. :)) - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
hehhee aika diplomaattisesti sanottu.
Kyllähän me silloin kesällä nähtiin mustan pitsin yössä. Kai sä sen muistat? Niinhän se meni, vaikka olinkin aika juubaloisessa. :))Joko mun dementia on pahempi kuin luulin, tai sun juubaloinen pahempi kuin luulit :))
Onko mulla kaksoisolento? - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
Joko mun dementia on pahempi kuin luulin, tai sun juubaloinen pahempi kuin luulit :))
Onko mulla kaksoisolento?Olen itselleni antanut ymmärtää, että mun dehmentaali elää ja voi hyvin. Päivä päivältä paremmin. :))
Elämä muuttuu aina vain auvoisampaan suuntaan. :)) Kenties tuolloin olin kivasti juubassa.
Kaksoisolennoista en tiedä mitään. Paitsi että niitä varmaan on kaksi... - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Olen itselleni antanut ymmärtää, että mun dehmentaali elää ja voi hyvin. Päivä päivältä paremmin. :))
Elämä muuttuu aina vain auvoisampaan suuntaan. :)) Kenties tuolloin olin kivasti juubassa.
Kaksoisolennoista en tiedä mitään. Paitsi että niitä varmaan on kaksi...että kaksoisolentoja on kaks :)))
Jos meillä kummallakin on juubamentia x) - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
että kaksoisolentoja on kaks :)))
Jos meillä kummallakin on juubamentia x)Nyhäm mä hokasi. Melko pitkälti. Se täytyy ol juubamentia. :))
Melko pitkälti. - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Nyhäm mä hokasi. Melko pitkälti. Se täytyy ol juubamentia. :))
Melko pitkälti.Mistä sä mies oikein puhut?? Taitaa olla jotain outoa Rauman giält.. :))
- Rauhallinen
kirosana ehdottomasti per..le. Eilen viimeksi taisi suusta päästä, kun koira karkasi terassilta naapurin pihalle.
- Putkivalo
Oisko sun kannattanut nimeä koiraa.. tuota, eeeii... huono idea. Ajattelin että olisit saanut kaksi kärpästä samalla iskulla, kirottua ja koiran kutsuttua.
- tällanen sana
koskien erästä laitosta: pirunmoinen. En käytä tuollaisia sanoja yleensäottaen.
- Putkivalo
Siis ettet käytä :) En minäkään yleensä, paitsi joskus se saa vauhtia ja viljelen niitä. Sitten ryhdyn taas kiltiksi. Oisko taas aika.
Eikö kaikki kissat metsästä hiiriä... tää meidän ei. Saa olla hiirenloukut vaikka täynnä tavaraa niin eihän tämä Herra vaivaudu... pitää itse ottaa saalis pyydyksestä ja esittä se vanhalle Herralle, sitten vasta kiinnostaa... Nimimerkillä, kodinhoitohuoneen hiirenloukut...=))))
Ai niin se ärräpää... Vtn kusipää ja varsinkin liikenteessä ja kanssa-autoilijoille...- Putkivalo
Kissaa siis, ei ärräpäitä :) Äläkä mua ainakaan kiroo, pysy oikealla :)) jäät alle muuten x)
Putkivalo kirjoitti:
Kissaa siis, ei ärräpäitä :) Äläkä mua ainakaan kiroo, pysy oikealla :)) jäät alle muuten x)
Ettei kissan vaihto tule kysymykseenkään... taitaa pikku-möhö ja prinsessa laittaa hanttiin...=)))) Ja kun tuosta vanhasta Herrasta aika jättää... tulee kaksi viikaria tilalle.
Enhän minä sinua kiroo ja pysyn varmasti oikealla jos löytyy kiireempiä kuskeja...
ps... kun kissat tulee siihen ikään... saa hiiret jäädä ja tilalle tulee mölyhaitta. Turhaa ei sanota että kissa on viisas eläin, näin myös täällä meillä. Pikkasen kun kouluttaa, eipä mourua öisin niin että koko väki herää...- Putkivalo
mohna kirjoitti:
Ettei kissan vaihto tule kysymykseenkään... taitaa pikku-möhö ja prinsessa laittaa hanttiin...=)))) Ja kun tuosta vanhasta Herrasta aika jättää... tulee kaksi viikaria tilalle.
Enhän minä sinua kiroo ja pysyn varmasti oikealla jos löytyy kiireempiä kuskeja...
ps... kun kissat tulee siihen ikään... saa hiiret jäädä ja tilalle tulee mölyhaitta. Turhaa ei sanota että kissa on viisas eläin, näin myös täällä meillä. Pikkasen kun kouluttaa, eipä mourua öisin niin että koko väki herää...Mä tuon meidän punkkipunkeron teille koulutukseen sitten kun tarvetta ilmestyy :)
Putkivalo kirjoitti:
Mä tuon meidän punkkipunkeron teille koulutukseen sitten kun tarvetta ilmestyy :)
Jos raaskit olla muutaman viikon ilman punkkipunkeroa...=))))
- Putkivalo
mohna kirjoitti:
Jos raaskit olla muutaman viikon ilman punkkipunkeroa...=))))
tulee taas kylmät yöt, voi olla etten nyt raaski :))
- iivee
hlvtin prkl
- Putkivalo
potin! Wow, kyllä nyt on kiltti olo :))
- Mysteriet
Mutta muutaman kerran enemmän, kas näin; Voi hlvtin hlvtin hlvtti!
Hiivatti kuuluu pikkuharmissa, tai helvata...
Rikastettua suomenkieltä sanoisin - ja sanonkin ;D- Putkivalo
triplasi potin :))) Mutta veikkaan ettei sitä ole kuulunut teillä vähään aikaan :))
- Mysteriet
Putkivalo kirjoitti:
triplasi potin :))) Mutta veikkaan ettei sitä ole kuulunut teillä vähään aikaan :))
Mitäs syytä meillä nyt kiroiluun olisi... *viheltelee viatonna*
Ihanat lapset ja mies ja kissa - elämä on yhtä auvoa vaan ;D - Putkivalo
Mysteriet kirjoitti:
Mitäs syytä meillä nyt kiroiluun olisi... *viheltelee viatonna*
Ihanat lapset ja mies ja kissa - elämä on yhtä auvoa vaan ;DEi enää kiirettä minnekään, tavarat on paikoillaan ja kaikki on tyytyväisiä :))
Pakko vastata sen jälkeen kun hihittelin tota sun
juttuas, kiva kissa sulla etten sanois;)
Voimasanoista ehdottomasti tehokkain ja varmin on
pkle eli tuttavallisesti kele;))
Kokonaisuudessan sanottuna mahtipontinen sen ärrän
takia, kun sitä oikein korostaa se voimistaa sanan vaikutusta;)
Kannattaa tosin käyttää harkiten ja mieluummin niin ettei ole useampi kuulemassa;))- Putkivalo
Kukas harvinainen lintu tänne tupsahti! :)))
On kiva kissa, pitää koirankin lihoissa :/
Niin! Joo! Ei ne ruotsinkieliset voimasanat kuulosta yhtä hyviltä kun ne vaan sähisee, ärrrrä puuttuu :)) Putkivalo kirjoitti:
Kukas harvinainen lintu tänne tupsahti! :)))
On kiva kissa, pitää koirankin lihoissa :/
Niin! Joo! Ei ne ruotsinkieliset voimasanat kuulosta yhtä hyviltä kun ne vaan sähisee, ärrrrä puuttuu :))Outo tipu oo;))
Musta siinä saksankielisessä versiossa on kivasti ässiä, suhahtaa kivasti, vaan ei vakuuta;)
Sulla on muutes aika nimimerkki nykyään, vain sun
hyvällä huumorilla voi sen keksiä;))- Putkivalo
jou.m kirjoitti:
Outo tipu oo;))
Musta siinä saksankielisessä versiossa on kivasti ässiä, suhahtaa kivasti, vaan ei vakuuta;)
hyvällä huumorilla voi sen keksiä;))kuulostaa enemmän salakavalilta, ei rrrehdin rrraivokkailta :)
Tuota, meriveellä on tapana kutsua mua Putkivaloksi, mä vaan alistuin kohtalooni ;)) - Mysteriet
jou.m kirjoitti:
Outo tipu oo;))
hyvällä huumorilla voi sen keksiä;))Jouskari, laitoin sulle viestin galleriasivulla näkyvään spostiin...
Otahan yhteyttä =) Putkivalo kirjoitti:
kuulostaa enemmän salakavalilta, ei rrrehdin rrraivokkailta :)
Tuota, meriveellä on tapana kutsua mua Putkivaloksi, mä vaan alistuin kohtalooni ;))Mistä se jutuista se putkivalo syntynyt?
Mulla alkaa vilkas vilkas mielikuvitus laukkaamaan;)
Toisaalta parempi kuin himatuikku tai neonvalo;))Mysteriet kirjoitti:
Jouskari, laitoin sulle viestin galleriasivulla näkyvään spostiin...
Otahan yhteyttä =)Posteljooni kun ei ollut tuonut postia perille;)
Pistin sulle postia, käy kurkkaamassa;))- Putkivalo
jou.m kirjoitti:
Mistä se jutuista se putkivalo syntynyt?
Mulla alkaa vilkas vilkas mielikuvitus laukkaamaan;)
Toisaalta parempi kuin himatuikku tai neonvalo;))Voisin kuvitella että se johtuu mun terävästä älystä joka valaisee koko pitäjän :)))) sitä sääkin varmaan... :P
Ei voi ainakaan sanoa että olen pimeä tyyppi ;))
katti jahtasi mua elävä hiiri suussaan..En tajuu,mikä hinku sillä oli tuoda sitä mulle.Silloin en kironnut,mut mun suusta tulee usein tää kuuluisa veellä alkava sana..:)
- Putkivalo
paistettuna :)) Silloin et ehtinyt kiroilla, kirkuit vaan :))) Aika kimakasti se hlvttikin tuli :/
Putkivalo kirjoitti:
paistettuna :)) Silloin et ehtinyt kiroilla, kirkuit vaan :))) Aika kimakasti se hlvttikin tuli :/
Ei kai sentäs sun kristallit hajonnu? ;)
- Putkivalo
mii-su kirjoitti:
Ei kai sentäs sun kristallit hajonnu? ;)
tarttis varmaan kysellä miten meni naapurissa :) tai en sittenkään, pääsee pian maksamaan :))
- Rattus sp.
No, tulihan se sieltä tai helv... jonkin lisämääreenä. Tai sitten useimpien suomalaisten miespolitiikoiden sukunimet. Niitä voi käyttää samalla tavalla ;). Ihmettelen, miten jotkut naiset voivat olla lääpällään eräisiin politiikkoihin. En ymmärrä, en :).
Muuten käytin tänään tuota h-alkuista sanaa isojen menojen yhteydessä. Tuntui, että tehosti jotenkin vaikutelmaa, kuinka paljon menoja tulee olemaan seuraavan kuukauden aikana.
Muutenkin kiireet jatkuvat. Yritän nyt viikonlopun lepäillä, jotta jaksan taas ensi viikolla olla töissä.- Putkivalo
Mitäköhän naapurit olisi tykännyt kun olisin huutanut "hlvatan Ahtisaari" :))) Tai kun lyö varpaansa "Kanerva!" joku voisi huomauttaa ettei pikkupuska voi sattua noin paljon. "Stubb" olis parempi :)
Meinaat päästää työkyvyttömyyseläkkeelle vuoden päästä, kun burnout painaa? Ihan hyvä suunnitelma muuten.... - Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
Mitäköhän naapurit olisi tykännyt kun olisin huutanut "hlvatan Ahtisaari" :))) Tai kun lyö varpaansa "Kanerva!" joku voisi huomauttaa ettei pikkupuska voi sattua noin paljon. "Stubb" olis parempi :)
Meinaat päästää työkyvyttömyyseläkkeelle vuoden päästä, kun burnout painaa? Ihan hyvä suunnitelma muuten....Omia suosikkeja kirosanoiksi ovat Vanhanen, Aho ja Niinistö. Näyttävät olevan vanhempien naisten mieleen..
En. Ajattelin tehdä sopivasti ylitöitä sellaiset kymmenen vuotta. Oikeastaan on ollut mukava huomata, kuinka hyvässä kunnossa olen fyysisesti. Täytyy myöntää, että pari viikkoa sitten tehty 60 tuntinen viikko otti koville, mutta selvisin :). - Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
Omia suosikkeja kirosanoiksi ovat Vanhanen, Aho ja Niinistö. Näyttävät olevan vanhempien naisten mieleen..
En. Ajattelin tehdä sopivasti ylitöitä sellaiset kymmenen vuotta. Oikeastaan on ollut mukava huomata, kuinka hyvässä kunnossa olen fyysisesti. Täytyy myöntää, että pari viikkoa sitten tehty 60 tuntinen viikko otti koville, mutta selvisin :).60 h! Siinä olet saanut vähän puhkua!
- AngorVat
oikeesti tuolin tosta ovesta pihalla - ja kirosin - tarttee ostaa uusi tuoli tähän... Hain vintiltä vanha (paremi kuiteskiin) tuolin... Siinä kävi niin jotta pyörät lensi siinä rytäkässä pitkin tietä (siis tuolin pyötät). Kai ne katto taas naapurit jotta mikä mättää :) Siis tosa vastapäässä olevassa talossa asuu poliisi - hyvä kun ei tullu pidättään mun jakkaran pyöriä. Keräsin kyllä kaikki (5) pyörät ja nakkasen ne tuolin perässä roskiin (siis yksi jäi kiinni jakkaraan) ja nyt kaikki hurraa... ;)
- Putkivalo
Tulee mieleen kuva Angorvatista joka viskailee tuolia niin että palat lentää, ja poliisista ikkunasta joka hapuilee sähkölamaannutintaan :)))
Toistettuna pari kolme kertaa koko ajan painokkaammin ;)
Aikoinaan kisuni yritti tulla, ja
tulikin sitte lintunen suussaan sisään.
Pieni uhri pääsi onneksi toisesta ovesta ulos lentoon, ja näytti säilyneen ihan kunnossa.
Muuten, mulla on kyllä laaja skaala ..keleestä,
hlvettiin, ja siltä väliltä.
Jos kontrolli yhtään pelaa, niin sitte esim. voi saasta..
Siis kiroilen tosi harvoin; ja vähän ;))- Putkivalo
Mitäs me onnelliset kissanomistajat :)) Kyllä ne meidät opettaa kiroilemaan vähän ja harvoin ;))
- ihanentinen
ei täällä lentele enää.
Toisaaltahan se on vain hyvä, mutta toisaalta taas kaventaa sanavarastoani entisestään.
Siinä vaiheessa, kun ensimmäinen lapsenlapsi syntyi huomasin vahtivani noita itsellisesti ja hyvin kurittomasti lenteleviä ärräpäitä haukan..ellen peräti hirvikärpäsen lailla.
Toki minua häiritsi aiemminkin suoraan päin näköä liihotteleva prkl ja vielä enemmän häiritsi päähän läpsähtävä v...u.
Stanat olivat täysin vakiotavaraa tässä muuten niin raikkaassa ilmastossa, mutta nyt ovat nekin kuolemassa sukupuuttoon.
Helvettihän on sinänsä hyvinkin lämmin ja grillausominaisuuksiltaan otollinen paikka, vaan lienee sielläkin liekit hiipumassa koskapa siitäkään ei ole pahemmin mitään viimeaikoina kuulunut.
Täälläpäin suosiossa ovat voihan pihkura, voi äly, saakutti, no ei voi olla totta jne.
Eli kovin on kaventunut meikäläisten ärräpää-valikoima :(
Miksi muuten voimasanoilla on ärrä päässä?? Stanakin ihan ärrätön.
Enää ei edes näppiksen henkilökunta lakkoille uusittuani niiden työympäristön, joten ei tarvitse manailla niidenkään toimia.
Ei mene hyvin..- gg-10
Pitää muuten paikkansa. Lasteni suusta en kirosanoja siedä teini-ikäiset tyttäreni ovat niin fiksuja etteivät kiroile (ovat isäänsä fiksumpia). Samoin poika, ainakaan kotioloissa ei kiroile.
Toisaalta silloin 10 vuotta sitten olin itse tarkempi kirosanojen suhteen ja malli lapsille. Olin puhdas kuin pulmunen tämän suhteen, suuhuni ei kerrassaan mahtunut kirosanaa. Nykyisin on toisin, tiukan paikan tullen leimahtaa kauniisti. Kirokulttuuri on saanut sijaa. - Putkivalo
vaikeaa kuvitella sun kiroilevan :)) kun taivas putoaa niskaan, se "ei voi olla totta" istuu paljon paremmin :))
Kävin opettamassa koiralle muutaman tänään, portintekon oheella. Miten saranat voi saada kaksi kertaa väärinpäin tolppaan? Ensin sain ne väärinpäin, ja seuraavan kerran ylösalaisin. Ja ehkä olisi kannattanut korjata kaikki koirankakatkin pois ensin.
Äläkä sano että tarvin rieskan. Antais vaan typeriä neuvoja ;)) - edelleenihanexä
Putkivalo kirjoitti:
vaikeaa kuvitella sun kiroilevan :)) kun taivas putoaa niskaan, se "ei voi olla totta" istuu paljon paremmin :))
Kävin opettamassa koiralle muutaman tänään, portintekon oheella. Miten saranat voi saada kaksi kertaa väärinpäin tolppaan? Ensin sain ne väärinpäin, ja seuraavan kerran ylösalaisin. Ja ehkä olisi kannattanut korjata kaikki koirankakatkin pois ensin.
Äläkä sano että tarvin rieskan. Antais vaan typeriä neuvoja ;))olisikin melkoinen kokemus :).
Ihmettelenpäs minä kuinka voisi saadakaan portit oikeinpäin ellei tietäisi millaiset ne on väärinpäin.
Osaan minä kiroilla. teen sitä kylläkin vain sisäänpäin..ihan hiljakseen, mutta voimallisesti.
Pian on aika masennusjuhlien :D
Alustavasti 18.10.
Toivottavasti silloin mahdollisimman sateista ja muutoinkin synkkää, että pääsemme oikeaan tunnelmaan.
Laitahan kalenteriisi.
Luvassa ei tanssia eikä muutakaan ilakointia vaan tarkoitus on synkistellä ja tsempata toisiamme yleisluontoiseen murehtimiseen.
Meiltähän se käy :)
Siellä saa ja on jopa suotavaa lennättää ärräpäitä. Saatamme pitää niiden lennättämisestä jopa nopeuskilpailut. - Putkivalo
edelleenihanexä kirjoitti:
olisikin melkoinen kokemus :).
Ihmettelenpäs minä kuinka voisi saadakaan portit oikeinpäin ellei tietäisi millaiset ne on väärinpäin.
Osaan minä kiroilla. teen sitä kylläkin vain sisäänpäin..ihan hiljakseen, mutta voimallisesti.
Pian on aika masennusjuhlien :D
Alustavasti 18.10.
Toivottavasti silloin mahdollisimman sateista ja muutoinkin synkkää, että pääsemme oikeaan tunnelmaan.
Laitahan kalenteriisi.
Luvassa ei tanssia eikä muutakaan ilakointia vaan tarkoitus on synkistellä ja tsempata toisiamme yleisluontoiseen murehtimiseen.
Meiltähän se käy :)
Siellä saa ja on jopa suotavaa lennättää ärräpäitä. Saatamme pitää niiden lennättämisestä jopa nopeuskilpailut.Ne kirjaintensijoittajat.. I etuili!
Oujee :)) se on pakko nähdä pystyttekö ollenkaan sellaiseen siellä :DD Tietääks se taas kahden päivän krapulan? Oikein masennuskauden.. Otan mun saranat mukaan ja heti rupeaa itkettää :)
- Sagafold
tarkkaan ja varmasti; voi kilin vtn vtu!
Se auttaa kummasti, ku kunnolla karjasee.
Ei kyl kuullosta niin pahalta, mitä näyttää kirjotettuna....
Eikä siihen tarvita ees kissaa :)- Putkivalo
Tuossa oli jo omaperäisyyttä :))) Voin vaan kuvitella mun ipanoiden ilmeet kun lataisin tuon :)) Mikä siinäkin muuten on, että aina kun kiroilututtaa on lapsia jossain nurkissa.. Murphy varmaan.
- sohtrop
huomenta, olet päässyt oikein mieliaiheeseen vai?
kissat siis ;)
tota mun favouritti on se minkä voi aina lukea telkkaristakin kaverin huulilta, kun hän istuutuu jäähyaitioon, alkaa... no kyll sä tieät.
en oo tosin koskaan ylpeä ärristäni, huono tapa mikä huono tapa, ei muuta.
kissoista vielä...
olen aina ihmetellyt,
miksi naiset rakastavat kissoja.
kissat ovat itsenäisiä,
ne eivät kuuntele,
ne eivät tule sisään,
kun niitä kutsutaan.
ne haluaisivat olla koko yön ulkona
ja kun ne tulevat
kotiin, ne haluaa olla
yksin ja rauhassa.
toisin sanoen kaikkia niitä
ominaisuuksia,joita nainen
"rakastaa" yli kaiken miehissä ;)- Putkivalo
Eiks ne ole vähän kaikkien lempiaihe, misut ja kollit :))
Ai se :)) mikä tuolla "ihanentiselle" lepatteli päähän :))) Tai sitten olen lukenut jääkiekkoilijoita ihan väärin. Jos ne saanookin "äiti"..
Niinniin, niistä kissoista! Kas kun se on niin, että miehet ei ole vielä tajunnet että me naiset siedetään mitä vaan, kun vaan sillä välin kehrää ja puskee :))) - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
Eiks ne ole vähän kaikkien lempiaihe, misut ja kollit :))
Ai se :)) mikä tuolla "ihanentiselle" lepatteli päähän :))) Tai sitten olen lukenut jääkiekkoilijoita ihan väärin. Jos ne saanookin "äiti"..
Niinniin, niistä kissoista! Kas kun se on niin, että miehet ei ole vielä tajunnet että me naiset siedetään mitä vaan, kun vaan sillä välin kehrää ja puskee :)))tulostaa ja vetästä esiin AINA tarvittaessa, kiitos ;)
meinas rähmät lähteä silmistä ;) - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
tulostaa ja vetästä esiin AINA tarvittaessa, kiitos ;)
meinas rähmät lähteä silmistä ;)Joku Guinevere (äh, olen väärässä sadussa nyt mutta olkoon) tulee pian lataamaan mulle jonkun ärrän... Sano että harrastat vain pieniä naisia, sano! Mulla taitaa olla tästä lähtien aina tossut jalassa :))
Miten mä tästä nyt kiemurtelen. Niin! Sun pitää opetella kehräämään! - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
Joku Guinevere (äh, olen väärässä sadussa nyt mutta olkoon) tulee pian lataamaan mulle jonkun ärrän... Sano että harrastat vain pieniä naisia, sano! Mulla taitaa olla tästä lähtien aina tossut jalassa :))
Miten mä tästä nyt kiemurtelen. Niin! Sun pitää opetella kehräämään!tiekkö millon mies on saanu orgasmin?
kun kuorsaus kuuluu.
yesh, you made my day ;) - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
tiekkö millon mies on saanu orgasmin?
kun kuorsaus kuuluu.
yesh, you made my day ;)tai jos mies on turkulainen, kuuluu suihkussa: Onk tää hoitoainetta, vai tulink mää jo?
Palstalaiselta kuullut :)) täällä oppii vaik mitä :) - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
tai jos mies on turkulainen, kuuluu suihkussa: Onk tää hoitoainetta, vai tulink mää jo?
Palstalaiselta kuullut :)) täällä oppii vaik mitä :)ei se nyt niin vakavaa oo, eres turkulaisittain
matti kuuli ulkoa kovan juoksemisen kopinaa, ärinää ja huohotusta. kun hän vilkaisi ikkunasta, näki
tepon juoksevan henkensä edestä mökkiä ympäri. perässä, vain muutaman askelen päässä, möyrysi valtava, vihainen uroskarhu
matti raotti tuuletusikkunaa ja huusi:
-varo tepi, se saa sunt koht kiinni!!
-ei mittä hättä, vastasi Teppo. - Se on jo kolme kiarrost jäljes
tai
matti ja teppo ostivat esiintymisasut, joihin kuuluivat
komeasti kiiltävät kengät
seuraavalla keikalla matilla oli
uudet kengät, mutta teppo piti ikikuluja risoja, joista
ukkovarvas jo pilkisti
- no mihin sää ne uudet kenkäs olet laittanu? ihmetteli matti
- kaappiin pariks viikos, sanoi teppo
- kui?
- no ku myyjä sanos, ett ne voi ensalkuun viikon pari kiristää - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
ei se nyt niin vakavaa oo, eres turkulaisittain
matti kuuli ulkoa kovan juoksemisen kopinaa, ärinää ja huohotusta. kun hän vilkaisi ikkunasta, näki
tepon juoksevan henkensä edestä mökkiä ympäri. perässä, vain muutaman askelen päässä, möyrysi valtava, vihainen uroskarhu
matti raotti tuuletusikkunaa ja huusi:
-varo tepi, se saa sunt koht kiinni!!
-ei mittä hättä, vastasi Teppo. - Se on jo kolme kiarrost jäljes
tai
matti ja teppo ostivat esiintymisasut, joihin kuuluivat
komeasti kiiltävät kengät
seuraavalla keikalla matilla oli
uudet kengät, mutta teppo piti ikikuluja risoja, joista
ukkovarvas jo pilkisti
- no mihin sää ne uudet kenkäs olet laittanu? ihmetteli matti
- kaappiin pariks viikos, sanoi teppo
- kui?
- no ku myyjä sanos, ett ne voi ensalkuun viikon pari kiristää:))) pitää kohta ruveta Matti & Teppo-faniksi :))
Mä ajattelin (varo!) että olet turgulainen, mutta et taida ollakaan? Ei niin että sillä olis mitään väliä.. paitsi suihkussa :))
Ja kuules muuten, tuo kuorsaaminen ei sitten käy kehräämisestä, ettäs tiiät :) - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
:))) pitää kohta ruveta Matti & Teppo-faniksi :))
Mä ajattelin (varo!) että olet turgulainen, mutta et taida ollakaan? Ei niin että sillä olis mitään väliä.. paitsi suihkussa :))
Ja kuules muuten, tuo kuorsaaminen ei sitten käy kehräämisestä, ettäs tiiät :)päivä töitä teen, joka ainoa aamu...
niin tota siintä sun suihkuvitsistä puuttu alku,
mikä on turkulainen dementia?
pomo totes ja kysy multa taasen;
on se ihmeellistä, miten hidas te olette työssänne. oletteko te missään asiassa nopea?
- kyllä, väsyn nopeasti.
jossain sentään haka ;)
niin huomannu sellasen yhtäläisyyden kissassa ja naisessa eli kun naisen jalkapohjia ja varpaita hieroo, saa kehräysreaktion aikaiseksi, ihmeellistä eikä totta ;) - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
päivä töitä teen, joka ainoa aamu...
niin tota siintä sun suihkuvitsistä puuttu alku,
mikä on turkulainen dementia?
pomo totes ja kysy multa taasen;
on se ihmeellistä, miten hidas te olette työssänne. oletteko te missään asiassa nopea?
- kyllä, väsyn nopeasti.
jossain sentään haka ;)
niin huomannu sellasen yhtäläisyyden kissassa ja naisessa eli kun naisen jalkapohjia ja varpaita hieroo, saa kehräysreaktion aikaiseksi, ihmeellistä eikä totta ;)M ja T-kin joutuivat tekemään töitä 7pv/viikossa :))
No niin, multa on pimitetty tietoja :)
Sun pomos ei ole nainen sitten :)) ehe ehe..
Täh? Onko noin? Täytyy sanoa ettei ole kokemusta :/ Ikinä hieronut kenenkään naisen jalkoja :))) - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
M ja T-kin joutuivat tekemään töitä 7pv/viikossa :))
No niin, multa on pimitetty tietoja :)
Sun pomos ei ole nainen sitten :)) ehe ehe..
Täh? Onko noin? Täytyy sanoa ettei ole kokemusta :/ Ikinä hieronut kenenkään naisen jalkoja :)))vielä ehtii ;)
kukaan ei ole niin viisas kuin insinööri, ne on...
juu se mun pomo on "salakuljettaja", imagine
oisko pimitetty, oot vaan niin hätänen, tyttömäistä hötkyilyä ;) - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
vielä ehtii ;)
kukaan ei ole niin viisas kuin insinööri, ne on...
juu se mun pomo on "salakuljettaja", imagine
oisko pimitetty, oot vaan niin hätänen, tyttömäistä hötkyilyä ;)luulen että jätän tassujen hieronnat väliin :)) paitsi koiraa? Se on tyttö, ootas...... auts, se puri.
Ja nyt mä joudun raapimaan päätä.. salakuljettaja? Mitämitä herra mahtaa tarkoittaa??
Kiva kun joku tässä iässäkin kutsuu tyttömäiseksi ;) tosin jos sä olisit vaikka 70vee, olisin varmaan siihen verrattuna tyttö :) - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
luulen että jätän tassujen hieronnat väliin :)) paitsi koiraa? Se on tyttö, ootas...... auts, se puri.
Ja nyt mä joudun raapimaan päätä.. salakuljettaja? Mitämitä herra mahtaa tarkoittaa??
Kiva kun joku tässä iässäkin kutsuu tyttömäiseksi ;) tosin jos sä olisit vaikka 70vee, olisin varmaan siihen verrattuna tyttö :)siinä sulle pähkinää ;)
huomenta
niin ei mitään ikärasismia, me kavereiden kanssa puhutaan poikamaisesta hätäilystä, kun joku hötkyilee. - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
siinä sulle pähkinää ;)
huomenta
niin ei mitään ikärasismia, me kavereiden kanssa puhutaan poikamaisesta hätäilystä, kun joku hötkyilee.Meinaat pakottaa mut aivojumppaan. Ja heti aamusta.
Mun piti googlata sulle insinöörivitsi, mutta kun ne oli niin törkeät. Törmäsinkin blondivitsiin:
Blondi palautti kauppaan viikko sitten ostamansa wc-harjan.
- kyllä paperi on silti mukavempaa.
Huomenta blondi :))
Vai sellaista poikamaisuutta :)) onneksi sä olit se hidas :) - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
Meinaat pakottaa mut aivojumppaan. Ja heti aamusta.
Mun piti googlata sulle insinöörivitsi, mutta kun ne oli niin törkeät. Törmäsinkin blondivitsiin:
Blondi palautti kauppaan viikko sitten ostamansa wc-harjan.
- kyllä paperi on silti mukavempaa.
Huomenta blondi :))
Vai sellaista poikamaisuutta :)) onneksi sä olit se hidas :)säilyttää nuoruutesi ja älyllisen kapasiteettisi pitkään, sinun on nautittava nykyisyydestä ja stimuloitava aivojesi soluja uusilla, positiivisilla signaaleilla joka päivä ;)
toki uni ja terveelliset elämäntavat auttavat myös, mun kompastuskivi.
tosin aina sanonu, elkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon ;)
insinöörin taidolla ei rumpu vielä soi... - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
säilyttää nuoruutesi ja älyllisen kapasiteettisi pitkään, sinun on nautittava nykyisyydestä ja stimuloitava aivojesi soluja uusilla, positiivisilla signaaleilla joka päivä ;)
toki uni ja terveelliset elämäntavat auttavat myös, mun kompastuskivi.
tosin aina sanonu, elkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon ;)
insinöörin taidolla ei rumpu vielä soi...kun kirjoitit "säilyttää" :))) muistan sut testamentissani siitä hyvästä :) Ja kiitos kun pidät musta huolta ja stimuloit aivosoluja :))
Vai ootko sä tuhma poika? Renttu? Sivistynyt renttu täällä meidän keskellä?
Grrrtäätökkiitaaskivasti.... - sohtrop
Putkivalo kirjoitti:
kun kirjoitit "säilyttää" :))) muistan sut testamentissani siitä hyvästä :) Ja kiitos kun pidät musta huolta ja stimuloit aivosoluja :))
Vai ootko sä tuhma poika? Renttu? Sivistynyt renttu täällä meidän keskellä?
Grrrtäätökkiitaaskivasti....herra vaan he...n kova työmies, tosin siitäkään ei pomon ja kavereiden mielestä näytöä ole, kuten olen motokseni tavannut aiemminkin sanomaan ;)
hyvää huomenta
perintö kiinnostaa aina, jos vaikka vincapitan osakkeita tai mitä ne nyt on
onko odotettavissa sekaista seurakuntaa ja känkkis koiraa vai sekaisi olevaa koira ja känkkis seurakunta ;)
grrrsenminkähitaudessahäviäähymyllävoittaahymyaamuun - Putkivalo
sohtrop kirjoitti:
herra vaan he...n kova työmies, tosin siitäkään ei pomon ja kavereiden mielestä näytöä ole, kuten olen motokseni tavannut aiemminkin sanomaan ;)
hyvää huomenta
perintö kiinnostaa aina, jos vaikka vincapitan osakkeita tai mitä ne nyt on
onko odotettavissa sekaista seurakuntaa ja känkkis koiraa vai sekaisi olevaa koira ja känkkis seurakunta ;)
grrrsenminkähitaudessahäviäähymyllävoittaahymyaamuunPäivää taloon :)
Juu, täällä on tuo jälkimmäinen vaihtoehto, känkkis lapset ja seko koira. Mä oon ainoa täysjärkinen täällä päässä *räpsyn räpsyn* :))
Mietin mitä jättäisin sulle perinnöksi. Lapset ei ainakaan olis känkkiksiä jos mun lainan sulle antaisin :) mutta enhän mä sulle sellaista temppua voi tehdä. Mun Jeremy-collection? :))) Ja taasko mä aloitan. Kuinka pitkä aika on perjantaihin? Kuka antais mulle piiskaa? Jouluun on vielä pitkä aika huoks..
Jospa se eniro hymyiliskin mulle, mutta ei! Ne vaan haukkuu. Tuossa yläkulmassa lukee nytkin että Hei Putkivalo! :))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575710
- 1145465
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465067Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313021Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512498
- 432190
- 231920
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151661Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101622