Likainen sauna

Tykkää saunoa

Asun vuokralla ja sauna pitää pestä aina ennen kuin sinne menee ettei liukastu edellisen viikon saippuaan. Minulla on lauantaisin ensimmäinen saunavuoro,silloin pitäisi olla sauna pesty.
Onko sellaista paikkaa mihin voi valittaa kun Isännöitsijä ei oiken ole tehnyt mitään vaikka olen sanonut muutaman kerran.
Mahtaako olla samanlaista muualla.

10

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jnmmk

      Terve,

      isännöitsijän kautta saunan siivous pitäisi saada kuntoon. Taloyhtiössä on tod.näk. siivousfirma, jonka tehtäviin kuuluu saunan siivous.

      Jos asia ei etene isännöitsijän kautta, tiedustele muilta asukeilta mitä mieltä ovat saunan siisteydestä.

      • Anonyymi

        EI AUTA, VAIKKA OLEN VALITTANUT ISÄNNÖITSIJÄLLE. EI USKO MINUA. ALKOI MOITTIMAAN MINUA! EIHÄN LAUTEITA OLE PESTY, JOS NE OVAT SIIVOOJAN KÄYNNIN JÄLKEEN KUIVAT! KAI SEN JOKAINEN YMMÄRTÄÄ. 30 VUOTTA SIIVOOJANA, JOISTA N. 10 VUOTTA RAPPUSIIVOOJANA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI AUTA, VAIKKA OLEN VALITTANUT ISÄNNÖITSIJÄLLE. EI USKO MINUA. ALKOI MOITTIMAAN MINUA! EIHÄN LAUTEITA OLE PESTY, JOS NE OVAT SIIVOOJAN KÄYNNIN JÄLKEEN KUIVAT! KAI SEN JOKAINEN YMMÄRTÄÄ. 30 VUOTTA SIIVOOJANA, JOISTA N. 10 VUOTTA RAPPUSIIVOOJANA.

        Oletko todella odottanut yli kymmenen vuotta jotta saisit huutaa vastauksesi noin vanhaan viestiin.

        Käytkö tosiaan syynäämässä siivoojan jälkeen että tekikö hyvää työtä ja pesi myös lauteet.

        Aikoinaan taloyhtiöiden saunoja käyttäessäni huuhtelin aina ennen saunomisen aloitusta niin lattiat kuin penkit ja lauteet. Nehän voi olla hyvinkin likaiset vuorojen käynnissä ollessa jos edellinen kävijä ei ole huuhdellut jälkiään ennen pois lähtöään. Joskus vaan tuollainen omaehtoinen kevyt siivous on tehty mahdottomaksi kun saunojilla ei ole käytettävissä vesiletkua (sehän voidaan varastaa!). Onneksi on nyt oma sauna asunnossani ja puhtaus juuri sellainen kuin itse haluan.


    • tarkista taloyhtiöstä /vuok...

      Onko teidän taloyhtiössä saunavuorot vain lauantaisin, koska jos perjantainakin on saunavuorot niin ei sitä kukaan käy enää illalla myöhään siivoamassa. Kiinteistöhuollon/firman siivojaat siivoavat yleensä vain viikolla. On otettava huomioon että jos saunavuoroja on myös perjantaina niin silloin sauna on kyllä viimeisen kylpijän jäljiltä siinä kunnossa kun on. Voisihan tietysti kauniisti informoida kaikkia käyttäjiä että pidätte saunaosaston ihan oma-alotteisesti siistinä. Kyllä asukkaankin kontolla on oman taloyhtiön siisteys. Ei ne siivoojat siellä yleisissä tiloissa ihan koko aikaa huhki. Käyvät siivoamassa silloinkun on se sovittu siivouskerta. Tiedän asiasta koska olen joskus siivoillut kerrostaloja ja mm. saunoja. Enkä nyt tarkoita että asukkaiden pitäisi ruveta siivoamaan mutta vaikka suihkauttaisi vettä niitten saippuajälkien päälle ennen lähtöä niin on miellyttävämpi sitten toisen tulla. Antoisia saunahetkiä jatkossa ja toivottavasti asiaan tulee parannusta.

      • Helllewi

        Kerrostalojen saunat siivotaan yleensä kerran viikossa. Saunavuoroja saattaa olla jopa torstaista lauantaihin. Tietysti rahalla saa, eli ota yhtiökokouksessa asia esiin. Voittehan pyytää siivoustarjousta, jossa saunat siivotaan useammnin. Tuskin se yhtiövastiketta kauheasti nostaa, kun maksajia (osakkaita) on useampia. Tai sitten nostaa sitä saunamaksua sen verran, että se kattaa lisäsiivouskustannukset.


    • isännöitsijään!

      saman olen joutunut itse tekemään. saunan pitää olla puhdas!

    • Anonyymi

      Putoaako saippua suihkussa jos kukaan ei ole sitä nostamassa?

      • Anonyymi

        Ei siellä uskalla pyllistellä, saattaa Jorma olla kytiksellä.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja odottanut täältä Suomi24:ltä jo 12 vuotta saippuapalan nostajaa?

      • Anonyymi

        On, kuten sinäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe