Historian tunnilla... :D

Heli

Oli hissan tunti, ja minä luin ääneen luokalle. Luin aiheesta Egypti. Siinä jotain luin pyramideista ja niinpoispäin. Jatkoin lukemista. Yht´äkkiä tekstissä luki jotain tälläistä: "Faaraoilla oleva VALTIKKA..plää..plää.plää.." -Valtikka sana sai mut kikattamaan. Mä nauroin ja nauroin enkä saanut nauruani loppumaan..


Opettajani vilkaisi minua oudosti ja huokaisi syvään. "No niin Heli..Jatkahan.." "okei.." -sanoin naurun valloittamana. jatkoin lukemista..


Tunnin lopussa kun muut olivat jo lähteneet, opettaja tuli luokseni ja kysyi "Mitä tuo Faaraon valtikka -homma sua niin huvitti, heli?" Laskin katseeni maahan ja mymisin vain jotain vastauksen tapaista.


Kuulin rapinaa pääni yläpuolelta. Kohotin katseeni taas opettajaan päin. Yht´äkkiä katseeni jähmettyi. Ihan kuin luistelu jään jäädyttäjä olisi ajanut silmieni yli.
Opettajani oli avannut housunsa ja katsoi minua, ilman kalsareitaan.

"Tälläinen valtikkako saa sut hihittämään? -Heli?" "j-jo-joo.." sanoin jähmettynäänä.
"Haluaisitko että mä näytän mihin faaraoiden valtikat yleensä pystyy?"

Ajattelin itsekseni, että olihan openi ihan hyvännäköinen, eikä mikään vanhuskaan, mutta..
"no?" opettajani vaati jo vastausta.
"no..joo.." mumisin. Opettajani tuli minua askeleen lähemmäks. Heitti paitansa pois ja suuteli minua. Hän nosti paitani pois ja avasi rintaliivieni hakaset. Hän rupesi hieromaan rintoja. Se tuntui hyvälle. Rupesin huohottamaan.


Pian hän lopetti rintojeni hieronnan ja katsoi minua. "haluatkos maistaa Faaraon mahti valtikaa?" "kyllä vitussa haluan!" huusin. polvistuin "faaraoni" eteen, avasin suuni ja katsoin opettajaa kiltin tytön silmin ja sanoin "Voiko iso setä antaa pikku tytön maistaa hänen isoa tikkukaramelliään..?"

Opettaja työnsi peniksensä suuhuni. Rupesin imemään sitä. Opettajani kalu jäykistyi yhä enemmän suussani. Tunsin kun se takertui kurkkuuni. Jouduin peruuttamaan päätäni hieman että pystyisin imeä kalua paremmin.
Lopetin.

Sanoin opettajalleni että haluaisiko hän päästä paratiisiini? hän vastasi kyllä. Hän Ohjasi minut opettajan pyödälle makaamaan. Hän kaivoi laatikostaan kondomin ja asetti sen peniksensä päälle. Sitten hän nuolaisi sormiaan ja työnsi ne pilluuni. Vinkaisi ihanasta tunteensa.

Hän veti sormensa pois pillustani, ja otti lanteistani kiinni jatyönsi valtikkansa sisääni. Vingahdin. Hän rupesi työntämään sitä edes takas. Se tuntui upealta! Sain orkun. Rupesin voihkimaan. Samalla huusin: "Aaahh..! Jat..kaaaa!! AAAAhh! tuntuu nniiiinnn hyvääällllttäääääää! Aah.. Ol-o-olet joooo ihan Paratiisini portillaaaaa!!" opettajani voihki ja laukesi. Sperma lasti pursui kalusta ulos. Voihkaisin..! Hän veti kalunsa ulos paratiisistani.



otti minut syliinsä, ja katsoi minua. olimme ihan hiljaa.. Kuulimme askeleita. Siinä sekunnissa hätkähdimme. olimme unohtaneet laittaa oven lukkoon!! Rupesimme hädissämme pukemaan. Juurikun seuraavan luokan poika avasi oven istuin tuolillani kirja esillä, ja opettaja esitti neuvovansa minua. "aah..te tulittekin jo" opettaja sanoi, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. "no mä tästä varmaan häippäsen" sanoin. "kiitti, susta oli paljon apua" sanoin vielä ovella ja hymyilin..



COMMENTS!

2

5412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukija

      Voi hyvä luoja sentään.....

      • Just hyvä

        Ihan hyvää...alkoi mulla ainakin seisoon ku luin ton...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe