Minulla on ihan uusi toimistotuoli ja nyt on eräs ongelma. Minulla kun tuppaa olemaan ilmavaivoja ja nyt se tuoli sitten haisee tosi pahalle. Saako tuollaisesta huokoisesta materiaalista mitenkään voimakasta hajua poistettua? Kaikki neuvot ovat tervetulleita.
Kallis toimistotuoli
3
668
Vastaukset
- yllätytpä
lopeta leivän(etenkin ruis) ja viljan syönti, sekä sokerin ja potun. lähtee meinaan ne ilmavaivat. Itte olin yks haisuli ennen, mutta enää ei edes pavut haittaa kun pysyn kaukana noista. kuitua (ja vaikka mitä muuta) saat salaateista ja etenkin kaaleista (kokeile höyrytettyä tuoretta parsakaalia voilla, nam! ja mitkä vitamiinit) ja sit vaan tuulettamaan tuoleia :o)
- Naitatti
lyyvvä tuli nurkkaan.
Vaikka sanotaanhi, että vesi on vanahin voitehista, mutta tässä tappauksessa suosittelen, että roihautat tulen parakin nurkkaan, niin rupejaa paskanlemu haihtumaan. Siinä kyllä mennee "lapsi pesuvein mukana", mutta kaikella on hintansa..
Täh? - tuupelo
Kuse siihen, niin ei haise niin paskalle ennää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909