Kun oon niin heikko markkinoinnissa, että vien aina samalle myyjälle pussissa viljaa analyysiin. Miten itse hoidatte asian? Mistä tilaatte analyysin? Antakaa markkinointi vinkkejä!!
Vilja-analyysi
5
1350
Vastaukset
- anaalyysit
Ei se sitä viljaa paranna vaikka kuinka analysoit
- ellisse
no mutta pitäähän se ottaa selvää ,kelpaako erä leipäviljaksi!!!!!!!
- viljaa pystyy kauppaa??
Oot aika heikoilla, jos et tiedä mitä kauppaat!
Tosin kokemuksesta voin sanoa, että suoraan tilalta myydessäni rehuviljaa, aika harva on osannut kysellä viljani laadusta muuta kuin hlp:n, että riepoo, kun on teettänyt analyysit viimesen päälle ja sitten karvankasvattaja, jonka luulisi eniten tätä tietoa kaipaavan ostettavasta viljasta, ei niistä ymmärrä hölkäsen pöläystä.
Viljaa analysoivat eri keskusliikkeiden laboratoriot, myllyt ja rehutehtaat. Itse kiikutan yhdelle keskusliikkeelle, josta saan sopimus asiakkaana "ilmaisen" palvelun ja leipäviljaa kiikutan läheiselle suurelle myllylle. Nuorempana tein itsekin sakoluvun määrityksiä leipäviljasta, kun oli töissä sopivaa kalustoa käytettävissä, itselle ja asiakkaille. Nykyään ei kait ole enää kellään maatalouskauppiaalla omia välineitä tämmöiseen. - viljaa pystyy kauppaa??
viljaa pystyy kauppaa?? kirjoitti:
Oot aika heikoilla, jos et tiedä mitä kauppaat!
Tosin kokemuksesta voin sanoa, että suoraan tilalta myydessäni rehuviljaa, aika harva on osannut kysellä viljani laadusta muuta kuin hlp:n, että riepoo, kun on teettänyt analyysit viimesen päälle ja sitten karvankasvattaja, jonka luulisi eniten tätä tietoa kaipaavan ostettavasta viljasta, ei niistä ymmärrä hölkäsen pöläystä.
Viljaa analysoivat eri keskusliikkeiden laboratoriot, myllyt ja rehutehtaat. Itse kiikutan yhdelle keskusliikkeelle, josta saan sopimus asiakkaana "ilmaisen" palvelun ja leipäviljaa kiikutan läheiselle suurelle myllylle. Nuorempana tein itsekin sakoluvun määrityksiä leipäviljasta, kun oli töissä sopivaa kalustoa käytettävissä, itselle ja asiakkaille. Nykyään ei kait ole enää kellään maatalouskauppiaalla omia välineitä tämmöiseen.Kaurassakin, vaikka on monelle aika vaatimaton kasvi, on vaihtoehtoja, kun tietää mitä kauppaa.
Elintarvikkeeksi menevästä kaurasta saa enempi hintaa, mutta pitää olla hlp:n aika korkea ja lajikekin sopiva, sekä jyväkokoa.
Monet ei välitä pienistä hinnan eroista, mutta tätä hommaa tehdään vuodesta toiseen ja siinä alkaa jo pienetkin summat tuntumaan. Kymmenen vuoden aikana saattaa mennä isokin summa hölmöilyllä keskusliikkeille.
- viljasta
minä vien/lähetän jollekkin firmalle analysoitavaksi sitten vaan kyseleen hintoja eri keskusliikkeistä ja se joka eniten maksaa ...pääasiassa olen käyttänyt hankkijan analyysi palvelua mutta leipäviljassa erästä jauhomyllyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin171707Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka4471418Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3081299kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001005Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte18970Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.100943Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s117853Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J401809Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6790Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!126770