Hiljainen kirkko

Maria_L

Täällä on hiirenhiljaista kuin evankelis-luterilaisessa kirkossa. Ovatko kaikki eheytyneet ja tehneet parannuksen, eikö ketään enää kiinnosta? Olenko ainoa joka on vielä vahva vakaumuksessaan ja seksuaalisuudessaan? Olenko ainoa joka jäi …

Paratiisi tekee kuolemaa, tuuli riepottaa lehtiä nurmella ja hedelmät putoavat puista. Haaskalinnut syövät puihin jääneet ja maahan pudonneet maatuvat maaksi. Ja maailmassa nähdään nälkää. Meitä kiinnostaa vain seksuaalisuutemme mutta missä ovat ne hyvät teot joilla päästää koputtelemaan taivaan portteja. Eikö CV:ssä näyttäisi hyvältä jos on tehnyt jotain heikkojen ja avuttomien hyväksi. Eikö se näytä paremmalta kuin se että huolehtii vain omista oikeuksistaan ja tarpeistaan?
Vai tarkoittaako seksuaalinen poikkeavuus ja vähemmistöön kuuluminen sitä ettei tarvitse huolehtia muista?

Meidät vaietaan kuoliaiksi hyväntekeväisyysjärjestöissä ja ajetaan omaan nurkkaamme. Siellä meitä sitten opetetaan olemaan ihmisiksi ja käyttäytymään kuin muut meitä paremmat ihmiset. Eikö sorretun käsi ole yhtä auttava ja hellä, armollinen.

Jeesus sanoo: "Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni." Emmekö me kelpaa tähän joukkoon ...

12

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heribert

Luulen, että täällä on hiljaista, myös siksi, että monet, jotka haluavat kurkistaa meidän maailmaamme, torjuvat meidät täällä omiemme joukossa, ja siksi monet ovat kyllästyneet kirjoittamaan.

Olen tullut huomanneeksi, että täällä suomi24-palstoilla seksi ja seksuaalisuus on kiinnostavinta, mitä löytyy. Myös ekumeenisesti tämä on huomattava, sillä kristinusko-palstalla riippumatta tunnustuskunnasta, puhutaan vain seksuaalisuudesta, ja suurimmaksi osaksi meidän seksuaalisuudestamme.

Niin lähimmäisen auttaminenkin näyttää toisinaan olevan kiinni seksuaalisuudesta.... kuka on kelvollinen, kuka ei... surullista.

• maria l

Kiitos vastauksesta!

Tämän kaksikasvoisen kaupungin nimi taitaa nykyään olla Sodoma & Gomorra. Täällä alkaa tuntea itsensä oudoksi ja käyttäytyä itsekin oudosti. Kulkeekohan kaupunkien välissä edes jokea jota pitkin voisi purjehtia pois ...

• kirkkoon? Se voip perskuta ...

sentäs pistää vierustoverias. Kirkos sitä ei ainaskas voi alkaa kolkata.

• quo

Kuulostat hieman alakoloiselta viestissäsi.

'Paratiisi tekee kuolemaa' ....... ei se kuolemaa tee se vain valmistautuu uuteen tilanteeseen ja näkökulmastamme se näyttää kuolevan tai pikeminkin käyvän levolle.
      Meidän tulisi jokainen kuoltava joka hetki menneisyydelle sillä se tarkoittaa elämistä.

Luin juuri jesuiittaveli Anthony de Mellon HAVAHTUMINEN. Jos et ole lukenut suosittelen. Oli toisenlainen näkökulma elämäämme. Minulle asia ei ollut aivan uusi sillä olen aiemmin lukenut Jiddu Krishnamurtin kirjoja. Puhuvat samoista asioista oivaltamisesta, tietoisuudesta ym. Tätä kirjaa voi lukea oli sitten uskossa tai ei sillä uskosta siitä ei puhuta.

Hyvää syksyä

• maria l

Taidanpa lukea tämän kirjan.

• kristitty luterilainen hete...
        maria l kirjoitti:

Taidanpa lukea tämän kirjan.

Muistathan tuollaisia kirjoja lukiessasi terveen kritiikin ja esim vaik googleta esitietoa.

Noi hommat meinaan on sellaisia, jotka eivät todellakaan ole kristinuskon kanssa missään tekemisissä ja nimenomaan omaa uskontoaan ovelasti tuuppaa varomattoman kalloon.

Olen vakuuttunut siitä, että oli sitten homo taikka lesbo, on Jeesuksen kautta täysin tervetullut Kaikkivaltiaan poppooseen auttaan muita.

He Pyhät Paremmat Kristityt ovat tietysti kuuluvasti eri mieltä, koska ovathan he nyt yhdet kymmenen käskyä pystyneet noudattamaan täydellisesti läpi elämänsä, eivätkä muutenkaan ole syntejä harrastelleet, niin kuin tuota inhottavaa seksiä, vai mitä se oli...

• quo
        kristitty luterilainen hete... kirjoitti:

Muistathan tuollaisia kirjoja lukiessasi terveen kritiikin ja esim vaik googleta esitietoa.

Noi hommat meinaan on sellaisia, jotka eivät todellakaan ole kristinuskon kanssa missään tekemisissä ja nimenomaan omaa uskontoaan ovelasti tuuppaa varomattoman kalloon.

Olen vakuuttunut siitä, että oli sitten homo taikka lesbo, on Jeesuksen kautta täysin tervetullut Kaikkivaltiaan poppooseen auttaan muita.

He Pyhät Paremmat Kristityt ovat tietysti kuuluvasti eri mieltä, koska ovathan he nyt yhdet kymmenen käskyä pystyneet noudattamaan täydellisesti läpi elämänsä, eivätkä muutenkaan ole syntejä harrastelleet, niin kuin tuota inhottavaa seksiä, vai mitä se oli...

Voin rauhoittaa sinua että mainitsemani kirjat nimenomaan auttaa kriittisyyteen.

• Rätti

Itsekkin saman kaltaisia ajatuksia omaan. katsos olin vapaissa suunissa ja mua arvostettiin kun olin hiljaa ja autoin ihmisiä jotka tarvi apua mutta kun nousi homous esille niin unohdettiin muut synnit ja käytiin asiasta puheita jotka satutti. mutta eikö raamattu sano että kaikki synnit on samalla viivalla ja kaikki pelastusta vailla! muistetaan syntinen nainen jota jeesus puolusti. mutta me ollaan nyt se alinkasti vaikka jeesus toi tasa arvon. Suomi kärsii ja voitais puhua mistä apu eikä tapella saako siunata kahta toisiaan rakastavaa ihmistä jotka ei aiheuta vahinkoa toiselle ihmiselle.

• Rätti

En muista jätinkö tohon rastia haluanko et vastataan mut ny jätin ja toivon et vastaat kun uskon et meil vois olla mielenkiintoiset keskustelut. t. rätti

• JA VIELÄ KERRAN HA

Luuletko ihmisen oikeasti olevan niin hyvä, että saadaan kerättyä muka joku CV hyvillä teoilla!!!!

Mutta kyllä niillä pääsee varmana ulkokaltaisuuden top-listalle ja helvettiin.

• Hoijaa

Miksi kaikki ovat niin kovia tuomitsemaan ja arvostelemaan? Oletteko katsoneet peiliin? Kirjoitatte kovin syyttävästi muita kohtaan itse kukin. Kenellä meistä on oikeus tuomita toisia? Ei kenelläkään ja jokaisella on oma tahto ja oma vapaus elää..

mutta

tulee päivä jolloin jokaisen teot käydään läpi ja jokaiselle luetaan tuomio.

Pelastus tulee ainoastaan Jeesuksen Kristuksen kautta!

ja vaikka kuinka hyvän "CV:n" täällä maan päällä rakentaisi itselleen se ei merkitse mitään, jos ei ole kuollut synneissä ja syntynyt Jeesuksessa Kristuksessa.

ja kyllä, ketään tuomitsematta valinnoissaan.. saman sukupuolen väliset suhteet ovat syntiä!

• Anonyymi

Maria_L kirjoitti: "Ovatko kaikki eheytyneet ja tehneet parannuksen?" VASTAUS: Jotkut ovat , toiset eivät. Raamatun valossa on kuitenkin selvää se, että Taivaan Valtakunnassa ei ole yhtään ainutta homoa tai lesboa. Sen sijaan siellä kylläkin on varsin runsaasti ENTISIÄ lesboja ja homoja ( jollainen minäkin olen).

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8603
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3792
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      41
      2218
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2203
    Aihe