jätkät..mistä kiikastaa?!

unhappy

mistä johtuu jos jätkä ei saa orgasmia ja kumminki sen jälkee sanoo rakastavansa naista ja seuraavana päivänä jättää...mit tää on..??!!

13

2485

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A. Bügler

      sitä se on

    • KossuVodka

      Kyseessä on yhden illan pano, joka on suoritettu voimakkaassa alkoholin vaikutuksen alaisessa tilassa.

    • L.M.

      Ellei jätkä saa orgasmia vika on 9/10 tapauksista naisessa.

      • Jähjäh

        Jotain teit väärin ja pahasti. Ilmankos kaveri lähti.


      • Anu22

        Mistähän oot moista saanu päähäs?Jos jätkä kerran menee sänkyyn asti naisen kanssa ni tuskin se pitää naista sillon kovinkaan vastenmielisenä, eli eiköhön se saakkin sillon ellei oo niin kännissä tai muutenvaan.....!


    • Anu22

      Tuolla oli pari viestii,jossa suoranaisesti syytettiin sua, mut uskon vahvasti et vika ei ollu sussa,koska tää jätkä yritti sunkans.Tuskin ois tullu sänkyyn asti jos oisit vastenmielinen sen mielestä ollu.Se miks jätti sut kaiken jälkeen kumminkin johtu luultavasti siitä et sitä hävetti.Se on nolo tilanne jätkille kuten liian nopee tulokin tai ku ei seiso.Alkoholi on yks erittäin yleinen syy miehillä siihen et ne ei saa siemensyöksyä.

    • Tiina

      Se jätkä kusetti sua, ei sitä kiinnosta, kunhan puhui että sai sulta... karu totuus, ei tuu mitään. Kyl mä tiedän. Ja se seisokki on niin jännä juttu.

      • HALUT TALLELLA

        No ei se multakaa viidennel kerral helpol tuu. Älä ota paineita! Testaa muuten sen jätkän rakkaus!!! PS:aivoin keskustelu vois auttaa asiaan!!!!!!


      • Dali
        HALUT TALLELLA kirjoitti:

        No ei se multakaa viidennel kerral helpol tuu. Älä ota paineita! Testaa muuten sen jätkän rakkaus!!! PS:aivoin keskustelu vois auttaa asiaan!!!!!!

        Meniköhän sulta homman ydin vähän ohi?
        sen jätkän "rakkauden testaus" saattaa olla hivenen vaikeaa jos se jo on lähtenyt nykimään.
        Testaa sen rakkaus.. joo "mä rakastan sua" on kyllä ekana aamuna
        a) paskapuhetta, ei silloin voi asiasta vielä puhuakaan.
        b) paskapuhetta, joka johtuu mahdollisesti siitä että panettaa vieläkin ja siinähän vonkaat
        c) paskapuhetta, joka johtuu siitä että tuntuu niin mukavalta kun on saanut.


    • puppe

      minulta aina luiskahtaa
      jo parralle
      sinä taidat olla paatunut
      pukki, jolle ei mikään
      enää tehoo
      ei neitsytkään

    • Ja paskat!

      Suomen uroot on omastamielestään maailman parhaita kuskeja ja rakastajia.

      Älä siis ihmettele jos minuutin pikapanon jälkeen istut hänen katolleen ajetussa autossaan turvavöissä roikkuen ja selityksiä kuunnellen.

    • -Mika-

      Kyllä niitäkin kundeja on, jotka EI heitä pois!

      Jos sellaisen haluat, soita (09) 4114 7365

      -Mika-

    • jjj

      se on homo kun ei seiso. annoitko väärää reikää???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      110
      647
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe