mistä johtuu jos jätkä ei saa orgasmia ja kumminki sen jälkee sanoo rakastavansa naista ja seuraavana päivänä jättää...mit tää on..??!!
jätkät..mistä kiikastaa?!
13
2470
Vastaukset
- A. Bügler
sitä se on
- KossuVodka
Kyseessä on yhden illan pano, joka on suoritettu voimakkaassa alkoholin vaikutuksen alaisessa tilassa.
- L.M.
Ellei jätkä saa orgasmia vika on 9/10 tapauksista naisessa.
- Jähjäh
Jotain teit väärin ja pahasti. Ilmankos kaveri lähti.
- Anu22
Mistähän oot moista saanu päähäs?Jos jätkä kerran menee sänkyyn asti naisen kanssa ni tuskin se pitää naista sillon kovinkaan vastenmielisenä, eli eiköhön se saakkin sillon ellei oo niin kännissä tai muutenvaan.....!
- Anu22
Tuolla oli pari viestii,jossa suoranaisesti syytettiin sua, mut uskon vahvasti et vika ei ollu sussa,koska tää jätkä yritti sunkans.Tuskin ois tullu sänkyyn asti jos oisit vastenmielinen sen mielestä ollu.Se miks jätti sut kaiken jälkeen kumminkin johtu luultavasti siitä et sitä hävetti.Se on nolo tilanne jätkille kuten liian nopee tulokin tai ku ei seiso.Alkoholi on yks erittäin yleinen syy miehillä siihen et ne ei saa siemensyöksyä.
- Tiina
Se jätkä kusetti sua, ei sitä kiinnosta, kunhan puhui että sai sulta... karu totuus, ei tuu mitään. Kyl mä tiedän. Ja se seisokki on niin jännä juttu.
- HALUT TALLELLA
No ei se multakaa viidennel kerral helpol tuu. Älä ota paineita! Testaa muuten sen jätkän rakkaus!!! PS:aivoin keskustelu vois auttaa asiaan!!!!!!
- Dali
HALUT TALLELLA kirjoitti:
No ei se multakaa viidennel kerral helpol tuu. Älä ota paineita! Testaa muuten sen jätkän rakkaus!!! PS:aivoin keskustelu vois auttaa asiaan!!!!!!
Meniköhän sulta homman ydin vähän ohi?
sen jätkän "rakkauden testaus" saattaa olla hivenen vaikeaa jos se jo on lähtenyt nykimään.
Testaa sen rakkaus.. joo "mä rakastan sua" on kyllä ekana aamuna
a) paskapuhetta, ei silloin voi asiasta vielä puhuakaan.
b) paskapuhetta, joka johtuu mahdollisesti siitä että panettaa vieläkin ja siinähän vonkaat
c) paskapuhetta, joka johtuu siitä että tuntuu niin mukavalta kun on saanut.
- puppe
minulta aina luiskahtaa
jo parralle
sinä taidat olla paatunut
pukki, jolle ei mikään
enää tehoo
ei neitsytkään - Ja paskat!
Suomen uroot on omastamielestään maailman parhaita kuskeja ja rakastajia.
Älä siis ihmettele jos minuutin pikapanon jälkeen istut hänen katolleen ajetussa autossaan turvavöissä roikkuen ja selityksiä kuunnellen. - -Mika-
Kyllä niitäkin kundeja on, jotka EI heitä pois!
Jos sellaisen haluat, soita (09) 4114 7365
-Mika- - jjj
se on homo kun ei seiso. annoitko väärää reikää???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410592- 785395
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494962Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234172Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363813Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383638- 483323
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443229- 492864