mä ajattelin hakea mäyräkoiran illaksi tänne kotiin.
Juoko joku täällä tänään?
34
1290
Vastaukset
- peräsmies*
Itse tosin enemmän korjauslinjalla, uutta känniä ei saisi nyt heittää päälle.
Eiköhän aika moni juo tänäänkin, moni on myös selvinpäin.- ¤Sara¤
muapa ei kiinnosta ne selvinpäinolijat. Tai siis ei tänään. Huomenna on kankkunen kun ei ole noita kaktuspillereitä, mutta mitä sitten?!
- eikös sinun
pitänyt raitistua kokonaan vai mikä oli homman nimi? Muistelen vaan jostain viime viikolla olleesta ketjusta sinut.
Mutta jos sen mäyrän haluat niin kippistä sitten vaan.- ¤Sara¤
yritän kohtuukäyttöä tai jotain. En jois jos tää ei ois näin helvetin yksinäistä...kiva, jos joku muisti mut edellisketjusta.
Juotko muuten sinä? Ei oo pakko vastata tietenkään jos ei halua. - juon minäkin...
¤Sara¤ kirjoitti:
yritän kohtuukäyttöä tai jotain. En jois jos tää ei ois näin helvetin yksinäistä...kiva, jos joku muisti mut edellisketjusta.
Juotko muuten sinä? Ei oo pakko vastata tietenkään jos ei halua.olen jonkin aikaa taustailijana lukenut muiden juttuja ja naisena kaikki naiset tietty jää mieleen...
On tämä elämä välillä yhtä paskaa, ei siitä pääse mihinkään. Toivottavasti kumminkin saat juomisen pidettyä jotenkin hallinnassa tai löytäisit siihen yksinäisyyteen muuta. - ¤Sara¤
juon minäkin... kirjoitti:
olen jonkin aikaa taustailijana lukenut muiden juttuja ja naisena kaikki naiset tietty jää mieleen...
On tämä elämä välillä yhtä paskaa, ei siitä pääse mihinkään. Toivottavasti kumminkin saat juomisen pidettyä jotenkin hallinnassa tai löytäisit siihen yksinäisyyteen muuta.oli miehiä! Vielä 20 vuotta vanhempia, ne jotka mulle yleensä jotain jutteli. Petyin siihen että tukihenkilöäkään ei löytynyt, niinkuin ois kai pitänyt.
Miksi sä vaan luet, mut et itse kirjoittele? - vedätykseen.
¤Sara¤ kirjoitti:
oli miehiä! Vielä 20 vuotta vanhempia, ne jotka mulle yleensä jotain jutteli. Petyin siihen että tukihenkilöäkään ei löytynyt, niinkuin ois kai pitänyt.
Miksi sä vaan luet, mut et itse kirjoittele?Tuo tupla a nyt tunkee joka paikkaa ikkunanraoista ja postiluukuista. Ne myy itteään tolleen, ties mikä tiedottaja noitakin buffeja kirjoittelee.
Paljon enemmän on olemassa muutakin, katteles netistä löytyuskö sopivaa. Muutama linkki:
http://www.makupalat.fi/Categories.aspx?classID=714ff1e0-f02a-4b20-9b4a-0c5a5558c41e - ¤Sara¤
vedätykseen. kirjoitti:
Tuo tupla a nyt tunkee joka paikkaa ikkunanraoista ja postiluukuista. Ne myy itteään tolleen, ties mikä tiedottaja noitakin buffeja kirjoittelee.
Paljon enemmän on olemassa muutakin, katteles netistä löytyuskö sopivaa. Muutama linkki:
http://www.makupalat.fi/Categories.aspx?classID=714ff1e0-f02a-4b20-9b4a-0c5a5558c41eTäytyy paremmalla ajalla katsoa vielä josko siitä löytyisi jotain minullekkin.
AA-kerhoilu tällä sivustolla on tosiaan aika yleistä-monet ovat sen avulla selvinneet pois juomisesta, mutta ei se mun juttu ole. Muistella nyt kymmenen vuoden päästä jotain konjakkipulloa...
On varmaan muutakin..vähemmänmainostettua. - ettäkö kohtuukäyttöä
¤Sara¤ kirjoitti:
Juotko muuten sinä? Ei oo pakko vastata tietenkään jos ei halua.Voi juma, että oli naurettavan typerä viesti.
Tiedätkö, että ennen lipputanko kukkii ja huora häpee, ennenkuin juoppo oppii kohtuukäyttöä.
Et sinä siksi juo, että "siellä on niin yksinäistä".
Sinä joisit vaikka olisit keskellä ihmismerta, koska olet alkoholisti. Alkoholistin pitää juoda, koska sairaus vaatii niin. (muutenhan voisit olla ilman alkoholia vaikka kapakassa, eikö)
Että kohtuukäyttöä tai jotain, hehheh... tuo oli taas niin hyvä... - kokeilu
¤Sara¤ kirjoitti:
Juotko muuten sinä? Ei oo pakko vastata tietenkään jos ei halua.ei silloin kannata mäyrää ostaa illaksi, jos kohtuukäyttöä yrittää. Kaksi putelia illaksi, kokeilepa sillä.
- ripa1144
kokeilu kirjoitti:
ei silloin kannata mäyrää ostaa illaksi, jos kohtuukäyttöä yrittää. Kaksi putelia illaksi, kokeilepa sillä.
On oma asia.Miten sen kokee.On kohtuukäyttö ennen ja jälkeen. Yleensä se on aika paljon enemmän kuin ajatteli.
Esim. jos sara ottaa kohtuulliset 12 pulloa.Se luultavasti on jotan 3-4 päivää arvelisin.Riippuu tietysti myös rahatilanteestä ja kuinka kivoja kavereita löytää.
Itselläni harvat kohtuukäytön yritykset kestivät viikosta -kahteen. Ei sellaista rääkkiä kestä kovin montaa vuodessa.Joten säänöllinen juominen sopi minulle paremmin .Silloin jos otti vähän enemmän ei tullut otettua sika lärvejä.
Kyllä toi kohtuu käyttö on kovaa hommaa.Fyysisesti ja henkisestikin ,siinä kun pitää kusettaa itseään ja kaikkia muitakin kokoajan .Menee uskottavuuskin eikä uskalla pistää nenäänsä ulos.
Eli jos olet kohtuukäytäjä muut luulevat että olet varma suurkuluttaja.ja jos suurkuluttaja muut taas pitää sinua täys alkoholistina. - ent. kova juoppo
ripa1144 kirjoitti:
On oma asia.Miten sen kokee.On kohtuukäyttö ennen ja jälkeen. Yleensä se on aika paljon enemmän kuin ajatteli.
Esim. jos sara ottaa kohtuulliset 12 pulloa.Se luultavasti on jotan 3-4 päivää arvelisin.Riippuu tietysti myös rahatilanteestä ja kuinka kivoja kavereita löytää.
Itselläni harvat kohtuukäytön yritykset kestivät viikosta -kahteen. Ei sellaista rääkkiä kestä kovin montaa vuodessa.Joten säänöllinen juominen sopi minulle paremmin .Silloin jos otti vähän enemmän ei tullut otettua sika lärvejä.
Kyllä toi kohtuu käyttö on kovaa hommaa.Fyysisesti ja henkisestikin ,siinä kun pitää kusettaa itseään ja kaikkia muitakin kokoajan .Menee uskottavuuskin eikä uskalla pistää nenäänsä ulos.
Eli jos olet kohtuukäytäjä muut luulevat että olet varma suurkuluttaja.ja jos suurkuluttaja muut taas pitää sinua täys alkoholistina.Minun kohtuukäyttöni on tiukka perskänni! Seuraavana päivänä patteri limpparia ja paketti buranaa, se on siinä! Korjaussarjaa en käytä, en ikinä. Se on se yksi ilta!
Tämä toistuu n. kuukauden - kahden välein, ei useammin.
Tällaista kohtuukäyttöä olen "harjoitellut" jo useaita vuosia. Ennen otin tiukan perskännin kolme - neljäkin kertaa viikossa, aina silloinkin ilman korjaussarjaa.
Mielestäni joku parin - kolmen kaljapullon nautiskelu on itsensä kiusaamista ja alkoholin väärinkäyttöä!
Reilusti jos kaikki asian ilmaisisivat, känni on juomisen tavoite, eikö?????
Se on taas jokaisen luonteen heikkoutta jos juomistaan jatkaa päiviä - viikkojakin.
Kunnon känni, harvoin, ei tule työpaikalla ongelmia poissaolojen vuoksi, eukko tykkää kun siippa ei ole aina ja alvariinsa kännissä.
Kokeilkaa ja vaatikaa itseltänne selkärankaa, tällainen on paljon helpompaa kuin aa:ssa ravaaminen!!!! - ripa1144
ent. kova juoppo kirjoitti:
Minun kohtuukäyttöni on tiukka perskänni! Seuraavana päivänä patteri limpparia ja paketti buranaa, se on siinä! Korjaussarjaa en käytä, en ikinä. Se on se yksi ilta!
Tämä toistuu n. kuukauden - kahden välein, ei useammin.
Tällaista kohtuukäyttöä olen "harjoitellut" jo useaita vuosia. Ennen otin tiukan perskännin kolme - neljäkin kertaa viikossa, aina silloinkin ilman korjaussarjaa.
Mielestäni joku parin - kolmen kaljapullon nautiskelu on itsensä kiusaamista ja alkoholin väärinkäyttöä!
Reilusti jos kaikki asian ilmaisisivat, känni on juomisen tavoite, eikö?????
Se on taas jokaisen luonteen heikkoutta jos juomistaan jatkaa päiviä - viikkojakin.
Kunnon känni, harvoin, ei tule työpaikalla ongelmia poissaolojen vuoksi, eukko tykkää kun siippa ei ole aina ja alvariinsa kännissä.
Kokeilkaa ja vaatikaa itseltänne selkärankaa, tällainen on paljon helpompaa kuin aa:ssa ravaaminen!!!!Mutta tuntuu kyllä siltä AA:ssa ravaaminen on minun kohdalla ainakin helpompi tie.Nimen omaan viikosta toiseen dokaaminen on lievimmillään luonteen heikkoutta ehkä jopa mielen.
- ent. kova juoppo
ripa1144 kirjoitti:
Mutta tuntuu kyllä siltä AA:ssa ravaaminen on minun kohdalla ainakin helpompi tie.Nimen omaan viikosta toiseen dokaaminen on lievimmillään luonteen heikkoutta ehkä jopa mielen.
"Mutta tuntuu kyllä siltä AA:ssa ravaaminen on minun kohdalla ainakin helpompi tie."
Ehkä tuo on juuri sinulle paras vaihtoehto. Jos ei ole luonteenlujuutta jättämään ryyppääminen vain siihen yhteen iltaan, ravaa vain AA:ssa.
Voin vakuuttaa, täysraittiuden ylläpitäminen on kovaa työtä. Varsinkin AA:ssa. Kokemusta.
Tiedätkö muuten mitä eroa on kohtuukäytöllä ja normaalikäytöllä?? - myrkkysumakki
"Mutta tuntuu kyllä siltä AA:ssa ravaaminen on minun kohdalla ainakin helpompi tie."
Ehkä tuo on juuri sinulle paras vaihtoehto. Jos ei ole luonteenlujuutta jättämään ryyppääminen vain siihen yhteen iltaan, ravaa vain AA:ssa.
Voin vakuuttaa, täysraittiuden ylläpitäminen on kovaa työtä. Varsinkin AA:ssa. Kokemusta.
Tiedätkö muuten mitä eroa on kohtuukäytöllä ja normaalikäytöllä??"Tiedätkö muuten mitä eroa on kohtuukäytöllä ja normaalikäytöllä??"
Minä en tiedä, mutta jos päättelisin, niin kohtuukäyttäjä juo vähemmän kuin normaalikäyttäjä. Normaali = keskiverto, ja Suomessa juodaan normaalisti liikaa. - ent. kova juoppo
myrkkysumakki kirjoitti:
"Tiedätkö muuten mitä eroa on kohtuukäytöllä ja normaalikäytöllä??"
Minä en tiedä, mutta jos päättelisin, niin kohtuukäyttäjä juo vähemmän kuin normaalikäyttäjä. Normaali = keskiverto, ja Suomessa juodaan normaalisti liikaa.Osuit oikeaan!
Suomessa nimenomaan ei juurikaan ole kohtuukäyttöä. Monet juopot yrittävätkin opetella kohtuukäyttöön.
Miten ne juopot siihen pystyisivät, jolleivat normaalikäyttäjätkään?
Oma tapani "juopotella" lienee se kevyempi vaihtoehto "normaalikäyttäjään" vertaillen?
Normaalikäyttäjä ottä perskännin pari kertaa viikossa, minä kerran parissa kuukaudessa. - meinattiin leipoa alkoholis...
ettäkö kohtuukäyttöä kirjoitti:
Voi juma, että oli naurettavan typerä viesti.
Tiedätkö, että ennen lipputanko kukkii ja huora häpee, ennenkuin juoppo oppii kohtuukäyttöä.
Et sinä siksi juo, että "siellä on niin yksinäistä".
Sinä joisit vaikka olisit keskellä ihmismerta, koska olet alkoholisti. Alkoholistin pitää juoda, koska sairaus vaatii niin. (muutenhan voisit olla ilman alkoholia vaikka kapakassa, eikö)
Että kohtuukäyttöä tai jotain, hehheh... tuo oli taas niin hyvä...Eipä onnistunut aivopesu! Sen verran on terve järki pysynyt vuosien saatossa päässä.
Ja kyllä , voin aivan hyvin riekkua baareissa vaikka puoli neljään, eikä mun tartte juoda.
Tupla A tekee siellä kävijöistä ohjelmallaan sairaita ja uhreja. Potilaita ihan tarkoituksella!
Riippuvuus korkeammasta voimasta ja nöyryys = uskonto = pelastusoppi = us-kon-to!
Ja se seikka, ettei muuta kirjallisuuutta saa tai ei hyväksytä luettavaksi! Sairasta! Juurethan juontuvat aatu Hitleristä/aatun ajatuksista tai niitä ihannoivasta ryhmästä... Kannattaa tutustua aa-historiikkiin perustteellisesti, eeen kuin sinne kokouksiin menee! Toki tämä tutkimus vaatii hieman perehtymistä myös englannin kieleen. Tulee mieleeni nyt kristinuskon levitys: pelottelun keinoin lukutaidottomille kirkon seiniin helvetin tulta HAH,m iso kirja on täynnä peltottelun keinoin uhriutuvalle alkoholin kanssa kamppailevalle 'tuomioita' tuomion perään. Sairasta sanon TAAS! - täysin
meinattiin leipoa alkoholis... kirjoitti:
Eipä onnistunut aivopesu! Sen verran on terve järki pysynyt vuosien saatossa päässä.
Ja kyllä , voin aivan hyvin riekkua baareissa vaikka puoli neljään, eikä mun tartte juoda.
Tupla A tekee siellä kävijöistä ohjelmallaan sairaita ja uhreja. Potilaita ihan tarkoituksella!
Riippuvuus korkeammasta voimasta ja nöyryys = uskonto = pelastusoppi = us-kon-to!
Ja se seikka, ettei muuta kirjallisuuutta saa tai ei hyväksytä luettavaksi! Sairasta! Juurethan juontuvat aatu Hitleristä/aatun ajatuksista tai niitä ihannoivasta ryhmästä... Kannattaa tutustua aa-historiikkiin perustteellisesti, eeen kuin sinne kokouksiin menee! Toki tämä tutkimus vaatii hieman perehtymistä myös englannin kieleen. Tulee mieleeni nyt kristinuskon levitys: pelottelun keinoin lukutaidottomille kirkon seiniin helvetin tulta HAH,m iso kirja on täynnä peltottelun keinoin uhriutuvalle alkoholin kanssa kamppailevalle 'tuomioita' tuomion perään. Sairasta sanon TAAS!kunnossa ? kevyttä kohtuukäyttöä silloin tällöin hyvässä seurassa ja hyvän ruoan kanssa.
mutta ei enää kännejä, ne jäi kauas taakse vuosia sitten. vai oliko se päiviä sitten ?
"Ja kyllä , voin aivan hyvin riekkua baareissa vaikka puoli neljään, eikä mun tartte juoda. "
ketä sinä yrität kusettaa ?
ketään entistä juoppoa et pysty joten vielä juovat siskosi ja sinä itse ainoastaan uskovat tuohon höpinään.
tervetuloa juopon maailmasta tavalliseen elämään, kunhan saat kiintiösi täyteen.
siihen asti sinä herätät vaan hulvatonta hilpeyttä :))) - jaahas jaa
täysin kirjoitti:
kunnossa ? kevyttä kohtuukäyttöä silloin tällöin hyvässä seurassa ja hyvän ruoan kanssa.
mutta ei enää kännejä, ne jäi kauas taakse vuosia sitten. vai oliko se päiviä sitten ?
"Ja kyllä , voin aivan hyvin riekkua baareissa vaikka puoli neljään, eikä mun tartte juoda. "
ketään entistä juoppoa et pysty joten vielä juovat siskosi ja sinä itse ainoastaan uskovat tuohon höpinään.
tervetuloa juopon maailmasta tavalliseen elämään, kunhan saat kiintiösi täyteen.
siihen asti sinä herätät vaan hulvatonta hilpeyttä :)))Olet fanaatikko! AA leipoo heitä lisää ja lisää. "Ohjelma" on salakavala. Avuton juoppo on helppo "saalis".
Sinähän siellä aa:ssa olet kannuksesi hankkinut. Sieltä se saarnamies saapui tällekkin palstalle. Ties monennenko kerran?
Fanaattista, NIIN fanaattista että... - ripa1144
Tiedätkö muuten mitä eroa on kohtuukäytöllä ja normaalikäytöllä??kuussa kerrallaan noin 1 tunti.Aikoinani kävin 4-5 ker/v ja osallistuin toiminaan muutenkin.Mutta olet taas oikeassa se sopii minulle.Mutta voisitko vastata, miksi sinun on otettava kerran kuussa vai onko se ajanvietettä.Itse aina vertaan perskännejä vierailuksi hullujenhuoneella.
- ihan pirteänä ja terve :D
täysin kirjoitti:
kunnossa ? kevyttä kohtuukäyttöä silloin tällöin hyvässä seurassa ja hyvän ruoan kanssa.
siihen asti sinä herätät vaan hulvatonta hilpeyttä :)))Kummallista auontaa, heh. No niinminäkin aina välillä.
Juu, kaikkien kun ei tartte loppu elämäänsä *uskoa' tai olla uskovinaan.
tupla a-ryhmissä on hyväksikäyttäviä narsisteja vähintään 1 kpl/ryhmä. oli se sitten nais- tai miesmerkkinen sekopää.
Kyllä se täällä maalla vaan on niin kauniit ja rohkeat meininkiä, että hui hai.
Juu, kyllä olen hemmetin onnistunut ja onnellinen elämässäni! toivottavasti sinäkin jsokus pääset tuosta katkeruudestasi. ota vitosta, kymppiä, tee kuule ohjelmaaaaaaaaaa ;D, jospa se auttaisi, jos et muuten tule toimeen itsesi kanssa. - en käytä alkoholia
ihan pirteänä ja terve :D kirjoitti:
Kummallista auontaa, heh. No niinminäkin aina välillä.
Juu, kaikkien kun ei tartte loppu elämäänsä *uskoa' tai olla uskovinaan.
tupla a-ryhmissä on hyväksikäyttäviä narsisteja vähintään 1 kpl/ryhmä. oli se sitten nais- tai miesmerkkinen sekopää.
Kyllä se täällä maalla vaan on niin kauniit ja rohkeat meininkiä, että hui hai.
Juu, kyllä olen hemmetin onnistunut ja onnellinen elämässäni! toivottavasti sinäkin jsokus pääset tuosta katkeruudestasi. ota vitosta, kymppiä, tee kuule ohjelmaaaaaaaaaa ;D, jospa se auttaisi, jos et muuten tule toimeen itsesi kanssa.En ole käyttänyt alkoholia sen jälkeen kun tulin itsekseni siihen tulokseen, että nyt se on loppu. Ei ole tarvinnut juoda, vaikka tupla a onkin käännättänyt ajatusta ja ihmettelyä jopa vitutukseen asti. Miten sairaita ihmisiä siellä voikaan olla, ja ennen kaikkea, että nämä narsistit ovat palvelutehtävien ykköspykälissä.... mutta vallankäyttö viinan sijaan saa silmät kiilumaan...
- ent. kova juoppo
ripa1144 kirjoitti:
kuussa kerrallaan noin 1 tunti.Aikoinani kävin 4-5 ker/v ja osallistuin toiminaan muutenkin.Mutta olet taas oikeassa se sopii minulle.Mutta voisitko vastata, miksi sinun on otettava kerran kuussa vai onko se ajanvietettä.Itse aina vertaan perskännejä vierailuksi hullujenhuoneella.
"Mutta voisitko vastata, miksi sinun on otettava kerran kuussa vai onko se ajanvietettä
Ei se ole ajanvietttä. Otan, koskaminen ottaminen on verissä.
Kärsiessäni jumalattomasta jysäristä ottamisen jälkeen, päätän, seuraavaan kertaan menee aikaa ;-)
Kännääminen (hallitusti himassa) on ihan jeeees.
Eikö?
Arvaas mitä?
Tänään on OTON päivä, edellisestä jo yli 2kk. - lisäykseen
en käytä alkoholia kirjoitti:
En ole käyttänyt alkoholia sen jälkeen kun tulin itsekseni siihen tulokseen, että nyt se on loppu. Ei ole tarvinnut juoda, vaikka tupla a onkin käännättänyt ajatusta ja ihmettelyä jopa vitutukseen asti. Miten sairaita ihmisiä siellä voikaan olla, ja ennen kaikkea, että nämä narsistit ovat palvelutehtävien ykköspykälissä.... mutta vallankäyttö viinan sijaan saa silmät kiilumaan...
"En ole käyttänyt alkoholia sen jälkeen kun tulin itsekseni siihen tulokseen, että nyt se on loppu."
en ymmärrä.
kaiketi tyhmä oon mutta käytkö sinä siellä klubbenilla vain sen takia, että se tuottaa sulle kärsimystä ja pääset haukkumaan sitä ja muita siellä käyviä jälkeenpäin tänne ja ...muualle ?
jos minä olisin sinä niin pysyisin tosi kaukana moisesta tai lopettaisin valehtelun. - aalainen
en käytä alkoholia kirjoitti:
En ole käyttänyt alkoholia sen jälkeen kun tulin itsekseni siihen tulokseen, että nyt se on loppu. Ei ole tarvinnut juoda, vaikka tupla a onkin käännättänyt ajatusta ja ihmettelyä jopa vitutukseen asti. Miten sairaita ihmisiä siellä voikaan olla, ja ennen kaikkea, että nämä narsistit ovat palvelutehtävien ykköspykälissä.... mutta vallankäyttö viinan sijaan saa silmät kiilumaan...
Luulen että suurin osa ,jotka kokevat alkoholin ongelmaksi itselleen löytävät rajat käytölle ihan itse.
Mutta jotkut kokeilevat kaikkea eikä mikään auta ja elämä alkaa muodostua sietämättömäksi.Itselläni oli tälläinen tilanne ,juomisen olin jo lopettanut ihan itse jo viikkoja ennen kuin menin AA:han.En ole tuntenut juomanhimoa koko aa;ssa olo aikanani.Ja olenkin sanonut ,että jos alkaisin tuntea samaa vetoa juomiseen kuin aikoinani tunsin.En pystyisi vastustamaan sitä kuin max viikko.Ajatus pyörii koko ajan sen ympärillä otanko vai en otanko vai en otanko otanko, se on kuin kiinalainen vesi kidutus .Jossa pudoitetaan vesipisaroita otsaan tuntien kuluttua tuntuu kuin lyötäisi lekalla päähän.
Se että ei tarvitse kärvistellä on se salaisuus AA:ssa .Mistä se johtuu, vertaistuki,askeleet,korkeinvoima,ryhmähenki,muiden esimerkki kahvin juonti en tiedä ehkä nämä kaikki yhdessä olen kyllä ateisti ja askeleetki taisivat jäädä tekemättä.Nykyään käyn kokouksissa 1-2 kertaa viikossa tunti kerrallan.Enemmänkin olen innostunut kirjoittelemaan tänne.Ainakin 2-3 tuntia päivässä.Ehkä kohta alkaa sekin tasaantua. - ent. kova juoppo
"Mutta voisitko vastata, miksi sinun on otettava kerran kuussa vai onko se ajanvietettä
Ei se ole ajanvietttä. Otan, koskaminen ottaminen on verissä.
Kärsiessäni jumalattomasta jysäristä ottamisen jälkeen, päätän, seuraavaan kertaan menee aikaa ;-)
Kännääminen (hallitusti himassa) on ihan jeeees.
Eikö?
Arvaas mitä?
Tänään on OTON päivä, edellisestä jo yli 2kk.Oton päivä sitten meni. Outo juttu, ei maistunut. Otin vain kaksi vahvaa olutta ja puoli pulloa kirkasta. Ei edes kovin mainittavaa kankkusta ole.
Viinaa jäi vaikka kuinka paljon....
Vaan kyllä se siellä putelissa odottaa seuraavaa kertaa.... - ¤Sara¤
Oton päivä sitten meni. Outo juttu, ei maistunut. Otin vain kaksi vahvaa olutta ja puoli pulloa kirkasta. Ei edes kovin mainittavaa kankkusta ole.
Vaan kyllä se siellä putelissa odottaa seuraavaa kertaa....kaikki...no, ainakin 7 kaljaa join. Viinasta en pidä yhtään. Ei jääny mitään putkea päälle ja sehän kai se pääasia nyt oli.
- ripa1144
Oton päivä sitten meni. Outo juttu, ei maistunut. Otin vain kaksi vahvaa olutta ja puoli pulloa kirkasta. Ei edes kovin mainittavaa kankkusta ole.
Vaan kyllä se siellä putelissa odottaa seuraavaa kertaa....Keskustellusi eilen kunnon AA:laisen kanssa hillinnyt ottoa.Ja AA:n voima näin verkonkin kautta välittynyt.
Tämä oli provo.Ei tarvitse vastata.Vilpittömästi kaikkea hyvää. - ¤Sara¤
ripa1144 kirjoitti:
Keskustellusi eilen kunnon AA:laisen kanssa hillinnyt ottoa.Ja AA:n voima näin verkonkin kautta välittynyt.
Tämä oli provo.Ei tarvitse vastata.Vilpittömästi kaikkea hyvää.Ei tämä niin turha palsta olekkaan.
- ent. kova juoppo
ripa1144 kirjoitti:
Keskustellusi eilen kunnon AA:laisen kanssa hillinnyt ottoa.Ja AA:n voima näin verkonkin kautta välittynyt.
Tämä oli provo.Ei tarvitse vastata.Vilpittömästi kaikkea hyvää.Kyllä mä aikoinaan siellä AA:ssa ramppasin. Ohjelma on ihan tuttu ja keskustelen silloin tällöin myös AA:laisten kavereiden kanssa. Moni AA:lainen on aikanaan "heristänyt sormea" tuolle kännäämiselleni. Vaan tietävät hyvin nyt, etten sorru putkitteluun. Itse asiassa en ole koskaan mikään putkittelija ollutkaan.
Ei tuo mitään ihmeellistä ole, jos ei maistu. Sitä sattuu joskus, silloin tällöin. Hyvä niin.
Kaikkea hyvää myös sinulle.
- 76ggh88
Kännissä ollaan tänäänkin.
- ¤Sara¤
alkoholipalstalla juodaan alkoholia. Niin sen kuuluu mennä.
Sä oot kyllä mies(edellinen kirjoittaja ei ollut)mitään muuta selitystä ei viestiisi ole. - uc5j 8679h
¤Sara¤ kirjoitti:
alkoholipalstalla juodaan alkoholia. Niin sen kuuluu mennä.
Sä oot kyllä mies(edellinen kirjoittaja ei ollut)mitään muuta selitystä ei viestiisi ole.Totta, olen mies. Se ei ole mikään syy, miksi kirjoitin. Syy kaiketi kirjoitukseen oli, että juo ne muutkin, et ole erikoisen erillainen tapaus. Kas täällähän puhutaan enimmäkseen vertaistuesta....
Älä sotke viinaa ja seksiä toisiinsa, kumpikin parhaimmillaan ihan ominaan. - ¤Sara¤
uc5j 8679h kirjoitti:
Totta, olen mies. Se ei ole mikään syy, miksi kirjoitin. Syy kaiketi kirjoitukseen oli, että juo ne muutkin, et ole erikoisen erillainen tapaus. Kas täällähän puhutaan enimmäkseen vertaistuesta....
Älä sotke viinaa ja seksiä toisiinsa, kumpikin parhaimmillaan ihan ominaan.eivät liity toisiinsa myöskään. KIRJAIMET eivät kauheesti kiihota mua mihinkään suuntaan enkä olisi tätäkään halunnut tähän kirjoittaa:)
Se on tosi hyvä että on vertaistukea aina. Mulle tämmösestä ei silleen putkea päälle jää ja silloin(huomisen jälkeen) tarvitaan taas sitä vertaistukea, mutta toisenlaista. Toiv. ei sullekkaan,mr.uc5j 8679h.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803