Uuteen Mondeoon tavara/koiraverkko

Verkko

Onko kokemuksia eri vaihtoehdoista (lisävaruste tai Ford tarvike). Joku muistaakseni tuota lisävarusteena (>400e) saatavaa koiraverkkoa haukkui hankalaksi. Tarve siis ainoastaan saada verkko takapenkkien yläosaan.

Miten noi Fordin tarvikkeena saatavat, ilmeisesti siellä on olemassa sekä verkko että rautainen versio.

Voiko em versioiden kanssa käyttää tavaratilan suojaa?

10

2468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Möhömaha

Mondeoon saatava metalliverkko on kieltämättä hieman huono. Itse kuljetan koiria välillä kyydissä ja tuo verkon kiinnittäminen ja irroittaminen vaatii pari minuuttia. Asennus on hankalaa, kun joutuu ryömimään tavaratilaan, farkun kontti kun on valtavan kokoinen :D
      Tavaratilan suojaa ei voi käyttää metalliverkon kanssa, mistä myös iso miinus!

On olemassa jokin "nailonista, tjsp" valmistettu verkko, mikä toimii tavaratilan suojan kanssa.
      Muistaakseni tämä "nailonverkko" on hinnoiteltu kalliimmaksi?

• ei tehdas varuste

Tilasin juuri tuollaisen nailon verkon uuteen Mondeooni. Sitä voi nimen omaan käyttöön tavaratilan peitteen kanssa (rautaista koiraverkkoa ei). S-MAXissani on samalainen tällä hetkellä. Varusteen hinta oli 170€. Toki hinta voi hieman vaihdella riippuen liikkestä....

• version

tilasin jo uutena, mutta en muista hintaa. voi käyttää suojan kanssa, itse asiassa on mulla kokoajan paikallaan. näkee myös riittävästi läpi taaksepäin, vaikka on tummennetut takalasit.

• kin on

nailon version tilasin jo uutena, mutta en muista hintaa. voi käyttää suojan kanssa, itse asiassa on mulla kokoajan paikallaan. näkee myös riittävästi läpi taaksepäin, vaikka on tummennetut takalasit.

• jotain, mutta

nailonverkko on silti hyvä :)

• jotain tuossa

mutta nailonverkko on silti hyvä :)

• saitti/mun kone

sekasin, ku lähettelee näitä viestejä miten sattuu...

• setkamies

Uuden mondeon molemmat versiot perseestä,ainakin minun koirat mahtuvat sivuilta takapenkille änkeämään.Entisessä mondeossa oli huippu ruotsalaisten tekele.

• EriHeebo
        setkamies kirjoitti:

Uuden mondeon molemmat versiot perseestä,ainakin minun koirat mahtuvat sivuilta takapenkille änkeämään.Entisessä mondeossa oli huippu ruotsalaisten tekele.

Itselläni oli -06 Mondeossa se ruotsalainen, siis ei tehdasalkuperäinen koiraverkko, Se oli loistava.
        Nyt sain -10 Mondeon. En tilannut "alkuperäistä" hinnastonmukaista verkkoa, vaan luulin tilanneeni vastaavan kuin edellisessä oli.
        Auton luovutuksessa totesimme verkon olevan "tehdas originaali" tyylinen.
        Koirat mahtuvan aivan ongelmitta sivuista ohi ja alakiinnike on PULTATTU kuusiokoloavaimilla sivulaitoihin kiinni!!!!!! Kun pekin kaataa, niin tämä pultattu rauta jää poikittain korkeussuunnassa keskelle aukkoa!!!
        Itse tarvitsen työssä jatkuvasti kaataa penkkejä lisätilan tarpeessa.
        Tämä nykyisen Mondeoa "orkkis" koiraverkko on aivan käsittämätön tekele.
        Mistä löytäisi elellisen Mondeon kaltaisen koiraverkon, joka sallii penkkien kaadon, ilman että verkkoa tarvitsee irroittaa ja pitää koirat kontissa???

• fordimies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe