Kauriit

Ihailtavaa sakkia

Kauriit on sitten ihailtavaa sakkia. Monet pitää tunteettomina ja työkeskeisinä ja tylsinä.. Mutta kauriit ovat mielestäni esimerkkinä muille. Hommat hoidetaan, itsekuri kohdillaan, tavotteet saavutetaan työllä. Ahkera merkki. Kauriiseen voi luottaa. :) Aina pitänyt ja varmaan aina tulen pitämäänkin..

6

2039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma skopu

      Joo mulla on varsinkin kaurismiehistä hyvä muistisääntö.

      Hyvä työkaveri. Huono kaveri. Erittäin huono poikakaveri.

      Eli jos kauriin kanssa on tekemisissä virka-aikana, niin kaikki sujuu loistavasti. Ovat päättäväisiä, ahkeria, älykkäitä, mukavia, rauhallisia ja luotettavia työntekijöitä.

      Mutta sitten kun yrität tutustua kauriiseen lähemmin niin johan muuttuu ääni kellossa. Ovat ailahtelevia, etäisiä, kylmiä, epäluotettavia ja kaikin puolin hankalia.

      Kauris ei ole ikinä sitä miltä aluksi näyttää. Kauris on kuin Jekyl/Hyde. Kauriissa on se mukava puoli jonka hän näyttää työkavereille ja muille puolitutuille. Mutta ne, jotka tutustuvat kauriiseen tarkemmin, saavat pian huomata kauriin pimeän puolen.

      Itse olen tietenkin skorpioninaisena aina ihastunut kaurismiesten hurmaavaan kovapintaisuuteen ja monimutkaisuuteen. Mutta kauriit vaan ovat liian hankalia. Nyt sen vihdoin tiedän.

      • Hankalia

        Hankalia osaavat kyllä olla, omalla tavallaan vaan niin symppiksiä. ;)

        Skopuna taitaa kuitenkin etenkin kalat kiehtoa?
        Itsekkin kuu skorpionina ymmärrän hyvin skorppareiden maailmaa ja varsinkin tunteet ovat hyvin skorpionimaiset ja muutkin piirteet..
        Kuumerkki on se joka on jossain syvällä, tunteissa ja alitajunnassa ja todellisessa itsessä.
        Itse samaistun luonnostaan kuu kaloihin ja kaloihin yhtälailla, kiltteys, herkkyys, uhrautuvuus ja se kaikki. Kala osaa rauhoittaa.. Ja olla se viisaampi ja jättää muiden ilkeydet usein kostamatta. Skorpionilla oma tapansa, mutta kalan tapa tuntuu kuitenkin olevan se viisaampi.
        Kalalta ei vain saa vastinetta skorpionin loistavasti. Eräs mielenkiintoinen havainto myös on jonka olen huomannut, edellinen saman elementin merkki ihailee seuraavaa saman elementin merkkiä. Rapu skorpionia, skorpioni kalaa. Oinas leijonaa, leijona jousimiestä. Kaksonen vaakaa ja vaaka jälleen vesimiestä. En tiedä pitääkö kutinsa mutta tältä vaikuttaisi.


      • ihailija*
        Hankalia kirjoitti:

        Hankalia osaavat kyllä olla, omalla tavallaan vaan niin symppiksiä. ;)

        Skopuna taitaa kuitenkin etenkin kalat kiehtoa?
        Itsekkin kuu skorpionina ymmärrän hyvin skorppareiden maailmaa ja varsinkin tunteet ovat hyvin skorpionimaiset ja muutkin piirteet..
        Kuumerkki on se joka on jossain syvällä, tunteissa ja alitajunnassa ja todellisessa itsessä.
        Itse samaistun luonnostaan kuu kaloihin ja kaloihin yhtälailla, kiltteys, herkkyys, uhrautuvuus ja se kaikki. Kala osaa rauhoittaa.. Ja olla se viisaampi ja jättää muiden ilkeydet usein kostamatta. Skorpionilla oma tapansa, mutta kalan tapa tuntuu kuitenkin olevan se viisaampi.
        Kalalta ei vain saa vastinetta skorpionin loistavasti. Eräs mielenkiintoinen havainto myös on jonka olen huomannut, edellinen saman elementin merkki ihailee seuraavaa saman elementin merkkiä. Rapu skorpionia, skorpioni kalaa. Oinas leijonaa, leijona jousimiestä. Kaksonen vaakaa ja vaaka jälleen vesimiestä. En tiedä pitääkö kutinsa mutta tältä vaikuttaisi.

        """"" Eräs mielenkiintoinen havainto myös on jonka olen huomannut, edellinen saman elementin merkki ihailee seuraavaa saman elementin merkkiä. Rapu skorpionia, skorpioni kalaa. Oinas leijonaa, leijona jousimiestä. Kaksonen vaakaa ja vaaka jälleen vesimiestä. En tiedä pitääkö kutinsa mutta tältä vaikuttaisi. """"""

        Uskottavalta tuntuu siksikin, että seuraava merkki on aina aikuisempi ja kun muutenkin saman elementin omaavat tulevat toimeen kekenään vähemmällä väännöllä kuin muiden kanssa.
        Mutta jäi hieman epäselväksi aurinkomerkkisi. Sitä vaan, että ainakin maanmerkeillä kuun merkitys tulee selvemmin ilmi kuin muilla, vai mitä?
        Työkavereinani on ollut kauris, kuu härkä (esimies), 2 kpl kauris, kuu kalat(kollegoja). Ensimmäinen poikkeaa jälkimmäisistä kuin yö ja päivä. Voitte ajatella millainen kunnianhimo on pomolla, jolla on kuu härässä ja on kauris. No toimeen tultiin oikein hyvin, mutta tunne-elämä tällä mielestäni oli hyisen jäätävä. Kun taas nuo kuu-kalat ovat hyvinkin tunnerikkaita. Nyt esimiehenä on aurinko-kalat (julkinen sektori) ja huh huh mikä paapoja. Äidiksi ja mummoksi meinaa heittäytyä.
        Siis kuun merkitys kauriiseen on mielestäni todella merkittävä ainakin maanmerkeillä.


      • NeitsytM-
        ihailija* kirjoitti:

        """"" Eräs mielenkiintoinen havainto myös on jonka olen huomannut, edellinen saman elementin merkki ihailee seuraavaa saman elementin merkkiä. Rapu skorpionia, skorpioni kalaa. Oinas leijonaa, leijona jousimiestä. Kaksonen vaakaa ja vaaka jälleen vesimiestä. En tiedä pitääkö kutinsa mutta tältä vaikuttaisi. """"""

        Uskottavalta tuntuu siksikin, että seuraava merkki on aina aikuisempi ja kun muutenkin saman elementin omaavat tulevat toimeen kekenään vähemmällä väännöllä kuin muiden kanssa.
        Mutta jäi hieman epäselväksi aurinkomerkkisi. Sitä vaan, että ainakin maanmerkeillä kuun merkitys tulee selvemmin ilmi kuin muilla, vai mitä?
        Työkavereinani on ollut kauris, kuu härkä (esimies), 2 kpl kauris, kuu kalat(kollegoja). Ensimmäinen poikkeaa jälkimmäisistä kuin yö ja päivä. Voitte ajatella millainen kunnianhimo on pomolla, jolla on kuu härässä ja on kauris. No toimeen tultiin oikein hyvin, mutta tunne-elämä tällä mielestäni oli hyisen jäätävä. Kun taas nuo kuu-kalat ovat hyvinkin tunnerikkaita. Nyt esimiehenä on aurinko-kalat (julkinen sektori) ja huh huh mikä paapoja. Äidiksi ja mummoksi meinaa heittäytyä.
        Siis kuun merkitys kauriiseen on mielestäni todella merkittävä ainakin maanmerkeillä.

        En voisi olla enempää samaa mieltä. Itse neitsytM.
        Kuumerkillä valtava vaikutus sisäiseen maailmaan.
        Eli vaikutus taitaapi olla sama sisäiseen maailmaan mutta maanmerkeillä näkyy helpommin ulospäin.


      • tuo Jeky/Hyde:D


    • voin ainakin sanoa että ahkeruutta löytyy.ja itsekuria tarpeen vaatiessa.kauriit on mahtavia\,,/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe