Olen joskus 80-luvulla silloin kauhuissani katsellut ja kuunnellut kun tämä Dingo-niminen yhtye villitsi muutoin niin rauhallista nuorisoamme. Luulin jo yhtyen lopettaneen moisen nuorison turmelemisen kunnes törmäsin tähän terveysriskejä täynnä olevaan viideoohon tuolla hirvittävässä JuuTuubissa. Katsoka nyt tekin. Siinä mies hakkaa niin että hilse lentää ja hiukset putoaa. Ja vielä hirveä tupakkakin suussa! Ja siinä vierellä käyskentelevä herrasmies, toinen mokoma, eikö hän ole juuri se Hra Neumann joka jossain rodeokilpailussakin oli lähellä jättää pikku enkelit melkein isättömäksi! Kerrassaan huolestuttavaa. Kansan villitsiminen ja muut vastuuttomuudet pitäisi kyllä kieltää lailla ja asetuksilla!
Jotain rytiä pitäisi nyt tässäkin olla!
http://www.youtube.com/watch?v=OjhlmOstH7g
Huolestunut
6
521
Vastaukset
- Kepukka....
Juu. Miekkonen tärvelee Suomen nuorison osoittamalla että tupakointi on OK.
- Huolimatta on
miehen kunto kohdallaan (vaikka vois tokkiinsa jättää paperossit pellolle ;))
http://www.youtube.com/watch?v=c4SFi7mnSec - Unohda Eila
Huolimatta on kirjoitti:
miehen kunto kohdallaan (vaikka vois tokkiinsa jättää paperossit pellolle ;))
http://www.youtube.com/watch?v=c4SFi7mnSecJuu ihan hyvin Nipa tuossa paukuttaa. Laihtunutkin on. Mutta ei se mitään tupakkaa tuossa polta?
- the_arockalypse
parempaa provoa keksiny? vai oletko Terveysinto noin tyhmä
- aavikolta tuulee
etä nuorisolta ja bändeiltä viedään tilat..
ei moni äityli ota omaan kotiinsa (kellariinkaan)
tulevia lupauksia treenaileen ,johan se maailman kaataisi...mutta nyt kun viedään tilat niin
negativelta ,kuin monelta muultakin ei kukaan sitä huomaa..paitsi että sinä ja minä kappale soi tulevalla levyllä ja sieltä slummitalosta
jonka seinät ..vielä! ..on pystyssä ,ehkäpä
saadaan kultaa.. - kuitenkin...
aavikolta tuulee kirjoitti:
etä nuorisolta ja bändeiltä viedään tilat..
ei moni äityli ota omaan kotiinsa (kellariinkaan)
tulevia lupauksia treenaileen ,johan se maailman kaataisi...mutta nyt kun viedään tilat niin
negativelta ,kuin monelta muultakin ei kukaan sitä huomaa..paitsi että sinä ja minä kappale soi tulevalla levyllä ja sieltä slummitalosta
jonka seinät ..vielä! ..on pystyssä ,ehkäpä
saadaan kultaa..löytyy ymmärtäviä vanhempiakin.tuttu perhekin lopetti tyystin jopa vinhoitellun ja viinikellaristakin tehtiin tenaville treenikämppä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019