kuinka kauan kestää kala miehen miettimis aikaa?? kun on kuulemma kiinnostunut ja ihastunut minuun, mutta kuitenkin on liian etäinen ja hiljaa, mietiikö se liikaa asioita mielessään?? kannattako mun odottaa vaan ja katsoa mitä tulee häneltä?? koska mä olen ihan sekaisin häneen ja tosiaan olen rakastunut jo häneen... kiitos ja hyvää syksyä kaikille:-)
kuinka kauan kestää??
3
1160
Vastaukset
- Been there, done that..
Kalat on toooosi hidas syttymään, vaatii mun kokemuksen mukaan paljon aikaa etkä siltikään voi koskaan olla varma hänestä. Itsekin niiin ihanan kalamiehen hitauden kanssa tuskasteleva...
- kalat n
Mutta kannattaako odottaa sitä niin kauan?? onko kalat mies sen arvoisia??? kun itsekin olen kalat mut en oo niin hidas kuin hän!!! minä sytyin tosi nopeasti ja hän vaan jarrutelee:) Onko ne sitten hyviä parisuhde elämässä loppujen lopuksi?? kiitos
- edellinen
kalat n kirjoitti:
Mutta kannattaako odottaa sitä niin kauan?? onko kalat mies sen arvoisia??? kun itsekin olen kalat mut en oo niin hidas kuin hän!!! minä sytyin tosi nopeasti ja hän vaan jarrutelee:) Onko ne sitten hyviä parisuhde elämässä loppujen lopuksi?? kiitos
Hyvää kannattaa aina odottaa! ;)
Tosin mulla on kokemusta kalamiehestä vain tästä yhdestä tapauksesta ja vasta vuoden ajalta, että enpä uskalla päätäni pantiksi laittaa millaisia ne on suhderintamalla pitkässä juoksussa.. tämä ainakin itse ihanuus ihan kaikin puolin muuten, mutta tosiaan tää hitaus ja jahkaaminen ihan pikkusen koettelee kärsivällisyyttä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902