Kyllä

voisi

olla rankkaa tai ehkä onkin...jos härkää pitäisi rakastaa vaikka liehuis missä sattuu ja tekis mitä huvittaa...saadakseen härän rakkauden...huh huijaa...niin pitkälle en jaksaisi itsekkään...oma mieli rikkoutuu ennenkuin härkä olisi valmis siihen mahtavaan suhteeseen josta on kerrottu...liian rankka rasti meitsille... neitsyt (n)......:(

3

735

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hytrdfhfg

näinpä.. samaa mieltä olen täällä, myös neitsyt n. Ja härkämiestä KAUAN taoitellut ja pettymään jouduin! Roikotteli minua vain perässään kuin riepua.. tai sanoisinko että hän oli minulle kuin vauvalle riepu,.,.

• opin tiellä härkään;-)

Minä neitsynaisena katselin herra härän touhuja puolivuotta. Tajusin eihän tuo kuin vain rakastelee nai, ja häviää, ja taas tulee viikon kahen kahen kuukauden päästä. Siihen loppu herra härän kiinnipitäminen minuun minusta. Menin ja tein omiani ja otin kun tuli. Pitää tajuta härät jotka menneet suhteita läpi niistä ei enää kun rakasteluun naimiseen ja se hyvää.. Ottakaa mutta elkää ripustautuko. Ongelma tietysti tulee kun hän saa tietää menet ympäri maailmoo etkä odota sängyn, ja hellan välis mut rauhottuu ,ja ottaa sen mitä saa neitsytnaisestaan enää kun petti luottamuksen. Tyytyy siihen kuitenkin saaden aina välillä mustasukkakohtauksiaan. Mutta minä tajusin että pilaan elämäni jos en tee näin, ja elä, ja en odota. Otan vain kun tulee, ja sit menen taas omia menojani, ja silmät auki ehkä tapaan joskus sen todella mun rakkaan. Olkoon härkä vain apuna tässä nyt.;-)

• Jees,,,
        opin tiellä härkään;-) kirjoitti:

Minä neitsynaisena katselin herra härän touhuja puolivuotta. Tajusin eihän tuo kuin vain rakastelee nai, ja häviää, ja taas tulee viikon kahen kahen kuukauden päästä. Siihen loppu herra härän kiinnipitäminen minuun minusta. Menin ja tein omiani ja otin kun tuli. Pitää tajuta härät jotka menneet suhteita läpi niistä ei enää kun rakasteluun naimiseen ja se hyvää.. Ottakaa mutta elkää ripustautuko. Ongelma tietysti tulee kun hän saa tietää menet ympäri maailmoo etkä odota sängyn, ja hellan välis mut rauhottuu ,ja ottaa sen mitä saa neitsytnaisestaan enää kun petti luottamuksen. Tyytyy siihen kuitenkin saaden aina välillä mustasukkakohtauksiaan. Mutta minä tajusin että pilaan elämäni jos en tee näin, ja elä, ja en odota. Otan vain kun tulee, ja sit menen taas omia menojani, ja silmät auki ehkä tapaan joskus sen todella mun rakkaan. Olkoon härkä vain apuna tässä nyt.;-)

Sanoit oikein, minäkin irtaannun härästäni, mutta en sano sille sitä. Touhuan vaan omaa elämääni ja menen minne minua miellyttää ja jos herra härkä ottaa yhteyttä , niin panen harkintaan,, olenko sen hetken hänen kanssaan. Riippuu jos en ole tavannut ketään uutta rakasta.Jos tapaan uuden miehen, niin silloin saa herra härkä jäädä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe