Rasisteilla on kotonaan paljon rasistisia tavaroita, jotka näkyvät selvästi yleiselle paikalle. Koska poliisi ei voi puuttua asiaan, niin jonkun on kiivettävä ränniä pitkin ja ryöstettävä rasistiset esineet pois.
Saanko kiivetä parvekkeelle ryöstämään?
7
2900
Vastaukset
- tunge rasismisi minne aurin...
Mikäs pakko yksityisalueelle on tirkistellä. Kotonaan jokainen saa elää haluamallaan tavalla ja nauttia kotirauhasta. Se mitä poliisi ei luvallisesti voi tehdä, sitä ei voi kukaan muukaan.
- se on!
Kyllä se on kotirauhan rikkominen niminen rikos. Asianomistajarikoksena parvekkeen omistaja/vuokralainen voi kuitenkin itse päättää, vaatiiko hän teosta rangaistusta. Jos ei vaadi, niin periaatteessa on silloin lupa.
- ....
Lisäksi tuossa täyttyy varkauden tai näpistyksen tunnusmerkistö, koska sieltä parvekkeelta varastetaan huoneiston haltijan omaisuutta.
Näpistys on asianomistajarikos, varkaus sen sijaan ei ole, paitsi tietyissä erikoistapauksissa. - Antirasistinen
.... kirjoitti:
Lisäksi tuossa täyttyy varkauden tai näpistyksen tunnusmerkistö, koska sieltä parvekkeelta varastetaan huoneiston haltijan omaisuutta.
Näpistys on asianomistajarikos, varkaus sen sijaan ei ole, paitsi tietyissä erikoistapauksissa.Rasismihan on rikos! Rikollinen rasisti on pysäytettävä, vaikka kansalaistottelemattomuudella!
- peku-88-
Antirasistinen kirjoitti:
Rasismihan on rikos! Rikollinen rasisti on pysäytettävä, vaikka kansalaistottelemattomuudella!
koitapa vaan mennä natsin lippuja repiin,voipi repiä sua sen jälkeen ja antaa parit pusut poskelle...
- ja kovaan hintaan
olin näkeväni sen olevan myynnissä kirppiksellä
85 ekua. - joopajooo
minusta on outoa että rasisteja pidetään yleensä valkoihoisina. olen kuitenkin huomannut että ainakin suomessa tummaihoisia rasisteja on enemmän kuin valkoihoisia rasisteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038