Nyt iski ongelma!!

Carla..

Hei, meidän suomen-ruotsalaiseen perheeseen syntyi kaksi kuukautta sitten kolmoset. (poika ja kaksi tyttöä) Ennestään lapsia on jo kuusi, kaksi poikaa Jason Emil Johannes(10) ja Oscar Alex Samuel(2) sekä neljä tyttöä Jenny Esla Maria(10), Madde Claudi Fredrika(8), Lotte Silva Sophia(6) ja Ada Eelin Melia(4)... Jotenkin nimiä on jo kaavailtu:

Poika:
Joakim Valter ___
Tyttö 1:
___ Linne ___
Tyttö 2:
___ ___ Lilia

Viivojen kohdilta siis vielä muuttuvat nimet... Tyttö 1:n kolmannen nimen tulisi loppua A-kirjaimeen ja tyttö 2:n toisessa nimessä tulisi olla L-kirjain... Tyttöjen nimet eivät saa alkaa J-kirjaimella...

Auttakaa pikaisesti, kohta loppuu aika kesken...

Kiitos jo etukäteen..! :)

14

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpa teillä lapsia :)

      Poika:
      Joakim Valter ___
      *mikael,viljami,matias

      Tyttö 1:
      ___ Linne ___
      *Isla Linne Elissa
      *Isa/Iisa Linne Anette/Loviisa

      Tyttö 2:
      ___ ___ Lilia
      *Clara Anni Lilia
      *Rosa Anna Lilia
      *Sofi Lara Lilia

      • en näköjään

        lukenut kunnolla tuota ap.viestiä..

        eli

        Joakim Valter Viljami
        Isla Linne Loviisa
        Rosa Lara Lilia


      • Carla..

        oij.. huomasin heti tuon Isla nimen ja miehenikin hyväksyi sen samantien... sydämeen tarttui... Clara ei myöskään ole paha nimi, se pistetään mietintään, se Clara on vain ehkä hieman samanlainen nimeni Carla kanssa


    • mä vaa

      Poika:
      Joakim Valter Tobias
      Joakim Valter Elias
      Joakim Valter Mattias

      Tyttö 1:
      Nina Linne Alice
      Klara Linne Andrea
      Rea Linne Aurora

      Tyttö 2:
      Mona Stella Lilia
      Nanna Kristel Lilia
      Sandra Lotta Lilia

    • Mauriina

      Poika voisi olla vaikka Joakim Valter Elias ja tytöt Ida Linne Paulina ja Tove Milka Lilia.

    • pigees

      Joakim Valter Rafael
      Joakim Valter Romeo

      Arla Linne Lisette
      Anri Linne Juliet

      Minea Klara Lovisa

    • Uutinen

      Jos suomalaiseen perheeseen syntyy kolmoset entisten 6 lisäksi, niin vähintään Ilta-Sanomat tarttuu aiheeseen.
      Missä teistä on juttuja? Myytte varmaan elämäkerrtanne seiskalle.

      Jos taas olette lestadiolaisia, joilla perinteisesti on isot perheet, niin Raamattu käteen vaan. Sieltä ne nimet löytyvät.

      Suomalaisilta lukijoilta on turha pyytää ruotsalaisia nimiä. Kirjoitamme ne väärin, ja mikäli oikein tajuan, niin itsekin olette hairahtuneet englantilaisvoittoisiin nimiin aikaisemmin.

      • vaikka ne

        aika harvinaisia ovatkin. Eikä kenenkään perheestä tehdä juttuja, jos ei siihen anna lupaa.


      • Carla..

        Ei meistä ole juttuja missään, eikä me myydä juttujamme elämänkertaamme minnekkään.. Ei kyllä olla lestadiolaisia eikä uskovaisiakaan.. Lapsia on vain tullut, eikä sitä olla estetty.. Oli tarkoitus että seitsemän lasta riittää, mutta minkäs teet jos syntyy kolmoset...


    • sibyllavon

      esitän nimiä Joakim Valter Ernest, Kitty Linne Helena, Greta Else Lilia

    • nimitrioja

      Joakim Valter Edvin.
      Joakim Valter Anton.

      Lydia Linne Aurora.
      Tilda Klara Lilia.

      Ellen Linne Lovisa.
      Maja Alice Lilia.

      Wilma Linne Emilia.
      Alva Klara Lilia.

    • mamma09

      Linnea on ihana nimi, Linne on jotenkin "vajaa", joten laittaisin A:n perään.
      Olivia olis tosi kaunis toiselle ja pojalle Valter on oikein hyvän kuuloinen.

      Linnea, Olivia ja Valter. Täydelliset :)

      Ehdotan vielä toisia nimiä noihin sun valmiisiin nimiin :

      Linne Mia Olivia
      Lilia Ellen Amanda
      Valter Otto Alexander

      tai vaikka:

      Linne Aada Felicia
      Lilia Ellen Odette / Odessa / Anette
      Valter Noa Jonatan

      • Diannax

        Linne ei ole mitenkään vajaa nimi - et vain ole tottunut siihen, on se sen verran harvinainen. Viime vuonna taisi Suomessa olla kokonaista yksi Linnen etunimekseen saanut tyttö. Linne on vanha saamelainen nimi.
        Vrt. Mari - Maria. Onkos tuo mari jotenkin vajaa...?


    • alk.peräinen

      Nimet nyt siis saatiin vihdoin ja viimein kokoon, mutta helppoa se ei ollut..

      Lopulliset nimet ovat:

      Isla Linne Angela
      Tekla Kristel Lilia
      Valter Eelis Joakim

      Teistä oli paljon apua, ristiäiset ovat reilun viikon kuluttua, saatiimpas nimet kasaan ennen sitä.. Ajateltiin jo että ei saada..

      Hälsningar
      Mamma, Pappa, Jenny, Jason, Madde, Lotte, Ada, Oscar, Isla, Tekla och Valter.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe