Hei, meidän suomen-ruotsalaiseen perheeseen syntyi kaksi kuukautta sitten kolmoset. (poika ja kaksi tyttöä) Ennestään lapsia on jo kuusi, kaksi poikaa Jason Emil Johannes(10) ja Oscar Alex Samuel(2) sekä neljä tyttöä Jenny Esla Maria(10), Madde Claudi Fredrika(8), Lotte Silva Sophia(6) ja Ada Eelin Melia(4)... Jotenkin nimiä on jo kaavailtu:
Poika:
Joakim Valter ___
Tyttö 1:
___ Linne ___
Tyttö 2:
___ ___ Lilia
Viivojen kohdilta siis vielä muuttuvat nimet... Tyttö 1:n kolmannen nimen tulisi loppua A-kirjaimeen ja tyttö 2:n toisessa nimessä tulisi olla L-kirjain... Tyttöjen nimet eivät saa alkaa J-kirjaimella...
Auttakaa pikaisesti, kohta loppuu aika kesken...
Kiitos jo etukäteen..! :)
Nyt iski ongelma!!
14
992
Vastaukset
- onpa teillä lapsia :)
Poika:
Joakim Valter ___
*mikael,viljami,matias
Tyttö 1:
___ Linne ___
*Isla Linne Elissa
*Isa/Iisa Linne Anette/Loviisa
Tyttö 2:
___ ___ Lilia
*Clara Anni Lilia
*Rosa Anna Lilia
*Sofi Lara Lilia- en näköjään
lukenut kunnolla tuota ap.viestiä..
eli
Joakim Valter Viljami
Isla Linne Loviisa
Rosa Lara Lilia - Carla..
oij.. huomasin heti tuon Isla nimen ja miehenikin hyväksyi sen samantien... sydämeen tarttui... Clara ei myöskään ole paha nimi, se pistetään mietintään, se Clara on vain ehkä hieman samanlainen nimeni Carla kanssa
- mä vaa
Poika:
Joakim Valter Tobias
Joakim Valter Elias
Joakim Valter Mattias
Tyttö 1:
Nina Linne Alice
Klara Linne Andrea
Rea Linne Aurora
Tyttö 2:
Mona Stella Lilia
Nanna Kristel Lilia
Sandra Lotta Lilia - Mauriina
Poika voisi olla vaikka Joakim Valter Elias ja tytöt Ida Linne Paulina ja Tove Milka Lilia.
- pigees
Joakim Valter Rafael
Joakim Valter Romeo
Arla Linne Lisette
Anri Linne Juliet
Minea Klara Lovisa - Uutinen
Jos suomalaiseen perheeseen syntyy kolmoset entisten 6 lisäksi, niin vähintään Ilta-Sanomat tarttuu aiheeseen.
Missä teistä on juttuja? Myytte varmaan elämäkerrtanne seiskalle.
Jos taas olette lestadiolaisia, joilla perinteisesti on isot perheet, niin Raamattu käteen vaan. Sieltä ne nimet löytyvät.
Suomalaisilta lukijoilta on turha pyytää ruotsalaisia nimiä. Kirjoitamme ne väärin, ja mikäli oikein tajuan, niin itsekin olette hairahtuneet englantilaisvoittoisiin nimiin aikaisemmin.- vaikka ne
aika harvinaisia ovatkin. Eikä kenenkään perheestä tehdä juttuja, jos ei siihen anna lupaa.
- Carla..
Ei meistä ole juttuja missään, eikä me myydä juttujamme elämänkertaamme minnekkään.. Ei kyllä olla lestadiolaisia eikä uskovaisiakaan.. Lapsia on vain tullut, eikä sitä olla estetty.. Oli tarkoitus että seitsemän lasta riittää, mutta minkäs teet jos syntyy kolmoset...
- sibyllavon
esitän nimiä Joakim Valter Ernest, Kitty Linne Helena, Greta Else Lilia
- nimitrioja
Joakim Valter Edvin.
Joakim Valter Anton.
Lydia Linne Aurora.
Tilda Klara Lilia.
Ellen Linne Lovisa.
Maja Alice Lilia.
Wilma Linne Emilia.
Alva Klara Lilia. - mamma09
Linnea on ihana nimi, Linne on jotenkin "vajaa", joten laittaisin A:n perään.
Olivia olis tosi kaunis toiselle ja pojalle Valter on oikein hyvän kuuloinen.
Linnea, Olivia ja Valter. Täydelliset :)
Ehdotan vielä toisia nimiä noihin sun valmiisiin nimiin :
Linne Mia Olivia
Lilia Ellen Amanda
Valter Otto Alexander
tai vaikka:
Linne Aada Felicia
Lilia Ellen Odette / Odessa / Anette
Valter Noa Jonatan- Diannax
Linne ei ole mitenkään vajaa nimi - et vain ole tottunut siihen, on se sen verran harvinainen. Viime vuonna taisi Suomessa olla kokonaista yksi Linnen etunimekseen saanut tyttö. Linne on vanha saamelainen nimi.
Vrt. Mari - Maria. Onkos tuo mari jotenkin vajaa...?
- alk.peräinen
Nimet nyt siis saatiin vihdoin ja viimein kokoon, mutta helppoa se ei ollut..
Lopulliset nimet ovat:
Isla Linne Angela
Tekla Kristel Lilia
Valter Eelis Joakim
Teistä oli paljon apua, ristiäiset ovat reilun viikon kuluttua, saatiimpas nimet kasaan ennen sitä.. Ajateltiin jo että ei saada..
Hälsningar
Mamma, Pappa, Jenny, Jason, Madde, Lotte, Ada, Oscar, Isla, Tekla och Valter.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466