Kaunein sävel
kaunein runo
jaloimmat
rakkauden sanat
- hiilloksen lämmössä -
nuotion hehkussa
savuavina,ratsastavat
syystuulissa
ylös kohden
tummuvalle
sinitaivaalle
- ilmojen halki -
syvältä metsän uumenista
leijaillen lentäen
mukanaan
- sydänkipinöitä -
joilla ohjaan tieni
valomerkein
Sinua
luoksein tulla
- olen kipinät taivaallasi.
Kipinät
18
395
Vastaukset
- iivee
vain pieni kipinä riittää sytyttämään hehkuvan hiilloksen roihuun...
Kiitos Sinulle iivee ja näinhän
se jotenkin menee,toivotaan
että sinne paremmalle tulenpuolelle,
ettei heikommalle,joka polttaa
kaiken karrelle.
Ja hyviä hetkiä myös Sinulle
kirjoittamisen ja muun parissa.
Nuotio aina lämmittää.
Kuin rakkaus ikään.
Polttaakin kun liian liki.
Käy lepäämään.
Yötä.
Hiilloksen hehkuista yötä.Tervehdys ja Kiitos Sinulle.
Kiva näin tavata tässä
yöllisessä valonkajossa...ei,
ei kuu paista vain keinovalo.
Vietä levollinen
yö Margitta.
- KuunKeiju
pilasi hyvän runokokemuksen... arvaas miksi? Aloin pelätä, että tämä metsä roihahtaa kipinöistä. No syy on minun, ei herkän runosi.
Pilvistä poutapäivää toivottaa hän.Pirskatti joko Dolan alkaa
tuhopolttajaksi,pitänee
liekkiä pienentää,ettei
lähitienoo syty kipinöistä.
Tarkista hyvä ystävä,että
vakuutuksesi ovat kunnossa
myös näiden viestieni
vuoksi...tiedä mitä täältä
vielä sinkoaa.
Kiitän varoittavista sanoista,
mutta hymyillään yölle.
- *MURUKULTA*
Tässä tuntee jotain hyvin kaunista ja pehmeää
Hiljaa seison ja kaikki kaunis täyttää mielen..
Dolan, tuoksu tuntuu ja taivaalla kipunoi..j
Nautittava runosi - todella hieno tunteen loihdit! :)
Kiitos tästä aamun kauniista hetkestä, dolan
ja mukvaa pvää, vilkuttaa Murukulta! :)Olen käynyt Optikolla,mutta pitänee
mennä uudelleen,kun kirjaimet
hyppivät miten sattuu...tai
lieneekö lukihäiriö...vitsailee
dolan tässä.
Minä jalosti Kiitän jälleen
sanojesi lämpöä jota jaat.
Olkoon yösi ja aamusi
kaunis,kuin tunne Sinusta
tässä.
- Mysteriet
Tässä ollaan pyhien asioiden äärellä - rakkaus, luonto ja leirivalkea - yhdistelmää on vaikea vastustaa =)
Vaikea on myös minun vastustaa
viestisi sanomaa,jota kannan
pian yön selkään ja sieltä
terveiseni Sinulle lähetän.
Lämpöä kuin rakkauden
tunnetta yöhösi.
- peres
Tunnelma jonka vain aidot tulet tummuvan syysyön alla voi saada kynäsi kulkemaan näin
Tunnen savun hajunÄlä hyvä ystävä vain pala,sillä
nyt on syys ja kosteus kesänkin
jälkeen estänee pahemmat palot.
Kiitos Sinulle peres.
- lindalinda1
miten kommentoida tätä runoa,
kun tässä on niin paljon omaa tunnemaailmaani.
Kiitän Dolan.Kuules,juuri ajattelin Sinua,kun
aukaisin viestisi...ja tässähän
nyt olet josta - Kiitos.
Ymmärrän,että toisinaan on vaikea
kommentoida jopa minunkin ja vielä
viestiin vastaaminen joskus tuntuu,
ettei oikein aina löydä uutta sanottavaa,
jos ei halua samaa toistaa.
Kiitos Sinulle tästä,nyt on vain
jäänyt minunkin kommentit runoistasi
antamatta,joita olet tiettävästi
tehnyt...kyllä täältä ainakin
myöhemmin tullaan...- Hyvää yötä.
Sitä voi melkein haistaa nuotion ja savun. Sitä kohti lämmittelemään..:) Pidin
TarkkisTuli tuosta viestistäsi mieleen,kun
tämä syksy näyttää harmaalta,niin
pitäisköhän näihin teksteihin laittaa
- roihua enemmän palamaan -
jotta värittyis lähitienookin
iloisin värein.
Kiitos Sinulle ja hyvää yötä
kuin aamua kun heräät.
- tomppa2006
...ilmaus tuo "sydänkipinöitä"...
Todella hieno sanapari, tiedän kyllä sen merkityksen. Mahtava johdatus alussa...nuotion lämmössä...etenee hienosti kohti loppuhuipennusta. Hyvä rakkausruno. Bravo!Huomenta täältä syksyn harmaudesta ja
kipinöitä nyt taivaalle kaivattaisiin.
Oho...että näinkin paljon
pidit runostani,joka minulle
tuli yllättäin aiheeltakin
mieleeni.
Kiitos Sinulle- hyvää arkeesi
ja harmauteen edes
jotain valoa jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
