Moi...
Tuli vaan mieleen tässä että jos on raskaana niin kuuluuko siinä alku vaiheessa sellanen oire ku mahan pistely, siis että ala mahaa pistelee vähän väliä ja joskus siihen sattuu todella paljon???
En ite usko et olisin, tai no mistä sitä tietää ku ei oo menkkojen pitäny ees alkaa viel ni ei tiä jääkö ne pois mut tuli vaan ihan näin ohimennen mieleen....
Kiitos jo etukäteen :))
kuuluuko...
...raskauteen
3
499
Vastaukset
- jos mahdollinen
sikiö on vasta pariviikkonen niin kuulu mitään tollasta. Alavatsakivut alkuraskaudessa johtuu kohdun kasvamisesta.
- neela90
en tiedä liittyikö mitenkään raskauteen, mutta itselläni ainaki oli kovat menkkamaiset kivut jossain vaiheessa, testin tein mutta näytti negatiivista... pillereiden käytön olin lopettanut kuukautta ennen joten kirron pituutta oli mahdoton määrittää joten luultavasti tein testin liian aikaisin.
parempi odottaa siihen että menkat ovat kierosi mukaan ainakin sen viikon myöhässä ja sitten teet testin. mahakipu nyt voi johtua ihan mistä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545