Nightwish

rahastaa taas!!!!!!!

Tapaa loistava NIGHTWISH ja voita matka heidän upealle Lontoon keikalleen!
Keikkamatka ja tapaaminen järjestetään Lontoossa maaliskuussa 2009.

Palkinto sisältää tapaamisen ja keikan lisäksi myös lennot ja majoitukset Lontoossa.

Lue ohjeet ja säännöt TÄSTÄ linkistä

???????????

Jep jep viestin hinta 0,95 e.Paljonkohan tästäkin tienaavat.On mennyt pelkäksi rahastamiseksi koko bändin meininki sen jälkeen kun erottivat Tarjan. Holopainen on tekopyhä paska.

7

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää liksaa

Ja mitenkä se Tarjan erottaminen liittyy rahastukseen? Cabuliskahan oli itse rahastamisen kuningatar - lisää liksaa, lisää liksaa...

• showman-

Tästä käytetään vain bändin nimeä, josta sille maksetaan, mutta rahastusta tekevät täysin muut tahot.

• Aivan varmasti

Nightwishilla on aikaa pistää pystyyn joku hiivatin tekstarikisa, kyllä sinne keikoille ilmaantuu porukkaa ilmankin.

Onneksi et usko tuohon skebeliin itsekään.

• KingOfTheForest

Kyllä varmaan ketjun aloittaja itsekin ymmärsi että ei tässä Nightwish rahasta.

Kisan järjestää ja tuottaa Ocean6 Interactive, jolla näyttää olleen ja olevan vastaavia kilpailuja melkoinen määrä.

• Nightwish ei tätä tekstarikisaa järjestä eikä tekstiviesteistä rahasta. On ainoastaan antanut luvan nimensä käyttöön ja tuohon palkintoon. Yhtyeellä ei tosiaankaan ole aikaa säätää tällaisia kilpailuja kiertueensa lomassa.

• yrjöntieto

älgää maricgo labsugaiset vaan textadgaa!!!!!!!

(tyhmyytenne punnitaan euroissa)

• aika kultaa muistot

joka asiasta pitää valittaa. mitä sit, jos ne kisan järjestäjät tienaa sillä kisalla. eikö käyny mielessä että niillä tekstarirahoilla kenties kustannetaa se matka. mun mielestä on halpaa, jos muutamalla eurolla sattuis pääsemää lontoosee kattoo nw:a :D täähän on vähän kun lauauntai-illan lotto, tosin paremmat mahikset voittaa ja voittomahollisuuksii pystyy ite vaikuttaa. joku voittaa joka tapauksessa.

ja hinnat on selkeästi ilmoitettu, ei tässä siis ketään huijata eikä rahasteta. mitä vähemmän osallistujia, sitä paremmat mahikset mulla on voittaa:D :D :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      3992
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2097
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      6
      1867
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1224
    5. 27
      1209
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      9
      915
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      70
      828
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      40
      784
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      38
      700
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      674
    Aihe