paljonko saa

sakkoa jos

hakkaan erään tyypin joka nimitteli mua ja mun vaimoa internetissä? Ajattelin että lyön sitä nyrkillä naamaan kolme kertaa kovaa, kun se tulee kaupassa vastaan. Olen iso ja vahva mies, vedän maasta reippaat 250kg ja nostan penkistä lähes 210kg.
paljonko tulee sakkoa jos siltä murtuu leuka tai nenä?

6

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddddggggggggggggg

      Eipä tule sakkoja vaan tulee vankeutta. Ehdollisena, jos sulla ei ole rikosrekisteriä aiemmista rikoksista. Lisäksi, mikäli asianomistaja vaatii korvauksia, sinut voidaan tuomita maksamaan erinäisiä vahingonkorvauksia.

      • oot itte kusessa

        Lyömällä tätä tyyppiä joka sinusta on kirjoitellut netissä niin aiheutat sen että olet itse kusessa,hormoonienko kiristämä päänuppi sinulla on.Älä saakeli mene nappaan.Mistä tämä kyseinen henkilö kirjoitteli että noin suivaannuit.


      • tässä..
        oot itte kusessa kirjoitti:

        Lyömällä tätä tyyppiä joka sinusta on kirjoitellut netissä niin aiheutat sen että olet itse kusessa,hormoonienko kiristämä päänuppi sinulla on.Älä saakeli mene nappaan.Mistä tämä kyseinen henkilö kirjoitteli että noin suivaannuit.

        Haukkui mua ja mun vaimoa omalla kotikaupunkini sivustolla julkisesti niin että siitä tunnistettiin kyllä keistä oli kysymys sen takia että ko. ketju oli riitaisa ja siinä oltiin mainittu koko nimeni tätä viestiä ennen. Koko ketju on poistettu, vaikka siihenkin sai odottaa 2 päivää, koska ylläpito tässä paikassa ei vaan toimi.
        Tein rikosilmoituksen loukkaavasta kirjoittelusta ja olen saanut kuulla, että poliisi pitää sitä vähäpätöisenä, toki ymmärrän että on vakavempiakin asioita kuin tällaiset... mutta itse olen joutunut parikin kertaa kuulusteluun liittyen puhelin tekstareihin ja erääseen aiempaan riitaa netissä.

        Jos kerran foorumeille kirjoittelu on näin vapaata, niin pitäisihän poliisilla olla resursseja pistää tällaiset nimillä kirjoittelijat kuriin. Mennä nyt nimittelemään mun vaimoa perkele koko kaupungin luettavaksi ja mikä pahinta.. kirjoittajat nimeä ei tiedetä, mutta epäilys löytyy ja helvetin hyvä sellainen.

        Poliisi kun ei kaikkea tutki, niin viha kyllä kasvaa kasvamistaan.


      • vähän ravistelua
        tässä.. kirjoitti:

        Haukkui mua ja mun vaimoa omalla kotikaupunkini sivustolla julkisesti niin että siitä tunnistettiin kyllä keistä oli kysymys sen takia että ko. ketju oli riitaisa ja siinä oltiin mainittu koko nimeni tätä viestiä ennen. Koko ketju on poistettu, vaikka siihenkin sai odottaa 2 päivää, koska ylläpito tässä paikassa ei vaan toimi.
        Tein rikosilmoituksen loukkaavasta kirjoittelusta ja olen saanut kuulla, että poliisi pitää sitä vähäpätöisenä, toki ymmärrän että on vakavempiakin asioita kuin tällaiset... mutta itse olen joutunut parikin kertaa kuulusteluun liittyen puhelin tekstareihin ja erääseen aiempaan riitaa netissä.

        Jos kerran foorumeille kirjoittelu on näin vapaata, niin pitäisihän poliisilla olla resursseja pistää tällaiset nimillä kirjoittelijat kuriin. Mennä nyt nimittelemään mun vaimoa perkele koko kaupungin luettavaksi ja mikä pahinta.. kirjoittajat nimeä ei tiedetä, mutta epäilys löytyy ja helvetin hyvä sellainen.

        Poliisi kun ei kaikkea tutki, niin viha kyllä kasvaa kasvamistaan.

        No eihän pieni ravistelu mitään haittaa mutta älä lyö


      • sadsadsadsads
        vähän ravistelua kirjoitti:

        No eihän pieni ravistelu mitään haittaa mutta älä lyö

        No entäs tällainen ongelma, kun poliisi pitää asiaa niin vähäpätöisenä ettei taida kovin helpolla edes tutkia asiaa, enkä saa tietää koko jätkästä mitään, että kuka se oikeasti on ollut. Pelkkä epäily ei riitä.


    • kaveri osua oikeaan kun noin kiivastuit!vanha sanonta"sekoira älähtää johon kalikka kalahtaa"pitää kyllä hyvin kutinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe