hakkaan erään tyypin joka nimitteli mua ja mun vaimoa internetissä? Ajattelin että lyön sitä nyrkillä naamaan kolme kertaa kovaa, kun se tulee kaupassa vastaan. Olen iso ja vahva mies, vedän maasta reippaat 250kg ja nostan penkistä lähes 210kg.
paljonko tulee sakkoa jos siltä murtuu leuka tai nenä?
paljonko saa
6
469
Vastaukset
- dddddggggggggggggg
Eipä tule sakkoja vaan tulee vankeutta. Ehdollisena, jos sulla ei ole rikosrekisteriä aiemmista rikoksista. Lisäksi, mikäli asianomistaja vaatii korvauksia, sinut voidaan tuomita maksamaan erinäisiä vahingonkorvauksia.
- oot itte kusessa
Lyömällä tätä tyyppiä joka sinusta on kirjoitellut netissä niin aiheutat sen että olet itse kusessa,hormoonienko kiristämä päänuppi sinulla on.Älä saakeli mene nappaan.Mistä tämä kyseinen henkilö kirjoitteli että noin suivaannuit.
- tässä..
oot itte kusessa kirjoitti:
Lyömällä tätä tyyppiä joka sinusta on kirjoitellut netissä niin aiheutat sen että olet itse kusessa,hormoonienko kiristämä päänuppi sinulla on.Älä saakeli mene nappaan.Mistä tämä kyseinen henkilö kirjoitteli että noin suivaannuit.
Haukkui mua ja mun vaimoa omalla kotikaupunkini sivustolla julkisesti niin että siitä tunnistettiin kyllä keistä oli kysymys sen takia että ko. ketju oli riitaisa ja siinä oltiin mainittu koko nimeni tätä viestiä ennen. Koko ketju on poistettu, vaikka siihenkin sai odottaa 2 päivää, koska ylläpito tässä paikassa ei vaan toimi.
Tein rikosilmoituksen loukkaavasta kirjoittelusta ja olen saanut kuulla, että poliisi pitää sitä vähäpätöisenä, toki ymmärrän että on vakavempiakin asioita kuin tällaiset... mutta itse olen joutunut parikin kertaa kuulusteluun liittyen puhelin tekstareihin ja erääseen aiempaan riitaa netissä.
Jos kerran foorumeille kirjoittelu on näin vapaata, niin pitäisihän poliisilla olla resursseja pistää tällaiset nimillä kirjoittelijat kuriin. Mennä nyt nimittelemään mun vaimoa perkele koko kaupungin luettavaksi ja mikä pahinta.. kirjoittajat nimeä ei tiedetä, mutta epäilys löytyy ja helvetin hyvä sellainen.
Poliisi kun ei kaikkea tutki, niin viha kyllä kasvaa kasvamistaan. - vähän ravistelua
tässä.. kirjoitti:
Haukkui mua ja mun vaimoa omalla kotikaupunkini sivustolla julkisesti niin että siitä tunnistettiin kyllä keistä oli kysymys sen takia että ko. ketju oli riitaisa ja siinä oltiin mainittu koko nimeni tätä viestiä ennen. Koko ketju on poistettu, vaikka siihenkin sai odottaa 2 päivää, koska ylläpito tässä paikassa ei vaan toimi.
Tein rikosilmoituksen loukkaavasta kirjoittelusta ja olen saanut kuulla, että poliisi pitää sitä vähäpätöisenä, toki ymmärrän että on vakavempiakin asioita kuin tällaiset... mutta itse olen joutunut parikin kertaa kuulusteluun liittyen puhelin tekstareihin ja erääseen aiempaan riitaa netissä.
Jos kerran foorumeille kirjoittelu on näin vapaata, niin pitäisihän poliisilla olla resursseja pistää tällaiset nimillä kirjoittelijat kuriin. Mennä nyt nimittelemään mun vaimoa perkele koko kaupungin luettavaksi ja mikä pahinta.. kirjoittajat nimeä ei tiedetä, mutta epäilys löytyy ja helvetin hyvä sellainen.
Poliisi kun ei kaikkea tutki, niin viha kyllä kasvaa kasvamistaan.No eihän pieni ravistelu mitään haittaa mutta älä lyö
- sadsadsadsads
vähän ravistelua kirjoitti:
No eihän pieni ravistelu mitään haittaa mutta älä lyö
No entäs tällainen ongelma, kun poliisi pitää asiaa niin vähäpätöisenä ettei taida kovin helpolla edes tutkia asiaa, enkä saa tietää koko jätkästä mitään, että kuka se oikeasti on ollut. Pelkkä epäily ei riitä.
kaveri osua oikeaan kun noin kiivastuit!vanha sanonta"sekoira älähtää johon kalikka kalahtaa"pitää kyllä hyvin kutinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457