Mikä Ihme teitä oikein vaivaa??

Kksonen8888888

olemme tuntenneet tämän miehen kanssa jo parisen vuotta ja oli välillä sellaista teini yhdessä oloa. nyt kun olemme molemmat aikuisia niin kävi näin.Olen kaksonen ja itse rakastuin niin pahasti rapuun että jätin entisen mieheni hänen takiansa jonka kanssa olin neljä vuotta.Hengailimme niin sanotusti pari kuukautta ja sitten rapumies pyysi seurustelemaan no minä sitten suostuin.Meillä oli aivan ihanaa ja hän mukamas niin välitti minusta ja hänellä ei koskaan aikaisemmin ollut ketään kohtaan niin isoja tunteita kun minua.Ennen minua hän oli oinaan kanssa yhdessä jota hän suhteen jälkeen inhosi.Vähän sen jälkeen sain tietää että tämä petti minua ex-muijansa kanssa.Sen jälkeen menin niin sekaisin että en tiennyt mitä tehdä. Hänen exänsä soitti ja ilmoitti tästä asiasta sekä oli muutama "silminäkijää" jotka todistavat hänen käyneen tämän ex.sä luona. vielä sen jälkeen kun menin hänen kanssaan juttelemaan niin tämä ei myöntänyt mitään. valehteli koko ajan eikä ollut pokkaa kertoa totuutta?? miksi?? No yhteispäätöksellä päätettiin sitten jatkaa suhdetta. annoin anteeksi koska tykkäsin hänestä niin kovasti. parin päivän päästä se sanoo että haluaa miettiä mitä takee kun hänellä tuli huono olo mukamas siitä mitä oli tehnyt. Hän ei tiedä mitä haluaa.. mutta ei silti halunnut erota? sen jälkeen tämä herra ei enään pitänyt mitään yhteyttä vaikka niin rukoili että soitellaan? jooko kun lähdin huoneesta kävelemään?? pain kuukauden päästä kun olen miettinyt ja surrut häntä, saan sitten tietää että hän meni kihloihin exänsä kanssa! :D minun sydän on murtunut täysin. vieläkään hän ei vastaa minulle mitään. Haluaisin niin saada tietää että mitä v....a???? että tälläinen rapu sattui minulle... niin ihana ja hellä... ja te väitätte että rapu on niin rehellin ja hyvä verrattuna kaksoseen... mä sanon että p...at! ;) Niin että pLIIS! voitteko selventää tätä rapujen kieltä minullekkin? kun en oikein ymmärrä.. tai melkein mutta en siklti :( *huoh* :(

15

3114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu tässä

      itsesi liimatumalla rapuun kiinni, rapu tarvitsee omaa aikaa itselleen ja toinen juttu on että jos rapu rakastuu niin hän ei sitä rakkautta pysty unohtamaan..näin se vain menee...kehenkään ei voi oikeasti rakastua jos tunteet ei ole täysillä pelissä....ei ole pettämistä jos palaa rakkaansa luo takaisin,silloin vaan on kuunnellut sydämen ääntä.Rapu ei valehtele mutta ei myöskään pysty loukkaaman toisen tunteita.Jos vastapuoli ei sitä eroa tajua niin ei voi kun syyttää itseään jos jää roikkumaan.

      • Kksonen8888888

        kyllä mä olen miettinyt sen myös noin... olet varmasti oikeassa. Mutta miksi pitää sitten esittää?? no ehkä sitten itse olin niin täysillä mukana et en tajunnut että hän ei ollut? :( en tiedä mutta ei sillä enään mitään väliä ole. Minulle ei näin vaan koskaan ole käynyt. Kaksonen kun olen. :) Kiitos sulle vastauksesta :)


      • rapu tässä
        Kksonen8888888 kirjoitti:

        kyllä mä olen miettinyt sen myös noin... olet varmasti oikeassa. Mutta miksi pitää sitten esittää?? no ehkä sitten itse olin niin täysillä mukana et en tajunnut että hän ei ollut? :( en tiedä mutta ei sillä enään mitään väliä ole. Minulle ei näin vaan koskaan ole käynyt. Kaksonen kun olen. :) Kiitos sulle vastauksesta :)

        Älä jää murehtimaan ja ei se rapu pahaa tarkoittanut tehdä sinulle, ei vain pystynyt tunteitasi loukkamaan ja kuten varmaan tiedät rapu menee kuorensa alle määrätyissä asioissa eikä tule pois.
        Mutta tule onnelliseksi, etsien löydät tunteista vapaan kumppanin....kyllä niitä on...myös ravuissa kuin muissakin...:)


    • Leijonatar

      Kyllä se oli tämä rapumies, joka tässä mokasi, etkä sinä. Jos hän ei ollut osannut irtautua edellisestä suhteesta ja käsitellä sitä kunnolla, ennen kuin alkoi olemaan kanssasi, niin ravussa oli vika, ettette onnistuneet. Ja aika tökeröä kertoa tunteistaan sinulle, jos niitä ei sitten kuitenkaan oikeasti ollut. Rapumies siis valehteli päin näköä. Mutta sellaisiahan ravut ovat, eivät itse oikeasti uskalla rakastua ja manipuloivat kaikkia ihmisiä ympärillään ja yrittävät pönkittää omaa epävarmaa machoegoaan.

      Jos toista rakastaa ja kumppani aidosti rakastaa myös, ei toiseen voi liimautua. Se on välittämistä.

      Itse kävin samanlaisen 3 vuoden rapuhelvetin läpi. Ja todellakin aion jatkaa elämääni ja ehdottomasti ilman rapua. Se on hyvä neuvo,

      • kokenut myös

        Ymmärrän tunteesi täysin. On raastavaa olla ihmissuhteessa, missä toinen jatkuvasti toimii ristiriitaisesti. Välillä muka rakastaa ja välillä ei.

        Olen pohtinut asiaa paljon ja yrittänyt ajatella niin, että koska suhteestamme ei tule mitään, niin kaiketi mies on totaalisen väärä minulle.

        Omat tunteet menevät ajan kanssa ohi, kyllä se rakastaminen loppuu, kun ei vastakaikua saa, se on varmaa.

        Itselläni on hankala tilanne siksi, että joudumme olemaan tekemisisssä toistemme kanssa, eikä unohtaminen ole siten oikein mahdollista. Varsinkin kun rapumies säännöllisesti jollain lailla flirttailee tai muutoin huomioi minua tavoilla, jotka tulkitsen flirtiksi. Ja toisinaan on jäätävän asiallinen..huh.

        Hän taitaa olla niin egoistinen, että haluaisi kuitenkin ihailun jatkuvan ja siksi flirttaa.

        Taitaa ristini olla, että asian kanssa saan kärsiä niin kauan kun löydän toisen miehen, johon rakastun.

        Tuosta sinun tapauksestasi voi päätellä, että vaikka rapumies onkin kääntänyt katseensa jo muualle, niin silti jättää toisen epätietoisuuteen, ei muka halua loukata.

        Epätietoisuus loukkaa kuitenkin enemmän.


      • saanu kertoa sanansa
        kokenut myös kirjoitti:

        Ymmärrän tunteesi täysin. On raastavaa olla ihmissuhteessa, missä toinen jatkuvasti toimii ristiriitaisesti. Välillä muka rakastaa ja välillä ei.

        Olen pohtinut asiaa paljon ja yrittänyt ajatella niin, että koska suhteestamme ei tule mitään, niin kaiketi mies on totaalisen väärä minulle.

        Omat tunteet menevät ajan kanssa ohi, kyllä se rakastaminen loppuu, kun ei vastakaikua saa, se on varmaa.

        Itselläni on hankala tilanne siksi, että joudumme olemaan tekemisisssä toistemme kanssa, eikä unohtaminen ole siten oikein mahdollista. Varsinkin kun rapumies säännöllisesti jollain lailla flirttailee tai muutoin huomioi minua tavoilla, jotka tulkitsen flirtiksi. Ja toisinaan on jäätävän asiallinen..huh.

        Hän taitaa olla niin egoistinen, että haluaisi kuitenkin ihailun jatkuvan ja siksi flirttaa.

        Taitaa ristini olla, että asian kanssa saan kärsiä niin kauan kun löydän toisen miehen, johon rakastun.

        Tuosta sinun tapauksestasi voi päätellä, että vaikka rapumies onkin kääntänyt katseensa jo muualle, niin silti jättää toisen epätietoisuuteen, ei muka halua loukata.

        Epätietoisuus loukkaa kuitenkin enemmän.

        Miesrapu ei ole edes saanut puolustaa tippaakaa tähän asiaan ja kaikki häntä kuitenki pommittaa. (ja vielläki sen pääle yleisesti mitata kaikki ravut samalla mitalla)

        Ai rapuhelvettiin?

        Heippa, annan vinkki, herätkää ja ota tästäki huomioo, et ainostan yhen henkilön tarinan ja kertomisen jälleen nii urpon aihetta löytyy..
        sen pääle mistä tietää voi olla mitenkään asenteellinen!

        Voi että ku nämä vallan lappseliset vastaukset, kuulustaa todellaki että sattuu teille viellä jostaki syystä. kuka on kipea oikeastaan..

        pelliiss..

        ~Raputar


      • kaksonen888888

        Niin olen samaa mieltä kanssasi! kiitos! kerranki joku joka vastaa järkevästi :)


      • kaksonen888888
        kokenut myös kirjoitti:

        Ymmärrän tunteesi täysin. On raastavaa olla ihmissuhteessa, missä toinen jatkuvasti toimii ristiriitaisesti. Välillä muka rakastaa ja välillä ei.

        Olen pohtinut asiaa paljon ja yrittänyt ajatella niin, että koska suhteestamme ei tule mitään, niin kaiketi mies on totaalisen väärä minulle.

        Omat tunteet menevät ajan kanssa ohi, kyllä se rakastaminen loppuu, kun ei vastakaikua saa, se on varmaa.

        Itselläni on hankala tilanne siksi, että joudumme olemaan tekemisisssä toistemme kanssa, eikä unohtaminen ole siten oikein mahdollista. Varsinkin kun rapumies säännöllisesti jollain lailla flirttailee tai muutoin huomioi minua tavoilla, jotka tulkitsen flirtiksi. Ja toisinaan on jäätävän asiallinen..huh.

        Hän taitaa olla niin egoistinen, että haluaisi kuitenkin ihailun jatkuvan ja siksi flirttaa.

        Taitaa ristini olla, että asian kanssa saan kärsiä niin kauan kun löydän toisen miehen, johon rakastun.

        Tuosta sinun tapauksestasi voi päätellä, että vaikka rapumies onkin kääntänyt katseensa jo muualle, niin silti jättää toisen epätietoisuuteen, ei muka halua loukata.

        Epätietoisuus loukkaa kuitenkin enemmän.

        kyllä just se epätietoisuus loukkaa eniten :( Se kyllä antoi rakkautta takaisin enemmän kuin minä välillä... mutta en tiedä pam ja tapahtui tolleen.. kyllä mä tiedän että menee tunteet sitten ohi. mutta ne ovat silti niin vahvat :( voimia sinulle !
        siis olen aina tarkka siitä mitä tapahtuu ympärillä, mutta luotin häneen niin paljon että en uskonut näin tapahtuvan.


      • kaksonen888888
        saanu kertoa sanansa kirjoitti:

        Miesrapu ei ole edes saanut puolustaa tippaakaa tähän asiaan ja kaikki häntä kuitenki pommittaa. (ja vielläki sen pääle yleisesti mitata kaikki ravut samalla mitalla)

        Ai rapuhelvettiin?

        Heippa, annan vinkki, herätkää ja ota tästäki huomioo, et ainostan yhen henkilön tarinan ja kertomisen jälleen nii urpon aihetta löytyy..
        sen pääle mistä tietää voi olla mitenkään asenteellinen!

        Voi että ku nämä vallan lappseliset vastaukset, kuulustaa todellaki että sattuu teille viellä jostaki syystä. kuka on kipea oikeastaan..

        pelliiss..

        ~Raputar

        käy katsomassa, jokaisen horoskoopin merkillä on jotain huonoa.En ole yksin joka on kokenut saman vaan monta monta ja todellakin monta ihmistä. Valitettavasti se mies on ollut horoskoopiltaan rapu. Ei tarvitse pillastua jos sanotaan jotain kommenttia ravuista. niinku säkin näköjään suutuit ja menit kuoreesi!


      • vaan
        kaksonen888888 kirjoitti:

        käy katsomassa, jokaisen horoskoopin merkillä on jotain huonoa.En ole yksin joka on kokenut saman vaan monta monta ja todellakin monta ihmistä. Valitettavasti se mies on ollut horoskoopiltaan rapu. Ei tarvitse pillastua jos sanotaan jotain kommenttia ravuista. niinku säkin näköjään suutuit ja menit kuoreesi!

        Fakta oli vain kädessä mitä näytin. Sun haukutukset kertoo kaikki, ei ole isompaa kumma mitä olet kokennu..


    • japu...

      se oli sitten semmonen miekkonen se. se ei välttämättä tarkota sitä että muut 22.6-22.7 syntyneet ovat myös samantapaisia.

      ja otathan huomioon myös muuan seikan että ravut eivät enää edes ole rapuja vaan kaksosia. 2000 vuotta sitten olivat, eivät enää.

      • kaksonen888888

        siis miten niin kaksosia? :D


      • synnyt
        kaksonen888888 kirjoitti:

        siis miten niin kaksosia? :D

        nykyaikana 22.6-22.7 aikana, taivaalla on oikeasti kaksosten tähdistö vaikuttamassa. tähdet katsos vaihtavat ajan kuluessa paikkaa. noin kaksi vuosituhatta sitten kyseiseen aikaan syntyneillä oli kravun tähdistö taivaalla.

        että lue sinäkin tästä eteenpäin härän kuvauksia.


      • kaksonen888888
        synnyt kirjoitti:

        nykyaikana 22.6-22.7 aikana, taivaalla on oikeasti kaksosten tähdistö vaikuttamassa. tähdet katsos vaihtavat ajan kuluessa paikkaa. noin kaksi vuosituhatta sitten kyseiseen aikaan syntyneillä oli kravun tähdistö taivaalla.

        että lue sinäkin tästä eteenpäin härän kuvauksia.

        No mitä hittoa? mä oon syntynyt 20.06. oon kaksonen, tiedän sen että tähdet vaihtelevat? kerroo lisää pliis, tai anna joku osoite mistä saan sit "enemmän tietoo" älä anna astroo. fi koska sieltä en ainakaan saanu tietoo :D siis miks pitää sit olla joku horoskooppi "mukamas" jos tähdet vaihtuu??


    • hmm..

      Samanlaista tarinaa olisi tarjolla täälläkin. Ensin todella rakastunut rapu, koko ajan soittelua, ikävän tunnustuksia, halimista.. sitten ei enää mitään. Nyt kun yritän asiaan saada edes jotain tolkkua, niin viesteihin vastataan, joko ihan ympäri pyöreästi, tai sitten ei ollenkaan. Yleensä ei ollenkaan. Niin monta asiaa jäi selvittämättä, että mielestäni olisi pelkästään reilua, antaa jokin vastaus... Ei pelkän horoskooppimerkin turvin voi sentään mitä vaan tehdä, kai ravuillakin käytöstavat on.. tai siis pitäisi olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe