Olen tutustunut erääseen hurmaavaan härkämieheen tuossa pari viikkoa sitten. Ensimmäisenä päivänä kertoi jo ihastuneensa ja toisena päivänä jakoi jo suukkoja. Itse olen jousimiesnainen ja vähän tuo minua säikäytti, itse ihastun vasta pitkän tutustumisen myötä. Ovatko härkämiehet tuollaisia, että ihastuvat kertaheitolla vai onko se vain pelkkää peliä kaikille maailman naisille?
Fiksuille:)
13
1889
Vastaukset
- Älä puutu
Minun härkämieheni veti esiin ensimmäisellä kerralla "aseensa" näyttäen sitä,, nyt nauruaaaaaaa, että semmosia ne on
- ..............................
Miksi kyselet???? Lue täälä täydelliset kertomukset häristä. Menet nimimerkkejä rivi riviltä. Sulle selviää sitten minkä härän olet saanut;-). Ikä ratkasee, ja kuinka monta avo avio asumista ,ja kakaraa on tehny naisille. Nuorilla härillä vielä toivoa jos ne sekaantuu vain yhteen kahteen naiseen elämässään.
- mielestäsi
.............................. kirjoitti:
Miksi kyselet???? Lue täälä täydelliset kertomukset häristä. Menet nimimerkkejä rivi riviltä. Sulle selviää sitten minkä härän olet saanut;-). Ikä ratkasee, ja kuinka monta avo avio asumista ,ja kakaraa on tehny naisille. Nuorilla härillä vielä toivoa jos ne sekaantuu vain yhteen kahteen naiseen elämässään.
kertoo ihmisestä, joka on ollut avioliitossa tai avoliitossa? Epäonnistuja?
- ajatuksia.....................
mielestäsi kirjoitti:
kertoo ihmisestä, joka on ollut avioliitossa tai avoliitossa? Epäonnistuja?
Minusta väärä sana epäonnistuja. Välinpitämättömyys hakien itselle hehkua joka välissä uudesta suhteesta. Ei osaa yhtään olla yksin ottaen muista voiman. Siis luonteeltaan jos aina pitää 2vuotta 4vuotta suhteita läpi elämänsä tuonne 42vuotiaaksikin. Mm. tekee lapsia eri naisille tai naiset aina sen rakkauden hedelmän. Tiedän tapauksia 5 eri miehen kanssa. Pitäisi pitää edes sitten jos tällainen tyyli lapsien teko pois, kun ei pysty kuin hehkun ajan olemaan aina suhteessa. Tuntien itsensä. Eli tässä ei epäonnistujista kyse. Todella hehkuttajista itselle haettua nautintoa vaihtelun merkeissä. Paljon ihmisiä eroaa nykyään yleistynyt. Sen verta voisi sitten ajatella mitä haluan elämästä. UUden perheen ja todella miettii mitä siltä mieheltä naiselta haluaa, ja ottaa vastuun, ja perheelämän jos sitä haluaa. Mikä se pitää todella olla? Ei siinä säry jos yksin parikin vuotta. Yksinkin on opittava elämään. Eikä taas eti uutta ensin, ja sitten lähtien aina muutaman vuoden suhteestaan. Tällainen ihminen ei omasta mielestää ole epäonnistuja vaan onnistuu, ja elää pintaliitäjänä. Kuvitellen että joita jättää taakseen niissä aina vika ja hän täydellinen. Tällaisia on nykyään paljon moraali puuttuu. Yleensä tällaiset tarttuu kiinni kunnoliseen ihmisiin jotka odottavat sitä oikeaa eivätkä hypi kukasta kukkaan. Ovat hyviä kahen vuoden saaliita uskossaan.
- jouskaritar minäkin
Hurmaava oli minunkin Härkäni,mutta hällä oli
kaiken aikaa haku päällä,vaikka oltiin suhteessa.
Kertoi,ettei ole koskaan rakastanut ketään naista.
Käyttää hyväksi aikansa,haluaa harkita jatkoa.Kun
panin pisteen suhteelle,hän otti aina uudelleen
yhteyttä,kehui ja ylisti minua,halusi tulla kahville
vaan ystävänä.Nauroin päin naamaa.Itse olen sellanen
jos suhde on loppu,en takaisin huoli,loukattuna en
pysty anteeksi antamaan.- ap.
kertoo olevansa kyllä hyvinkin ihastunut ja jopa jo rakastunut. Tuttavuutta takana parisen viikkoa, emmekä ole vielä edes nähneet (etäisyys). Hän kyllä toivoo kovasti, että voisimme nähdä. Itse poistin deittipalstalta profiilini lähinnä siksi, että haluan keskittyä tähän ihmiseen paremmin. Hän näyttäisi edelleen siellä olevan ainakin satunnaisesti. En ole asiaa ottanut esille, iso mies tietää kyllä mitä tekee.
Vähän olen varooksi hänen kanssaan ja yritän viimeiseen asti olla ihastumatta. Jännää vain tuntea niin voimakkaana toisen ihastuminen, että se herättää jopa ihmettelyä.. ;) - tutulta
ap. kirjoitti:
kertoo olevansa kyllä hyvinkin ihastunut ja jopa jo rakastunut. Tuttavuutta takana parisen viikkoa, emmekä ole vielä edes nähneet (etäisyys). Hän kyllä toivoo kovasti, että voisimme nähdä. Itse poistin deittipalstalta profiilini lähinnä siksi, että haluan keskittyä tähän ihmiseen paremmin. Hän näyttäisi edelleen siellä olevan ainakin satunnaisesti. En ole asiaa ottanut esille, iso mies tietää kyllä mitä tekee.
Vähän olen varooksi hänen kanssaan ja yritän viimeiseen asti olla ihastumatta. Jännää vain tuntea niin voimakkaana toisen ihastuminen, että se herättää jopa ihmettelyä.. ;)Ihastuin kanssa heti 2vuotta sitten vaaleaan isoon härkämieheen länsirannikko ikäisekseen kulunut ja huono näkö? 124kg n.195cm. Oli lapsia muutamille. Lopuksi totesin aivan sairas. Tuli jaksoi pari viikkoo taas hävisi.Lupaili kaikkea vaati pysyvyyttä luottamista. Oli aika kun tapailimme tiiviimmin. Voi yäk löysin häneltä oli kasksikin samana yönä aikana ihastuksissaan kirjotellu eri puolilta suomea deittipalstalta ymmärsin tavannu, ja ymmärsin kummankin kanssa mennyt jo yhen kerran sänkyyn. Siis meijän seurusteluaikana.Toinen kiitteli juhannuksesta. Hänelle ei sopinut silloin juhannus oli eri lastensa kanssa mukamas. Kuinka ollakkaan menin juhannussunnuntaina hänen kadulleen-. Kukas sieltä tulikaan hänen vierellään aivan uusi nainen matkalaukun kanssa. Sanoi vain mulle hänellä ystäviä yöpyy. Silti löysin nämä kirjotukset juhannukselta. Oli kyllä ihana. Mutta jätin lopuksi kokonaan. Tajusin hänen elämänkerrastaan aivan nuoresta tehny naisilleen pitempiaikaselle tämän saman. Eli ole varovainen ap. ettei samasta miehestä kyse. Nyt vapaalla ollut pari kuukautta etsii saalista. Hänelle käy eripuolilta suomea työn merkeissä liikkuu paljon varsinkin alasuomesta. Hänelle ei merkitse mitään jos on pari kuukautta erossa naisestaan ei ymmärrä koska hänellä hoitoja muuten ja akateemisesti koulutettu kiero. Minäkin aikani odottelin kotona ja tajusin tuolla kaupungilla ja maakunnas liihotti ja könttäs mut kotinurkkaan lupauksillaan odottamaan. Älä hyvä ihminen vedä profiilias pois. Jos tämä härkämies vielä vanhempi saat kaikki hänen oikkunsa tuntea jopa 4vuotta. Tekosyynä mainitsee pettymyksensä, ja kantaa ne suhun jaarittelee kuinka luotto tulee sitten ajan kanssa, ja sinusta vaimo hänelle. Ei ole koskaan edes kihloissa ollut. Todella roikkuu tuolla deittipalstalla. Sitten jossain vaiheessa tulee puheet haluat liikaa. Syy koska hänellä ei resussia hoitaa montaa naistaan. Syyllistää sinua.Huomaat kohta sinä syyllinen vaikka kuinka yrität. Tämä vain varotus voihan olla on oikealla asialla. Seuraa kuiteskin pitääkö ilmotustaan deittipalstalla.
- kunnioittava nainen
ap. kirjoitti:
Vähän olen varooksi hänen kanssaan ja yritän viimeiseen asti olla ihastumatta. Jännää vain tuntea niin voimakkaana toisen ihastuminen, että se herättää jopa ihmettelyä.. ;)Yksi minkä tiedän jos mies sanoo rakastuneensa vaikka ei tavannu, tai tavannu yhen kerran ei kehittynyt. Rakkaus tulee vuosien saatossa. Ihastuminen vain kun tavataan, ja siitä eteenpääin menee kauan ennenkuin voi sanoa olen rakastunut sinuun. Tällaisia miehiä on, ja minä ainaskin varoisin. Tietäisin heti että tässä nyt todella ei kehittynyt tunteissaan ihminen. Todella kehittynyt ihminen mies tietää ei rakastuminen tule heti se tulee kunnioituksella yhdes ollen pitemmällä ajalla. Pitää myös ajatella itseään miten nämä puheet uppoaa minuun. Onko syynä yksinäisyys haen itselle lohdutusta, ja uskon pintapuheita koska olen niin yksinäinen. Näin me naiset sitten olemme vietävissä yksinäisyyttämme ja huomaame kohta tuo mies ei oikealla asialla puhuu lämpimikseen. Kyllä sen oikean tuntee sitten kun, ja vakamielisen kun kohalle sattuu. Pinnistäkää elkää uhratko itseänne tällaisille onnen onkijoille vain koska olette yksinäisiä. Pinnistääkää ja odottakaa vielä. ;-)
- ap.
kunnioittava nainen kirjoitti:
Yksi minkä tiedän jos mies sanoo rakastuneensa vaikka ei tavannu, tai tavannu yhen kerran ei kehittynyt. Rakkaus tulee vuosien saatossa. Ihastuminen vain kun tavataan, ja siitä eteenpääin menee kauan ennenkuin voi sanoa olen rakastunut sinuun. Tällaisia miehiä on, ja minä ainaskin varoisin. Tietäisin heti että tässä nyt todella ei kehittynyt tunteissaan ihminen. Todella kehittynyt ihminen mies tietää ei rakastuminen tule heti se tulee kunnioituksella yhdes ollen pitemmällä ajalla. Pitää myös ajatella itseään miten nämä puheet uppoaa minuun. Onko syynä yksinäisyys haen itselle lohdutusta, ja uskon pintapuheita koska olen niin yksinäinen. Näin me naiset sitten olemme vietävissä yksinäisyyttämme ja huomaame kohta tuo mies ei oikealla asialla puhuu lämpimikseen. Kyllä sen oikean tuntee sitten kun, ja vakamielisen kun kohalle sattuu. Pinnistäkää elkää uhratko itseänne tällaisille onnen onkijoille vain koska olette yksinäisiä. Pinnistääkää ja odottakaa vielä. ;-)
En ole puheitaan todesta ottanut, sillä tavalla vakavasti, että olisin antanut niiden vaikuttaa itseeni. Hän on hieno ihminen ja upea isä ja pidän hänet nyt alkuun ainakin ystävänä. Ongelmana tässä on, että asumme monen sadan kilsan päässä toisistamme, eikä niitä tapaamisia ihan tässä päivittäin ole tyrkyllä. Silti hän on valmis tulemaan ja katsomaan mitä meille on tarkoitettu.
En ole yksinäinen, vaan minulla on lapsia ja paljon ystäviä. Hän vain ilmestyi elämääni ja tunnen kyllä aika voimakkaasti, että tällä on jokin tarkoitus. Annan kuitenkin ajan näyttää, enkä kiiruda suhteeseen. Tiedän, että hän hurmaa, sillä on aivan upea ilmestys, siksikin haluaisin pitkittää tapaamista, sen tapaamisen jälkeen olen varmasti myyty. - jouskaritar minäkin
ap. kirjoitti:
En ole puheitaan todesta ottanut, sillä tavalla vakavasti, että olisin antanut niiden vaikuttaa itseeni. Hän on hieno ihminen ja upea isä ja pidän hänet nyt alkuun ainakin ystävänä. Ongelmana tässä on, että asumme monen sadan kilsan päässä toisistamme, eikä niitä tapaamisia ihan tässä päivittäin ole tyrkyllä. Silti hän on valmis tulemaan ja katsomaan mitä meille on tarkoitettu.
En ole yksinäinen, vaan minulla on lapsia ja paljon ystäviä. Hän vain ilmestyi elämääni ja tunnen kyllä aika voimakkaasti, että tällä on jokin tarkoitus. Annan kuitenkin ajan näyttää, enkä kiiruda suhteeseen. Tiedän, että hän hurmaa, sillä on aivan upea ilmestys, siksikin haluaisin pitkittää tapaamista, sen tapaamisen jälkeen olen varmasti myyty.Niin,mullakin oli Härkäni kanssa etäsude,matkaa
300 km.Tavattiin kerta kuussa ja silloin oltiin
viikko,tai kaksi yhdessä.Ollessani "poissa",hän
kävi aina viihteellä vedoten,raskas työ vaatii....
Kun kävimme yhdessä viihteellä,hän erittäin mustis.
En saanut jutella muiden miesten kaa,jotka oli
samassa pöydässä.Erillään ollessa hän soitti joka
päivä ja viestejä tuli pitkin päivää.Profiilit
suljettiin,kun sovittiin se yhdessä.Hän kävi salaa
omallaan,tunnusti sen kerran,mut väitti vaan
vilkaisseensa sinne.Hurmata Härkä kyllä osaa. - ongelmiin
jouskaritar minäkin kirjoitti:
Niin,mullakin oli Härkäni kanssa etäsude,matkaa
300 km.Tavattiin kerta kuussa ja silloin oltiin
viikko,tai kaksi yhdessä.Ollessani "poissa",hän
kävi aina viihteellä vedoten,raskas työ vaatii....
Kun kävimme yhdessä viihteellä,hän erittäin mustis.
En saanut jutella muiden miesten kaa,jotka oli
samassa pöydässä.Erillään ollessa hän soitti joka
päivä ja viestejä tuli pitkin päivää.Profiilit
suljettiin,kun sovittiin se yhdessä.Hän kävi salaa
omallaan,tunnusti sen kerran,mut väitti vaan
vilkaisseensa sinne.Hurmata Härkä kyllä osaa.Niin tosiasiat pitää ottaa huomioon. Jos satoja kilsoja välissä. Kummallakin ammatti hyvä työpaikka. Ed.avioliitosta lapsi tai kahesta lapsia. (senkin mies joskus salaa). Minäkin itse sain selville. No niin eli lasten äitit asuu samalla paikkakunalla miehen kanssa. Härkämieshän on ensin lapset sitten muu. Muuttaako esim. ap:n lähelle luokse. Ei. Jotenkin ajattelisin ap tulee vuosien tuska tuosta suhteesta. Härkämieheen rakastuu. Tavallaan tulee orjaksi pikkuhiljaa. Elämänilo häviää. Odottaa vain että näkisi. Tässä vaiheessa ap ota järki käteen. Tiedän kokemuksesta ja kaverieni suhteet härkään. Siitä tulee roikkusuhde. Totuus on se myös härkämiehet ei sääli ne menee eteenpäin kokoajan. Ne ei sääli naisia. Seuraavia tulee aina. Olen itse kokenut niin paljon että tunnen myöntätuntoa jo etukäteen mitä voitte joutua kokemaan jos ei järki päässä. Tiedän yhen naisen joka tapasi härkämiehen eri paikkakunnalta. Selvisi mies tuli aina naisen luo kun toi lapsia äitilleen, joka toinen viikonloppu. Isällä päähuoltajuus. Sai näin asuinpaikan aina viikonlopuksi naisen luota. Ei kutsunut koskaan naista omaan kotiinsa omalle paikkakunnalle.
- ap.
ongelmiin kirjoitti:
Niin tosiasiat pitää ottaa huomioon. Jos satoja kilsoja välissä. Kummallakin ammatti hyvä työpaikka. Ed.avioliitosta lapsi tai kahesta lapsia. (senkin mies joskus salaa). Minäkin itse sain selville. No niin eli lasten äitit asuu samalla paikkakunalla miehen kanssa. Härkämieshän on ensin lapset sitten muu. Muuttaako esim. ap:n lähelle luokse. Ei. Jotenkin ajattelisin ap tulee vuosien tuska tuosta suhteesta. Härkämieheen rakastuu. Tavallaan tulee orjaksi pikkuhiljaa. Elämänilo häviää. Odottaa vain että näkisi. Tässä vaiheessa ap ota järki käteen. Tiedän kokemuksesta ja kaverieni suhteet härkään. Siitä tulee roikkusuhde. Totuus on se myös härkämiehet ei sääli ne menee eteenpäin kokoajan. Ne ei sääli naisia. Seuraavia tulee aina. Olen itse kokenut niin paljon että tunnen myöntätuntoa jo etukäteen mitä voitte joutua kokemaan jos ei järki päässä. Tiedän yhen naisen joka tapasi härkämiehen eri paikkakunnalta. Selvisi mies tuli aina naisen luo kun toi lapsia äitilleen, joka toinen viikonloppu. Isällä päähuoltajuus. Sai näin asuinpaikan aina viikonlopuksi naisen luota. Ei kutsunut koskaan naista omaan kotiinsa omalle paikkakunnalle.
Kiitos teille vinkeistänne. Meidän kohdalla tilanne on aika jännä siinä suhteessa, että miehen lapset asuvat samalla paikkakunnalla kuin minä ja täältä mies on oikein kotoisinkin, mies on lähtenyt 5 vuotta sitten töiden perässä etelään. Sanoo, ettei hänelle ole väliä missä asuu, itseasiassa voisi tulla lapsuudenmaisemiin takaisinkin. En ole varma vielä itse mitä tältä suhteelta haluan. Hurmata hän osaa ja tää on ihan mieletöntä, miten toinen voi tuntua kuin oltaisiin oltu ikuisuus jo yhdessä, vaikkei kertaakaan nähty.
Ei ne ole helppoja yhtälöitä, kun yhdistellään perheitä. Hänen lapsensa tosin ovat jo pois muuttaneet pesästä, mutta käyvät todella paljon isänsä luona ja hyvä isä näyttäisi olevankin. Ei mulla ole kuitenkaan kiirettä tässä mihinkään, ihan alussa vasta ollaan. Täytyy ottaa sellainen viileä linja tässä, että otetaan vastaan se mikä annetaan ja jos asiat mutkistuvat, ne täytyy lopettaa tai kiertää.
Rakastun häneen, tiedän sen. Häntä ei voi vastustaa ja jos hän pyörittää haaremia tai jotain muuta peliä pitää, siitä jää ennen pitkään kiinni ja sellainen ei taas onnistu mun kanssani tai sitten sovitaan erikseen mitä kumpainenkin saa tehdä, ei siinä sen kummempaa... - :-)...........................
ap. kirjoitti:
Kiitos teille vinkeistänne. Meidän kohdalla tilanne on aika jännä siinä suhteessa, että miehen lapset asuvat samalla paikkakunnalla kuin minä ja täältä mies on oikein kotoisinkin, mies on lähtenyt 5 vuotta sitten töiden perässä etelään. Sanoo, ettei hänelle ole väliä missä asuu, itseasiassa voisi tulla lapsuudenmaisemiin takaisinkin. En ole varma vielä itse mitä tältä suhteelta haluan. Hurmata hän osaa ja tää on ihan mieletöntä, miten toinen voi tuntua kuin oltaisiin oltu ikuisuus jo yhdessä, vaikkei kertaakaan nähty.
Ei ne ole helppoja yhtälöitä, kun yhdistellään perheitä. Hänen lapsensa tosin ovat jo pois muuttaneet pesästä, mutta käyvät todella paljon isänsä luona ja hyvä isä näyttäisi olevankin. Ei mulla ole kuitenkaan kiirettä tässä mihinkään, ihan alussa vasta ollaan. Täytyy ottaa sellainen viileä linja tässä, että otetaan vastaan se mikä annetaan ja jos asiat mutkistuvat, ne täytyy lopettaa tai kiertää.
Rakastun häneen, tiedän sen. Häntä ei voi vastustaa ja jos hän pyörittää haaremia tai jotain muuta peliä pitää, siitä jää ennen pitkään kiinni ja sellainen ei taas onnistu mun kanssani tai sitten sovitaan erikseen mitä kumpainenkin saa tehdä, ei siinä sen kummempaa...No niin kaikki kauheat nyt menty läpi jota voisi olla. Nyt sitten vain otat vastaan, ja sille ei kukaan voi mitään jos jompaa kumpaa alkaa kiinnostaa muut naiset miehet. Tältä pohjalta on hyvä lähteä ja kiirehtimättä. Härkähän kummallinen hidas voi hävitä muutamiksi viikoiksi kuukauksiksin omaan maailmaansa. Tulee sitten vain muina miehinä takaisin. Ihmetellen maailman menoo kun epäillään uskottomuudesta, ja ollu vain omien asioittensa mietteitten parissa. Eli hiljaa hyvää tulee. n. 3-4vuotta hän alkaa luottaa ja kosii sinua:-). Härkäherran voisi kyllä laittaa guinesin ennätyskirjaan. Vertailu,,, kuka on kosinut pienimmän ajan sisällä naistaan;-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982