Onko Windowsilla tunnettu vika, että joissain tapauksissa tiedostot korruptoituvat, kun siirtää tiedostoja tai kansioita leikkaa-liitä -menetelmällä? Epäilen että näin kävi. Siirsin C-asemalta kansion, jossa oli muutama alikansio ja niissä tiedostoja, D-asemalle.
D-asemalla ne eivät enää toimineet. Windows herjaa, että tiedosto on lukittu tai että minulla ei ole käyttöoikeutta. Kyseessä oli normaaleja jpg-kuvia sekä word-tiedostoja. C-asemalla tiedostot toimivat normaalisti. Näin on käynyt joskus aiemminkin.
S.M.A.R.T.-toiminto väittää kovalevyn olevan täysin kunnossa eikä asemilta löydy virheitä.
250 gigan levy on osioitu C-asemaksi ja D-asemaksi.
Mikä avuksi? Hyvät neuvot olis todella tarpeen, kiitos!
Leikkaa-Liitä->Korruptoituu??
Tiedostot jumissa
3
298
Vastaukset
- Tiedostot jumissa
käyttis on Win XP Pro.
- kerppo kukker
lukitus siirtämällä muuhun kansioon, yleensä siirto onnistuu ja lukitus saattaa poistua tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337