mä taas häpeän sitä että kun juuri sain uuden vuokra-asunnon. itse en takuu vuokria maksanut vaan isäni. juttu on se että noin vuosi sitten jouduin pikavippi kierteeseen,velkaa ei enää ole paljon.hävettää että vanhemmat saiat tietää kuinka avuton ja saamaton olen kun itse en voi maksaa,olen opiskelija. aina kun menen kotiin tulee tunne että hävettää mitä on tehnyt. olen mielestäni vanhempieni silmissä avuton häpeä pilkku. mitä tässä voi enää tehdä??
häpeän
muusaaaa
1
362
Vastaukset
- nuori...
Nuorilla on lupa tehdä virheitä, paranna ens kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013