Olen tosi onneton olen etsinyt työtä eikä tunnu tärppäävän .Olen kaikinpuolin terve 55 täyttänyt
nainen olen toiminut yrittäjänä koko ikäni ja olen lopettamassa yritystä liiketilojen mennessä myyntiin (vuokra huone ) ja tarvisin työpaikkaa vaan ei tärppää .Olen ´laittanut hakemukset kaikkiin avoinna oleviin myyjän tehtäviin pohois-suomen aluella, ei yhtään yhteydenottoa ole tullut, mikä avuksi.
ikäterroria
6
287
Vastaukset
- zartzuela
Vaikka ikä kyllä ehkä. Aika kummalliset asenteet työhönottajilla nykyisin kun eivät arvosta työkokemusta ja sen tuomaa varmuutta työsuorituksessa.
- sanoo_suttura*
huhuja että ikää ja kokemusta alettaisiin arvostaa tietyissä työnantajapiireissä. :)
Mutta vika on siinä että nämä kokeneet työntekijät ovat liian vaatimattomia kirjottaessaan cv:tä.
- sanoo_suttura*
Yksityisyrittäjä on tehnyt kovasti töitä ja on itsenäinen työssään. Mutta työtä hakiessa pitää muistuttaa, että osaa tehdä teamworkia myös. Ei pelkästään vetää omaa yritystä.
Monet työnantajat ehkä pelkäävät liian pätevää työntekijää myyntihommiin. :) - odottamaan
mene käymään, soita perään, kun olet lähettänyt hakemuksesi. Kaupassa tarvitaan myyjiä, erityisesti kokeneita, joten varmasti tärppää, kun aktivoidut. Eivät kauppiaat netin ääressä jouda istumaan, useimmat ovat siellä kaupassa töissä.
Mieti minne haluat ja käy kaupat läpi mieluisuusjärjestyksessä. Henkilökohtainen kontakti on paras mainos. Sinulla on kauppiaalle paljon tarjottavaa, käy näyttämässä mitä. Onnea matkaan. - sillai! Laajennat
samalla repertuaaria ...otat jottain uutta mukaan!
Et kerro että mille liikealalle ajattelit. Mutta minulla tuli vaan mieleen, että täällä etelässä on selvästä tapahtunut parannuksia vaatealalla. Vanhempia naisia ja lihaviakin ihmisiä on toimimassa myyjänä sellaisissa liikkeissä jotka ovat valikoituneet palvelemaan ikääntynyttä väestöä.
Asian huomaa liikkeissä kulkiessa ja itse olen tosi positiivisesti yllättynyt. Sama juttu myös meikkiosastoilla. Tietyt yritykset satsaavat nyt meidänikäisiimme ja sen huomaa oikeasti myyjien ulkonäössä ja iässä. Joten tsemppiä vaan, rohkeasti kysymään työtä suoraan johtajalta liikkeistä, missä ei ole edes avoimena työpaikkaa. Olen varma, että kokemustasi arvostetaan ja näin ennen joulua on varmasti tarvetta myyjille. Hae reilusti parhaimpia myyjän paikkoja juuri siltä alalta kun itseäsi kiinnostaa, älä tyydy edes harkitsemaan mitään "puotipuksun" paikkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802151Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131868Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1231609- 1361299
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala432729- 52602