Missä mustavalkofilmejä voisi kehityttää? olisi kiva kun ei tarvitsisi itse alkaa niiden kanssa pimiössä ähertämään.
mustavalkofilmien kehitys
2
1319
Vastaukset
- ttt74
Kyllä valokuvaamot niitä kehittävät, kun vie niille filmin. Minulta tosin saisit edullisesti laitteiston kehitykseen ...
Täydellinen setti mv-valokuvien kehitystä varten. Sisältää kehityskoneen, valopöydän, pimiön lamppuja, kuvien leikkurit, kehitysastiat, valokuvapaperia, kehitysnesteitä ja ajastinkellon yms. Lisäksi mukaan joitakin valokuvausoppaita ja kansiollinen kameralehden numeroita. Mukana myös jotakin värikuvien kehittämistä varten, mutta en tiedä tarkemmin, kun en ole ammattilainen. Sarjalla pääsee heti kuvien kehittämisen alkuun negatiiveista – muuta ei tarvita. Voin lähettää sähköpostilla lisää kuvia tarvikkeista. - maassamme
lienee turun kyljessä
http://www.colorkolmio.fi/harrastekuva.htm
Ellei omakauppiaasi ole yhteistyösuhteessa tuonne niin soita ja kysy kuka on lähin diileri tai saapiko lähettää suoraa tekijälle.
Tuonne Rajalan Oskarin perikunnan firmaan on nykyisin keskittynyt huomattavan laaja laitetuonti ja tukkukauppa, Sigmasta Hasseliin, ja henkilöstöön siirtynyt kokeneita alan ammattilaisia edellisiltä maahantuojilta. Eikä miulle makseta mainonnasta, katselin vain tuttuja nimiä henkilöstöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937