Tapasin neitsyt miehen n.1.kk sitten ,oli aivan ihastunut minuun,ja itse teki aloitteen,koko ajan yhteyttä piti,nyt n.vko sitten muuttui ei enää pitänyt jatkuvasti yht.ym,yritin kysellä että koska nähään ym.ni vastas et vaik vkonloppuna mutta olikin melkein aina kännis,ja se meni sit siihen et halus nukkua!
No sitten toinen juttu kun sanoi että olen vapaa tekemään mitä vaan,juttelin sitten sen parhaan kaverin kanssa vkonloppuna,no kuulemma olin yritttäny iskeä sitä,ja se ei hyväksy sellasta,ja huusi vaan,ite kysyny et oliks naisii kun ollu dokaamas,ni vastas on joka pvälle eri,ettei jaksa olla mun talutushihnassa!
la.laitto viestin et tuu hakee,haluu olla mun kans,olin lähös ni viestitti et haluu nukkuu,väsyny!
Toissa pvänä laitto viesti ku kysyin et mitä kuuluu ni vastas et rauhas haluu olla,elämäs jotain,en tie mitä,no tänään laitoin et nähääks enää,ni vastas ettei,ehkä joskus,ei jaksa mitään nyt yms.et saan tehä mitä haluun,ja parempi näin,ihan kiva kun en ees tajunnu mistä johtuu;)
Neitsyt mies"jätti"
7
2027
Vastaukset
- äläkä ripustaudu
sitä ei neitsyt voi sietää. Alkaa ahdistamaan! Olen itse neitsytN ja haluan tiettyä vapautta enkä kamalan tarkkoja aikatauluja ja suunnitelmia joka päivälle.
Tee itse kaikenlaista ja ole aktiivinen. Kun soitat neitsyelle ehdota jotain tekemistä esim. "moi oon lähdössä lenkille, baarii ym. lähetkö mukaan." - hätävarapanopuuksi kelpaat
Se on loppu nyt!
Älä enää kysele tämän tyypin perään!
Neitsyt ottaa yhteyttä sinuun, kun ei ketään muuta ole saatavilla. Käyttää sinua hyväksi omien tarpeidensa tyydyttämiseen ja hylkää sitten. Älä mene tähän vipuun!- Kauris nainen
No onneks en kerinny mitään tekee sen kans
=D
- "epätietoinen"
Samanlainen käsitys Neitsyt- miehistä. Kummallisia?! Ei saa otetta. Välillä niin intona, ja seuraavas hetkes >ei mitään
- kaurisnainen*
Meillä kans neitsytmies teki aloitteen ja oli erittäin aktiivinen, piti yhteyttä ja ehdotti tapaamisia yms, itse en edes ollut siitä aluksi kiinnostunut. No sit kun kiinnostuin niin mies itse muuttui passiiviseksi, itse joudun sille aina soittamaan, kun kysyin että kiinnostaako enää nähdä vastasi että tottakai kiinnostaa ja kun nähdään on meillä kyllä hauskaa, mutta edelleen tuntuu että itse olen aina päättämässä kaikesta yms, sanoi kyllä tykkävänsä minusta, en vaan ymmärrä mistä tommonen muutos.
En itse ainakaan jaksaa mitään kissa hiiri leikkejä, jos ei tyypistä kuulu niin otan itse yhteyttä ja kysyn mikä on, en voi sietää epätietoisuutta ja odottamista, mieluummin kysyn suoraan, ja ehkä ripustaudun, sellainen mä oon, uskon kuitenkin siihen että jos on tarkoitettu yhteen niin sitten kyllä mies hyväksyy sellaisena kuin on, en ainakaan jaksa esittää jotain muuta, jos ei tykkää niin sitten ei.
Mutta nyt ainakin vielä vaikuttaa kiinnostuneelta, vaikka ei se yhteydenotto ole enää samaa luokkaa kuin alussa, no saa nähdä.
- nyt ihmeessä
YLEISTÄKÖ! :D Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia ton toisen kans näkemisen, olemisen tai sitoutumisen kanssa ollut. Yhteenmuuttua ehkä vähän vältelly, mut se nyt johtuu ihan naisest
:( - menemään
Juoppo mikä juoppo..Niihin ei pitäsi kenenkään sortua..Ei tule muuta kuin murhetta elämään.On suomessa raittiitakin tai kohtuu käytäjiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793