Joo elikkäs olis espanjaan tarkotus muuttaa kunhan oon armeijan käyny eli noin vuosi.Onko vaikeaa saada töitä esim jostain huelvan läheltä tai aurinkorannoilta. miten asunnon vuokraus?Kannattaa varmaan vuokrata paikallisilta?ja muutenkin semmosia käytännön asioita miten pystyy hoitaa englannin kielellä tarkotus olis mennä espanjan kielen kurssille:) jos aika riittää:D mutta vastailkaa jos viittitte:) kiitos jo valmiiks.....:)
Espanjaan muutto
Nimetön
1
362
Vastaukset
- osattava
englantia espanjaa (paikalliset asukaat eivät puhu kuin espanjaa)ehkä jollekkin suomalaiselle yrittäjälle onhan mantereella/saarila suomalaisia rakennusyrittäjiä autokauppiaita/korjaamoja parvekelasiasentajia ilmastointikoneasetajia matkatoimistoja elämysretkien järjestäjiä sukelluskurssien vetäjiä ravintolanpitäjiä ym asuntojen vuokrat korkeat,sitten sovittava kuuluuko vuokraan vesi sähkö jätehuolto ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059