Oletteko huomanneet, että yhdet ja samat henkilöt voittavat noissa kaikissa senttihuutokaupoissa? Oikein ottaa pattiin, että kun vähillä rahoillaan yrittää pelata niin nää tulee ja jyrää!!!! Siihen pitäisi keksiä jokin ratkaisu kuten Kakusuu nyt teki, et kymmenen voittoa kuukaudessa. Seuratkaapa vain....
Senttihuutokaupat
epäreilua
1
414
Vastaukset
- entinen meklari
tiedä että nuo huutajat on samassa juonessa kohteen myyjän kanssa,vain muutama on tosihuutaja,eli siis tavara on päiväkausia ilman huutoja ja juuri kun alkaa sulkeutua yhtä äkkiä alkaakin huutoja tulla,ja niitä tulee sitten myyjän katsomaan sopivaan summaan asti jolloi ns myyjän kaverit lopettavat huudot ja tavara jää oikealle huutajalle ja aika kovistakin hinnoista,sitten välillä pidetään omat miehet pois kuvioista että joku tuote menee halvalla houkutuksen lisäämiseksi ko toimintaan.Ja näin bisnes pyörii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678