Lainkaan. Missä vika. leukaperään koskee.
mittari ei mittaa
4
714
Vastaukset
- syynä on se
että paine on niin koholla. Silloin mittari ei voi mitata. Lääkäriin.
- yläpainetta
tuli vain virheilmoituksia.
Nyt toimii taas. Ilmeisesti oli verenpaine aika korkealla. - ja sassiin...
yläpainetta kirjoitti:
tuli vain virheilmoituksia.
Nyt toimii taas. Ilmeisesti oli verenpaine aika korkealla.Itse ainakin olen mitannut omalla mittarillani yläpaineita luokkaa 180-190, joten ilmeisesti lukemasi olivat noitakin korkeammat, joten sinne lääkäriin ja sassiin. Tosin aina on mahdollisuus, että mittarissasi oli jotain hämminkiä. Oletko käydyt vertailemassa mittarisi ja esim. tarveysaseman mittarin arvoja, ovatko samaa luokkaa?
- perustuu, että
ja sassiin... kirjoitti:
Itse ainakin olen mitannut omalla mittarillani yläpaineita luokkaa 180-190, joten ilmeisesti lukemasi olivat noitakin korkeammat, joten sinne lääkäriin ja sassiin. Tosin aina on mahdollisuus, että mittarissasi oli jotain hämminkiä. Oletko käydyt vertailemassa mittarisi ja esim. tarveysaseman mittarin arvoja, ovatko samaa luokkaa?
mittarin mansetti pitisi pumpata ainakin kahteensataan, jos suuria paineita mielii mitata. Se vaan alkaa puristaa niin pirusti noilla arvoilla ja moottorikäyttöisillä vehkeillä ei noin ylös edes pääse.Kannattaa hoitaa paineet kuntoon ennen kuin mittaa. Pitää olla ainakin viikko ensin ilman natriumglutamaattia niin lukemat tasoittuvat kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786