Voittoa tulee 12 tunnin pelaamisen jälkeen 150$. Sitten tapahtuu jälleen se normaali, jokainen käsi häivää lähtöparit vaikka saat kolmoset ohi mennään aina. Mikä saatan siinä on, ei ole pelistä kiinni, satan täsmälleen samalla tavalla pelaan kuin aiemmin. Joku vittu noissa pokerihuoneissa mättää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aina sam juttu aina sama paska. 2 vuotta tätä shittiä olen kestänyt ja katellut ja ihmetellyt, sama vitun kaava toistuu aina ja iankaiken. Elikkä taas hävisin kaiken, nolla saldo! -300$ nl 50 paleissä. ai satana että minä vihaan pokeria.
Onhan se nyt SAATANA
8
753
Vastaukset
- krnkku
auttavaan puhelimeen...
- se on noinkin
säännöllistä, niin eikö kannattaisi pistää
poikki aina 12 tunnin päästä ja kääriä
liiveihinsä se 150$ ?
Ahneellahan on aina pa*kainen loppu.- wittu cato!
lopeta aina cu oot woitolla hey!
- aina voitolla
wittu cato! kirjoitti:
lopeta aina cu oot woitolla hey!
Ollessani niin pelit jää siihen, en voi enää aloittaa uudelleenkaan sillä se häviö sonta jatkuu jopa kahden viikon tauon jälkeen, aina siihne sakkka kunnes tili on finitto.
- sääntöjä
aina voitolla kirjoitti:
Ollessani niin pelit jää siihen, en voi enää aloittaa uudelleenkaan sillä se häviö sonta jatkuu jopa kahden viikon tauon jälkeen, aina siihne sakkka kunnes tili on finitto.
säännöllisyytesi saa uusia sääntöjä ja piirteitä mitä pidempään keksit satujasi. Olisit kertoillut alussa nuo. Vai keksitkö juuri nyt? Oletko kokeillut myös kolmen viikon tai yhden viikon taukoja?
- no depo
sääntöjä kirjoitti:
säännöllisyytesi saa uusia sääntöjä ja piirteitä mitä pidempään keksit satujasi. Olisit kertoillut alussa nuo. Vai keksitkö juuri nyt? Oletko kokeillut myös kolmen viikon tai yhden viikon taukoja?
Unohda nyt noi rinkipelit! Ainoa tapa voittaa jotakin rinkipelistä on tahkoa perus abc-pokeri pelillä vähintään 8 pöytää! pelaat heti vähemmän käsiä ja oikeita käsiä vaikka preflop all inilla.
Teeet noin kuukauden ja jos et ole reilusti voitolla vaihda kuviokelluntaan!
Toinen neuvo jos tuo ei onnistu on mtt-turnaukset! 150dollaria josta puhuit mahdollistaa 2 viikon jokailtaisen osallistumisen esim pokerstarsin daily-30KGt.
14 turnausta hyvin pelattuna ja pari rahasijaa niistä ja olet taas voitolla (ilman mitään riskiä) hupia ja jännitystö moneksi tunniksi.
- ...............
Jos sinulla on koko pelikassa yhdessä pelissä ja olet useasti all-in, joskus käy väkisinkin huonosti.
Siis ohje: Siirry uuteen pöytään, ota siihen vain 40$, pelaa pientä peliä ... ja jos menee all-in, menee vain pieni osa kassasta. Jos häviät, et häviä kaikkia.
Kasvata omaa kassavarantoasi, peliin otettavaa kassaa samassa suhteessa.
Good luck. Ja kiitos rahoista. - kokemus!!!
Toihan tuli kuin mun suusta. Itse päätin, etten enää pelaa kuin isoja turnauksia, joissa buy-in 50-100dollaria. Pelaan niitä 1-2 viikossa ja odotan että pääsen kärkikahinoihin. Sitten joskus, kun napsahtaa, niin mulla on reilusti pelikassaa ja voin siirtyä isompiin peleihin. Pikkupöytien ja turnausten jauhaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa. Voitot lopulta niin pieniä, ettei niillä pitkälle pötkitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778