Millaisilla ylioppilaspapereilla siis pääsee suoraan TKK:lle tuotantotaloutta opiskelemaan?
Millaisilla papereilla suoraan TuTalle?
1
738
Vastaukset
- minimivaatimus
Jotta voisi osallistua TKK:n tuotantotalouden paperivalintaan, on pitkästä matematiikasta saatava vähintään L. www.dia.fi -sivustolta löytyy lisäksi taulukko, mistä näkyy, minkä verran pisteitä muista aineista ja niiden eri arvosanoista saa. Maksimipistemäärä yo-todistuksesta on 24 pistettä ja ensisijaisuudesta (jos tähtäimessä on TKK:n tuta, sinne päästäkseen sen on oltava ehdottomasti ensimmäisellä sijalla hakukohteista, koska ainakin lähivuosina sinne on ollut poikkeuksetta valinnan korkeimmat pisterajat) saa vielä kolme lisäpistettä. Tänä keväänä paperivalinnassa pääsi sisään 26 pisteellä 27:stä. Eli ei muuta kuin kirjoituksiin panostamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076