Hei!
Tässä pieni ongelma.
Sopiiko Avast Antivirus Free Edition ja BitDefender Free Edition v10 yhdessä käytettäväksi?
Eli täydentävätkö toisiaan vai ovatko toisensa poissulkevia ohjelmia?
Molemmat ovat asennetut koneelle,mutta näyttää siltä,että BitDefender ei oikein käynnisty (yrityksestään huolimatta),kun koneen laittaa päälle.
Mitä tehdä?
Avast Antivirus+BitDefender ?
4
296
Vastaukset
- koskaan
2 virustutkaa koneelle. Poista toinen.
- Joo.
Perusmoka laittaa kaksi virustorjuntaa samalle koneelle.
Kumpinkin voi olla vajaatoiminen, kun häiritsevät toisiaan.
Meinasin kokeilla Bitdefenderiä, mutta vaatinee vahvistuksen s.postilla, ja vapaaehtoisesti en ala vastaanottamaan sitä osta-osta-osta-postia.
Jää kokeilematta.- juhakorkeapudas
Avast vaatii myös sähköpostiosoitteen käyttämistä ohjelmaa rekisteröitäessä, joten en tiedä onko tuo nyt sitten kovin paha asia. Saahan niitä väliaikaisia osoitteita tehtyä jos pelkää roskapostien tulevan sitä kautta.
- ----+
juhakorkeapudas kirjoitti:
Avast vaatii myös sähköpostiosoitteen käyttämistä ohjelmaa rekisteröitäessä, joten en tiedä onko tuo nyt sitten kovin paha asia. Saahan niitä väliaikaisia osoitteita tehtyä jos pelkää roskapostien tulevan sitä kautta.
Ilmaisista ainoa lisenssivapaa on AVG.
Avirakin pätkäisee itsensä jo puolessa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274