Onko kokemusta Riihimäen Ortopedeista? Esim Tumassa ja Riihimäen lääkärikeskuksessa on ortopedin vastaanotto. Paljonkohan maksaa käynti?
Terveyskeskuksen kautta tuntuu olevan pitkä jonotusaika, ja kun lapsesta on kyse, ei ole hyväksi odottaa kovin kauan.
Ortopedi Riihimäeltä
12
4393
Vastaukset
- -mä-
samaa tässä meinaan pohtinut!!
- ei ole tietoa mutta
ainakin ortopedi Antti Pekkanen on ihan ok ja tekee hyvin työnsä.
- jotta
lääkäriasemillahan ei tehdä mitään isompia operaatioita. Joten lähetteen antavat sairaalaan ja Riihimäen sairaalassa ei tehdä lasten ortopedisia leikkauksia (ei ole lastenosastoa)niin lähete on jonnekin muualla.Ehkä Helsinki..
- lääkärit
Kyllä terveyskeskukseen pääsee, jos on oikeasti sairas, nimimerkki kokemusta on. Varsinkin lapset pyritään ottamaan vaikka jonon ohi. Ja kyllä lääkäri sitten tarvittaessa ohjaa kiireesti ortopedille Kanta-Hämeen keskussairaalaan.
- Lapselle ortopedista apua
Lähete Hämeenlinnaan ortopedille on, mutta odotusaikaa on kolme kuukautta, ja kun kyse on lapsesta jolla luu "törröttää" väärässä asennossa, vaivaten päivittäin, ihmettelen, ettei aikaa saanut nopeammin. Yksityisen tahon ortopediltä saisi apua varmaankin nopeammin, mutta on kustannukseltaan kallis.
Toisaalta kun kyseessä on lapsen terveys, on nopea apu erittäin tärkeää.
- Kirsti_S
Hei! Tumassa ainakin Antti Pekkanen on pätevä ortopedi, toista vastaanottavaa en ole kokeillut. Hintaa voinee kysellä aikaa varatessa.
Tarkkaan hintatasoa en muista, mutta Tuma on yleensä edullisempi kuin esimerkiksi Hämeenlinnan Mehiläinen, jossa kävin vanhan työnantajani kautta. - PILATTU TOIMENPIDE
Pekkanen ei todellakaan ole hyvä Ortopedi! Ainakaan nykään enään!!!
- peruste väite
Perustele!
- tumassa asioiva
peruste väite kirjoitti:
Perustele!
Siinä meni hyvä ortopedi haaskiin yksityispuolelle.
Katsokaas kun uskalsi sanoa vastaan johtajaylilääkäri Järviselle, että mm.
leikkaustoimminnan supistamisesta ja henkilöstön siirroista ei tiedoteta.
Eikös se muuten ole tottakin?
- lonkka&polvi
Kyllä saa hakea toista yhtä hyvää ortopedia kuin A.Pekkanen. Hän hoitaa potilaansa ja tekee työnsä hyvin!
- Yksityiset palvelut
Minulla on itselläni sairauskuluvakuutus ja on ollut todellakin hintansa väärti. Ei tarvitse jonotella hoitoon pääsyä. Kannattaa hankkia tälläinen vakuutus jo nuorena. Olen itse ollut todella tyytyväinen. Toki ymmärrän, että meillä jokaisella on oikeus kunnalliseen hoitoon, mutta kun tämä on mennyt niin huonoksi valitettavasti
- tyyt. asiakas
Se on hyvä vakuutus olla.
Moni huomaa sen siinä vaiheessa, kun sitä todella sattuisi tarvitsemaan.
On näitä, joiden vanhemmat on maksaneet sitä ja ehkä itsekin jonkin vuoden,
siis sellaista henkivakuutusta, johon se kuuluu.
Siinä vaan on se, että ne rahat on nostettu ulos ja ryyypätty, niin ei auta sitten
itku markkinoilla.
Meni taas asian viereen, kun piti sanoa, että Riksussa on hyvä ortopedinen hoito.
Hämeenlinnalaisetkin yrittää mieluummin tänne kuin vaikka Forssaan, kun niitä
sumplitaan aikoja ja paikkoja. Niin ja Hämeenlinnaan jos joutuu, niin kannattaa
kyllä lähtiessä merkata paksulla tussilla esim. se polvi mikä operoidaan.
Hoitotakuu ajat ei nääs riitä ja eikös siitäkin sitten jotain sakkomaksuja mene. (ja tiedä).
Minä muuten sain kunnian olla Olli Tammisen leikkuupöydällä jokin aika sitten.
Hänet on palkittu mm. vuoden kirurgina Suomessa.
Alla infoa:
Olli Tamminen - Riihimäen aluesairaala / Kanta-Hämeen Keskussairaala
Kirurgian erikoislääkäri Olli Tamminen on toiminut uransa aikana pitkään Riihimäen aluesairaalassa monen eri erikoisalan osaajana. Monet HYKS:iin ja muualle Suomeen kirurgialle erikoistumaan edenneet lääkärit ovat saaneet perusoppinsa Ollin ohjauksessa. Olli on osoittanut aktiivisen kirurgian kehitystä seuraavan lääkärin mahdollisuuksiin vaikuttaa omalla paikallaan. Mm. Olli jo 80-luvulla lämmitti avoimella torakotomialla päivystyspoliklinikalla henkiin kellariin menossa olleen potilaan -luettuaan julkaisusta toimintaperiaatteet ja toimittuaan sen mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904