kaksosnaisen luonne

haluun tietää

Käsitykseni mukaan kaksosnainen on pirteä, eloisa, mukava, liikkuvainen ja älykäs, sekä ilmeisesti kunnianhimoinen..?

Mut etupäässä kiinnostais tietää jotain kaksosen tunne-elämästä. Onko kaksosnainen vain älykäs ja seurallinen laskelmoija, joka tulee kaikkien kanssa juttuun, vai löytyykö hänestä syvällinenkin puoli? Onko kaikki hänen kanssaan vaan järkevää analysointia, mikä kannattaa ja mikä ei, vai voiko hänen kanssaan jutella ns syntyjä syviä, ja suurista, periaatteellisista kokonaisuuksista?

Minulle on tullut kaksonaisesta kyllä teräväpäinen ja käytännöllinen mielikuva, mutta mahtaako löytyä tunnetta ja syvällisyyttä?
Ja kyllä, ihmistä määrittelee todellakin muutkin asiat kuin horoskooppimerkki, mutta mielenkiinnosta kysyn, tietäiskö joku sanoa kaksosnaisen tästä puolesta jotain?

24

8441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacinta63

      Täällä päässä kirjoittaa itse kaksosnainen, ja ihmettelen sinun kysymyksiäsi...Haluatko ottaa selvää naisesta, joka sinua kiinnostaa vai oletko itse kaksosnainen,joka haluaa selvittää, mitä muut sinusta ajattelevat...!? =O
      Vaikuttaa siltä, että tiedät/olet ottanut selvää hallitsevista luonteenpiirteistä, tunnistan itseäni kuvailustasi..
      Nuorempana olin sen verran ylpeäluontoinen, että jos mies ei osannut ottaa tai pitää yhteyttä, se sai jäädä, perään en kysellyt... Olen elänyt parisuhteessa skorpionimiehen kanssa jo kohta 20v. Mennään asteikolla 0-100, parhaimmillaan vieläkin se osaa ottaa jalat alta, huonoimpina päivinä nippa nappa siedän sitä silmissäni. Eli vaihtelevaa -lievästi sanottuna..Omasta puolestani kaipaan syvällisempää otetta suhteeseen, mutta toinen ei ole niin kiinnostunut esim. keskustelusta, joten useimmiten aloitteet jäävät minulle. Joskus olen
      vaikka baarissa, ihan ulkopuolisen tyypin kanssa, löytänyt keskusteluseuraa, on vaan jutut natsannut ja aihetta riittänyt,seurauksena järkky mustasukkaisuusdraama..
      Niin, että laskelmoivakin vielä, jaa-a, myönnetään....Sanoisinpa,että järki kohtaa realiteetin: kyky ennakoida,välttää/minimoida negatiivisia tilanteita,intuitiotutka päällä,
      miten saavutan tavoitteeni, mutta siltikin lopulta tunnejärki ottaa vallan - jos kaksosnainen jotakuta rakastaa, se ihminen kyllä tuntee ja tietää sen!! Sitten kun se on sulle vihainen, tulet kyllä kuulemaan, näkemään ja tuntemaan sen:::

      • haluun tietää

        sori esitin ehkä epämääräisesti, mitä olin hakemassa..
        Olen uudessa työssä (vesimiesN) ja läheisin työparini on kaksosnainen. Ei sillä todellakaan, että tämä horoskooppimerkki mitenkään mitään ratkaisisi, kyselin vain mielenkiinnosta, kun välillä ihmettelen käytöstään..
        Meillä menee jutut pääsäänääntöisesti hyvin yksiin, mutta välillä aina tulee oikein kunnon Töks. Kuulen hänen naureskelevan toisten asioita pitkin käytäviä, ja puhumassa ns. paskaa muista, ja seuraavana hetkenä näen hänet kahvitunnilla mielinkielin juuri niiden kanssa, joita hetki sitten mollannut. Osoittaa mielestäni jotain tunnepuolen köyhyyttä, tai mitä lie..
        Kaksostyöparini tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien kanssa,ts.puhuu kaikkien kanssa, ja olin aivan äimistynyt, kun kuulin, että oli puhunut minusta selkäni takana tosi kummallisia juttuja eräälle toiselle työkaverille. Kyseessä oli asia, jossa hän ajatteli ilmeisesti hyötyvänsä/edistävänsä omaa asemaansa. Asia oli jopa vääristetty, esitetty epärehellisesti. Kyllä kuohahdin, ja otin hampaankoloon.

        En ole itsekään mikään idiootti, väittäisinpä älyssä vetäväni vertoja, mutta kun otin esille lopulta tämän tapahtuneen asian, puhui kaksonen kyllä itsensä "vapaaksi syytöksistä" ihan totaalisesti minut mykistäen, ja saaden minut näyttämään aivan idiootilta. Kasvoilla ei näkynyt häpeän häivääkään. Hän itse jäi puhtaaksi pulmuseksi, mutta minä kyllä pirautin loukkaantuneena parit kyyneleet omissa oloissani..Kaksonen kyllä näki, että loukkaannuin, mutta ei osoittanut kyllä pätkänvertaa minkäänlaista myötätuntoa tai harmitusta. En todelllakaan mitään tunteenpurkauksia ollut vaillakaan, mutta koska joudumme jatkossakin tekemään töitä melko läheisesti, olisi mielestäni ollut paikallaan pahoitella, jos sai aikaan pahaa mieltä. Siinä päivät pitkät kuitenkin kökimme samassa huoneessa..Siinä hän istuu, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itse tulen töihin joka päivä entistä varautuneempana.
        Kokonaisuudessaan jäänyt henkilöstä kyllä kylmä ja laskelmoiva mielikuva.
        Plus luotto nyt nolla.

        No mutta kyseessä vain työpaikkadraama. Henk.koht.elämässään ei kiinnosta pätkääkään, millainen on.
        Tunne-elämältään kypsä ihminen tosin kyllä käyttäytyisi työelämässäkin hieman hienotunteisemmin, siksi vähän kyselin tunnepuolesta, onko teillä kaksosilla sitä vai ei, vai onko pelkkää järkeistämistä kaikki.
        Mutta ehkäpä sen teidän kaksosten kunnianhimo ja joku outo kaksijakoisuus luonteessa ajaa (ainakin työmaailmassa) toisen tunteiden ohi.
        Mut ei mitään, kestän sen kyllä.=) Työpari kaksonen nyt toimi todella laskelmoivasti, mutta eipä tässä itsetunto mitään järkyttävää kolhua saanut. Jäin vaan (jälleen kerran) ihmettelemään tämän merkin OMITUISUUTTA.


      • jacinta63
        haluun tietää kirjoitti:

        sori esitin ehkä epämääräisesti, mitä olin hakemassa..
        Olen uudessa työssä (vesimiesN) ja läheisin työparini on kaksosnainen. Ei sillä todellakaan, että tämä horoskooppimerkki mitenkään mitään ratkaisisi, kyselin vain mielenkiinnosta, kun välillä ihmettelen käytöstään..
        Meillä menee jutut pääsäänääntöisesti hyvin yksiin, mutta välillä aina tulee oikein kunnon Töks. Kuulen hänen naureskelevan toisten asioita pitkin käytäviä, ja puhumassa ns. paskaa muista, ja seuraavana hetkenä näen hänet kahvitunnilla mielinkielin juuri niiden kanssa, joita hetki sitten mollannut. Osoittaa mielestäni jotain tunnepuolen köyhyyttä, tai mitä lie..
        Kaksostyöparini tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien kanssa,ts.puhuu kaikkien kanssa, ja olin aivan äimistynyt, kun kuulin, että oli puhunut minusta selkäni takana tosi kummallisia juttuja eräälle toiselle työkaverille. Kyseessä oli asia, jossa hän ajatteli ilmeisesti hyötyvänsä/edistävänsä omaa asemaansa. Asia oli jopa vääristetty, esitetty epärehellisesti. Kyllä kuohahdin, ja otin hampaankoloon.

        En ole itsekään mikään idiootti, väittäisinpä älyssä vetäväni vertoja, mutta kun otin esille lopulta tämän tapahtuneen asian, puhui kaksonen kyllä itsensä "vapaaksi syytöksistä" ihan totaalisesti minut mykistäen, ja saaden minut näyttämään aivan idiootilta. Kasvoilla ei näkynyt häpeän häivääkään. Hän itse jäi puhtaaksi pulmuseksi, mutta minä kyllä pirautin loukkaantuneena parit kyyneleet omissa oloissani..Kaksonen kyllä näki, että loukkaannuin, mutta ei osoittanut kyllä pätkänvertaa minkäänlaista myötätuntoa tai harmitusta. En todelllakaan mitään tunteenpurkauksia ollut vaillakaan, mutta koska joudumme jatkossakin tekemään töitä melko läheisesti, olisi mielestäni ollut paikallaan pahoitella, jos sai aikaan pahaa mieltä. Siinä päivät pitkät kuitenkin kökimme samassa huoneessa..Siinä hän istuu, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itse tulen töihin joka päivä entistä varautuneempana.
        Kokonaisuudessaan jäänyt henkilöstä kyllä kylmä ja laskelmoiva mielikuva.
        Plus luotto nyt nolla.

        No mutta kyseessä vain työpaikkadraama. Henk.koht.elämässään ei kiinnosta pätkääkään, millainen on.
        Tunne-elämältään kypsä ihminen tosin kyllä käyttäytyisi työelämässäkin hieman hienotunteisemmin, siksi vähän kyselin tunnepuolesta, onko teillä kaksosilla sitä vai ei, vai onko pelkkää järkeistämistä kaikki.
        Mutta ehkäpä sen teidän kaksosten kunnianhimo ja joku outo kaksijakoisuus luonteessa ajaa (ainakin työmaailmassa) toisen tunteiden ohi.
        Mut ei mitään, kestän sen kyllä.=) Työpari kaksonen nyt toimi todella laskelmoivasti, mutta eipä tässä itsetunto mitään järkyttävää kolhua saanut. Jäin vaan (jälleen kerran) ihmettelemään tämän merkin OMITUISUUTTA.

        Tyyppi kuulostaa kyllä omituiselta, oiskohan kyseinen tapaus luonteeltaan kieroutunut, ei tuommoisilla tavoilla kyllä ansaitse sinun arvostustasi. Onhan meitä täällä monen sorttista, en kyllä pistäisi tuollaista käytöstä kaksosluonteen piikkiin. Sanonpa vaan, että ilkeä, kaksinaamainen, juoruileva, omaan pussiin pelaaja, manipuloiva ihminen. Nauttii varmaan siitä, kun saa hämmentää pakkaa..JA onkohan hänellä oikeasti yhtään työkaveria, joka häntä vilpittömäsi arvostaa ja kunnioittaa?


      • Yleistäjä.
        haluun tietää kirjoitti:

        sori esitin ehkä epämääräisesti, mitä olin hakemassa..
        Olen uudessa työssä (vesimiesN) ja läheisin työparini on kaksosnainen. Ei sillä todellakaan, että tämä horoskooppimerkki mitenkään mitään ratkaisisi, kyselin vain mielenkiinnosta, kun välillä ihmettelen käytöstään..
        Meillä menee jutut pääsäänääntöisesti hyvin yksiin, mutta välillä aina tulee oikein kunnon Töks. Kuulen hänen naureskelevan toisten asioita pitkin käytäviä, ja puhumassa ns. paskaa muista, ja seuraavana hetkenä näen hänet kahvitunnilla mielinkielin juuri niiden kanssa, joita hetki sitten mollannut. Osoittaa mielestäni jotain tunnepuolen köyhyyttä, tai mitä lie..
        Kaksostyöparini tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien kanssa,ts.puhuu kaikkien kanssa, ja olin aivan äimistynyt, kun kuulin, että oli puhunut minusta selkäni takana tosi kummallisia juttuja eräälle toiselle työkaverille. Kyseessä oli asia, jossa hän ajatteli ilmeisesti hyötyvänsä/edistävänsä omaa asemaansa. Asia oli jopa vääristetty, esitetty epärehellisesti. Kyllä kuohahdin, ja otin hampaankoloon.

        En ole itsekään mikään idiootti, väittäisinpä älyssä vetäväni vertoja, mutta kun otin esille lopulta tämän tapahtuneen asian, puhui kaksonen kyllä itsensä "vapaaksi syytöksistä" ihan totaalisesti minut mykistäen, ja saaden minut näyttämään aivan idiootilta. Kasvoilla ei näkynyt häpeän häivääkään. Hän itse jäi puhtaaksi pulmuseksi, mutta minä kyllä pirautin loukkaantuneena parit kyyneleet omissa oloissani..Kaksonen kyllä näki, että loukkaannuin, mutta ei osoittanut kyllä pätkänvertaa minkäänlaista myötätuntoa tai harmitusta. En todelllakaan mitään tunteenpurkauksia ollut vaillakaan, mutta koska joudumme jatkossakin tekemään töitä melko läheisesti, olisi mielestäni ollut paikallaan pahoitella, jos sai aikaan pahaa mieltä. Siinä päivät pitkät kuitenkin kökimme samassa huoneessa..Siinä hän istuu, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itse tulen töihin joka päivä entistä varautuneempana.
        Kokonaisuudessaan jäänyt henkilöstä kyllä kylmä ja laskelmoiva mielikuva.
        Plus luotto nyt nolla.

        No mutta kyseessä vain työpaikkadraama. Henk.koht.elämässään ei kiinnosta pätkääkään, millainen on.
        Tunne-elämältään kypsä ihminen tosin kyllä käyttäytyisi työelämässäkin hieman hienotunteisemmin, siksi vähän kyselin tunnepuolesta, onko teillä kaksosilla sitä vai ei, vai onko pelkkää järkeistämistä kaikki.
        Mutta ehkäpä sen teidän kaksosten kunnianhimo ja joku outo kaksijakoisuus luonteessa ajaa (ainakin työmaailmassa) toisen tunteiden ohi.
        Mut ei mitään, kestän sen kyllä.=) Työpari kaksonen nyt toimi todella laskelmoivasti, mutta eipä tässä itsetunto mitään järkyttävää kolhua saanut. Jäin vaan (jälleen kerran) ihmettelemään tämän merkin OMITUISUUTTA.

        Käyttäytyminen riippuu enemmän kasvatuksesta kuin horoskoopista.
        Tiedän minäkin erään ruuneperin (jätkä kerskui sillä) päivänä syntyneen vesimies-työkaverin, joka lopuksi tappoi vihamiehensä.

        Käyttäkää järkeänne. Jotkut psykopaatit ovat asia erikseen. Ja mitä hyötyä on astrologiasta jos se pyrkii streotypioimaan ihmiset. Mitä sitten kyselet? Ovatko kaikki kaksoset samanlaisia? Tyhmempää kysymystä ei voi olla. Noloa.


      • oikeudenmukainen kakosnainen
        haluun tietää kirjoitti:

        sori esitin ehkä epämääräisesti, mitä olin hakemassa..
        Olen uudessa työssä (vesimiesN) ja läheisin työparini on kaksosnainen. Ei sillä todellakaan, että tämä horoskooppimerkki mitenkään mitään ratkaisisi, kyselin vain mielenkiinnosta, kun välillä ihmettelen käytöstään..
        Meillä menee jutut pääsäänääntöisesti hyvin yksiin, mutta välillä aina tulee oikein kunnon Töks. Kuulen hänen naureskelevan toisten asioita pitkin käytäviä, ja puhumassa ns. paskaa muista, ja seuraavana hetkenä näen hänet kahvitunnilla mielinkielin juuri niiden kanssa, joita hetki sitten mollannut. Osoittaa mielestäni jotain tunnepuolen köyhyyttä, tai mitä lie..
        Kaksostyöparini tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien kanssa,ts.puhuu kaikkien kanssa, ja olin aivan äimistynyt, kun kuulin, että oli puhunut minusta selkäni takana tosi kummallisia juttuja eräälle toiselle työkaverille. Kyseessä oli asia, jossa hän ajatteli ilmeisesti hyötyvänsä/edistävänsä omaa asemaansa. Asia oli jopa vääristetty, esitetty epärehellisesti. Kyllä kuohahdin, ja otin hampaankoloon.

        En ole itsekään mikään idiootti, väittäisinpä älyssä vetäväni vertoja, mutta kun otin esille lopulta tämän tapahtuneen asian, puhui kaksonen kyllä itsensä "vapaaksi syytöksistä" ihan totaalisesti minut mykistäen, ja saaden minut näyttämään aivan idiootilta. Kasvoilla ei näkynyt häpeän häivääkään. Hän itse jäi puhtaaksi pulmuseksi, mutta minä kyllä pirautin loukkaantuneena parit kyyneleet omissa oloissani..Kaksonen kyllä näki, että loukkaannuin, mutta ei osoittanut kyllä pätkänvertaa minkäänlaista myötätuntoa tai harmitusta. En todelllakaan mitään tunteenpurkauksia ollut vaillakaan, mutta koska joudumme jatkossakin tekemään töitä melko läheisesti, olisi mielestäni ollut paikallaan pahoitella, jos sai aikaan pahaa mieltä. Siinä päivät pitkät kuitenkin kökimme samassa huoneessa..Siinä hän istuu, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itse tulen töihin joka päivä entistä varautuneempana.
        Kokonaisuudessaan jäänyt henkilöstä kyllä kylmä ja laskelmoiva mielikuva.
        Plus luotto nyt nolla.

        No mutta kyseessä vain työpaikkadraama. Henk.koht.elämässään ei kiinnosta pätkääkään, millainen on.
        Tunne-elämältään kypsä ihminen tosin kyllä käyttäytyisi työelämässäkin hieman hienotunteisemmin, siksi vähän kyselin tunnepuolesta, onko teillä kaksosilla sitä vai ei, vai onko pelkkää järkeistämistä kaikki.
        Mutta ehkäpä sen teidän kaksosten kunnianhimo ja joku outo kaksijakoisuus luonteessa ajaa (ainakin työmaailmassa) toisen tunteiden ohi.
        Mut ei mitään, kestän sen kyllä.=) Työpari kaksonen nyt toimi todella laskelmoivasti, mutta eipä tässä itsetunto mitään järkyttävää kolhua saanut. Jäin vaan (jälleen kerran) ihmettelemään tämän merkin OMITUISUUTTA.

        Kaksosnaisena olen varautunut kaikkea mahdollista vastaan. En jätä mitään mahdollisuuutta yllätyksille. En pidä yllätyksistä. En pidä myöskään siitä, että jotain on käynnissä selkäni takana. Työkaverina olen ystävällinen ja huomaavainen kaikkia kohtaan. Juttelen avoimesti kaikkien kanssa ja olen tietääkseni oikeudenmukainen. Tahdon vain kaikkea hyvää toisille. Mottoni on, ett ei puhuta muista kuin läsnäolevista. Mutta, koko ajan olen varuillani ja peloissani, että toiset puhuisivat minusta poissa ollessani. Se vuoksi tuntuu siltä, kuin kaksontyökaverisi olisi jollain tavoin pahastunut toisten käytöksestä ja yrittää ottaa selville muilta kierosti kyseillen, onko jollain toisella jotain häntä vastaan. Tämä on varmaan oma referenssiraami, mutta luulen, että se käy päinsä näin muillekin.

        Jos joku on ollut puheissaan epäoikeudenmukainen minua kohtaan ja se on aivan selvää ja todistettua ja minä siitä kärsin, niin kostan kyllä jollain tavalla tämän ilkeämielisen pahaapuhujan. Vaikka en varmaan tule koskaan sanomaan, että se oli kostoni, mutta jollain tavoin saavat takaisin. Vihaan takanapuhumista.

        Siis, kaksostyökaverisi käytös on merkki epävarmuudesta. Me kaksoset voidaan olla joskus vähän vainoharhaisia, koska meillä on hyvä mielikuvitus ja suurennamme helpolla asioita erityisesti niitä negatiivisia.

        Yritä osoittaa hänelle jollain tavalla että pidät hänestä sellaisena kuin hän ja että sinulla ei ole mitään häntä vastaan. Koeta vaikuttaa niin, että hän tuntee itsensä toivotuksi ja pidetyksi sosiaalisessa yhteisössä työpaikallanne.


      • kaksosnainen
        oikeudenmukainen kakosnainen kirjoitti:

        Kaksosnaisena olen varautunut kaikkea mahdollista vastaan. En jätä mitään mahdollisuuutta yllätyksille. En pidä yllätyksistä. En pidä myöskään siitä, että jotain on käynnissä selkäni takana. Työkaverina olen ystävällinen ja huomaavainen kaikkia kohtaan. Juttelen avoimesti kaikkien kanssa ja olen tietääkseni oikeudenmukainen. Tahdon vain kaikkea hyvää toisille. Mottoni on, ett ei puhuta muista kuin läsnäolevista. Mutta, koko ajan olen varuillani ja peloissani, että toiset puhuisivat minusta poissa ollessani. Se vuoksi tuntuu siltä, kuin kaksontyökaverisi olisi jollain tavoin pahastunut toisten käytöksestä ja yrittää ottaa selville muilta kierosti kyseillen, onko jollain toisella jotain häntä vastaan. Tämä on varmaan oma referenssiraami, mutta luulen, että se käy päinsä näin muillekin.

        Jos joku on ollut puheissaan epäoikeudenmukainen minua kohtaan ja se on aivan selvää ja todistettua ja minä siitä kärsin, niin kostan kyllä jollain tavalla tämän ilkeämielisen pahaapuhujan. Vaikka en varmaan tule koskaan sanomaan, että se oli kostoni, mutta jollain tavoin saavat takaisin. Vihaan takanapuhumista.

        Siis, kaksostyökaverisi käytös on merkki epävarmuudesta. Me kaksoset voidaan olla joskus vähän vainoharhaisia, koska meillä on hyvä mielikuvitus ja suurennamme helpolla asioita erityisesti niitä negatiivisia.

        Yritä osoittaa hänelle jollain tavalla että pidät hänestä sellaisena kuin hän ja että sinulla ei ole mitään häntä vastaan. Koeta vaikuttaa niin, että hän tuntee itsensä toivotuksi ja pidetyksi sosiaalisessa yhteisössä työpaikallanne.

        täällä samanlainen oikeudenmukaisuutta haluava ja tavoitteleva kaksosnainen :)


      • Siiri2510
        haluun tietää kirjoitti:

        sori esitin ehkä epämääräisesti, mitä olin hakemassa..
        Olen uudessa työssä (vesimiesN) ja läheisin työparini on kaksosnainen. Ei sillä todellakaan, että tämä horoskooppimerkki mitenkään mitään ratkaisisi, kyselin vain mielenkiinnosta, kun välillä ihmettelen käytöstään..
        Meillä menee jutut pääsäänääntöisesti hyvin yksiin, mutta välillä aina tulee oikein kunnon Töks. Kuulen hänen naureskelevan toisten asioita pitkin käytäviä, ja puhumassa ns. paskaa muista, ja seuraavana hetkenä näen hänet kahvitunnilla mielinkielin juuri niiden kanssa, joita hetki sitten mollannut. Osoittaa mielestäni jotain tunnepuolen köyhyyttä, tai mitä lie..
        Kaksostyöparini tuntuu olevan hyvää pataa kaikkien kanssa,ts.puhuu kaikkien kanssa, ja olin aivan äimistynyt, kun kuulin, että oli puhunut minusta selkäni takana tosi kummallisia juttuja eräälle toiselle työkaverille. Kyseessä oli asia, jossa hän ajatteli ilmeisesti hyötyvänsä/edistävänsä omaa asemaansa. Asia oli jopa vääristetty, esitetty epärehellisesti. Kyllä kuohahdin, ja otin hampaankoloon.

        En ole itsekään mikään idiootti, väittäisinpä älyssä vetäväni vertoja, mutta kun otin esille lopulta tämän tapahtuneen asian, puhui kaksonen kyllä itsensä "vapaaksi syytöksistä" ihan totaalisesti minut mykistäen, ja saaden minut näyttämään aivan idiootilta. Kasvoilla ei näkynyt häpeän häivääkään. Hän itse jäi puhtaaksi pulmuseksi, mutta minä kyllä pirautin loukkaantuneena parit kyyneleet omissa oloissani..Kaksonen kyllä näki, että loukkaannuin, mutta ei osoittanut kyllä pätkänvertaa minkäänlaista myötätuntoa tai harmitusta. En todelllakaan mitään tunteenpurkauksia ollut vaillakaan, mutta koska joudumme jatkossakin tekemään töitä melko läheisesti, olisi mielestäni ollut paikallaan pahoitella, jos sai aikaan pahaa mieltä. Siinä päivät pitkät kuitenkin kökimme samassa huoneessa..Siinä hän istuu, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Itse tulen töihin joka päivä entistä varautuneempana.
        Kokonaisuudessaan jäänyt henkilöstä kyllä kylmä ja laskelmoiva mielikuva.
        Plus luotto nyt nolla.

        No mutta kyseessä vain työpaikkadraama. Henk.koht.elämässään ei kiinnosta pätkääkään, millainen on.
        Tunne-elämältään kypsä ihminen tosin kyllä käyttäytyisi työelämässäkin hieman hienotunteisemmin, siksi vähän kyselin tunnepuolesta, onko teillä kaksosilla sitä vai ei, vai onko pelkkää järkeistämistä kaikki.
        Mutta ehkäpä sen teidän kaksosten kunnianhimo ja joku outo kaksijakoisuus luonteessa ajaa (ainakin työmaailmassa) toisen tunteiden ohi.
        Mut ei mitään, kestän sen kyllä.=) Työpari kaksonen nyt toimi todella laskelmoivasti, mutta eipä tässä itsetunto mitään järkyttävää kolhua saanut. Jäin vaan (jälleen kerran) ihmettelemään tämän merkin OMITUISUUTTA.

        Niin, niin totta. Olen kuullut ja nähnyt samaa. Kaskijakoista, sitä se on ja ei varmasti nöyristele. Kylmää ja laskelmoivaa, loppuseltaan, sekä kamala kateus vaikka ei sitä näytä.


    • seitsa

      olen kaksonen ja tunteikas iloinen ja todella voi puhua kaikista asioista ei tarvii olla aina asiaa myös huumoria pitää olla,puhun asiaa vakavastakin asiasta ja en voi sanoa olevani kauhean kunnianhimoinen määrätyllä tavalla tosin, minulla on paljon ystäviä ja tulen toimeen kaikkien kanssa en ole räyhääjä tyyppi päin vastoin yritän kaikille hyvää ja saa olla paljon että edes suutun, mut sitten kun on aihetta sit olen todella vihainen mut se on harvinaista.jatkoja sinulle

    • KaksosNainen

      Moi
      Halusit tetää kaksosen luonteesta,olen itse kaksonen ja pohdin syntyjä syviä,välillä liikaakin,,,olen toisinaan tosi herkkä,mutta monesti pidän vaan maskia naamassa,,,en helpolla voi luottaa ihmisiin,,,olen varovainen.kun luotan ja pystyn avautumaan oikeasti,niin minusta saa hyvän ja luotettavan ystävän/kumppanin.Tällainen kaksonen minä olen=)

      • Nainen minäkin

        Löysin paljon samoja juttuja itsestäni. Pähkäilen välillä niin "outoja" ettei mies oikein pysy perässä. Pystyn muuttamaan asian kuin asian erittäin vaikeaksi jos siltä tuntuu.
        Tuuliviiri kuvaa todella hyvin minua. Herkkä en kyllä koe olevani, mutta elämä on sen tehnyt ei horoskooppi merkki.
        Luottamus on myös yhdistävä juttu meillä, en helpolla kerro syntyjä syviä itsestäni. Mutta sit kun luottamus syntyy jaan kyllä koko elämäntarinani.
        Eikä se "mustamaalaaminen" et kaksonen ei voi olla uskollinen pidä paikkaansa. Kyllä voi, jos vaan itse tahtoo.
        Joten aikas samanlaisia taidetaan olla :-)


      • Vastaan
        Nainen minäkin kirjoitti:

        Löysin paljon samoja juttuja itsestäni. Pähkäilen välillä niin "outoja" ettei mies oikein pysy perässä. Pystyn muuttamaan asian kuin asian erittäin vaikeaksi jos siltä tuntuu.
        Tuuliviiri kuvaa todella hyvin minua. Herkkä en kyllä koe olevani, mutta elämä on sen tehnyt ei horoskooppi merkki.
        Luottamus on myös yhdistävä juttu meillä, en helpolla kerro syntyjä syviä itsestäni. Mutta sit kun luottamus syntyy jaan kyllä koko elämäntarinani.
        Eikä se "mustamaalaaminen" et kaksonen ei voi olla uskollinen pidä paikkaansa. Kyllä voi, jos vaan itse tahtoo.
        Joten aikas samanlaisia taidetaan olla :-)

        Moi
        Rupes ihan naurattaa kun vastasit mun viestiin.
        Todellakin taidetaan olla samanlaisia,munki mies on ihan pihalla kun sille syntyjä syviä juttelen=)
        Välil tuntuu ettei mua ymmärrä kukaan...hih,,,enkä edes itekkään tajua itteeni.
        Mullaki kyl on toi ihmisiin luottamus pula tullu,ihan eletystä elämästä,välillä se kyl ottaa itteensäki päähän,ku ei uskalla luottaa.
        Mutta vähän kerrallaan ni kait,hyvä tulee...joo,kyl se luottamus ehkä ajallaan palaa,,,nii,,,riippuu ihmisestä.Mut oli tosiaan kiva lukea sun viestis, laitappa lisää tulemaan.
        Odotan innolla=)


      • KaksosNainen
        Nainen minäkin kirjoitti:

        Löysin paljon samoja juttuja itsestäni. Pähkäilen välillä niin "outoja" ettei mies oikein pysy perässä. Pystyn muuttamaan asian kuin asian erittäin vaikeaksi jos siltä tuntuu.
        Tuuliviiri kuvaa todella hyvin minua. Herkkä en kyllä koe olevani, mutta elämä on sen tehnyt ei horoskooppi merkki.
        Luottamus on myös yhdistävä juttu meillä, en helpolla kerro syntyjä syviä itsestäni. Mutta sit kun luottamus syntyy jaan kyllä koko elämäntarinani.
        Eikä se "mustamaalaaminen" et kaksonen ei voi olla uskollinen pidä paikkaansa. Kyllä voi, jos vaan itse tahtoo.
        Joten aikas samanlaisia taidetaan olla :-)

        Vastasin äsken edelliseen,en muistanu omaa nimimerkkiä,laitoin Minäkin kaksonen...mutta....hyvää syksyä kaikille!


      • Nainen minäkin
        Vastaan kirjoitti:

        Moi
        Rupes ihan naurattaa kun vastasit mun viestiin.
        Todellakin taidetaan olla samanlaisia,munki mies on ihan pihalla kun sille syntyjä syviä juttelen=)
        Välil tuntuu ettei mua ymmärrä kukaan...hih,,,enkä edes itekkään tajua itteeni.
        Mullaki kyl on toi ihmisiin luottamus pula tullu,ihan eletystä elämästä,välillä se kyl ottaa itteensäki päähän,ku ei uskalla luottaa.
        Mutta vähän kerrallaan ni kait,hyvä tulee...joo,kyl se luottamus ehkä ajallaan palaa,,,nii,,,riippuu ihmisestä.Mut oli tosiaan kiva lukea sun viestis, laitappa lisää tulemaan.
        Odotan innolla=)

        Mulle on sanottu et mun aivot pitäs lähettää lähi-itään, niin ne ei muistas sotia kun miettisivät kaikenlaisia juttuja. Ehkä perää, en myönnä enkä kiellä. Itsekkin oon joskus ymmälläni kuinka osaan kierittää asiat niin solmuun ettei mitään rajaa. Mut hei...minkäs teet..... Onpa kiva kun löysit ittesi mun jutuista koska mulle kävi samoin :-)


      • KaksosNainen
        Nainen minäkin kirjoitti:

        Mulle on sanottu et mun aivot pitäs lähettää lähi-itään, niin ne ei muistas sotia kun miettisivät kaikenlaisia juttuja. Ehkä perää, en myönnä enkä kiellä. Itsekkin oon joskus ymmälläni kuinka osaan kierittää asiat niin solmuun ettei mitään rajaa. Mut hei...minkäs teet..... Onpa kiva kun löysit ittesi mun jutuista koska mulle kävi samoin :-)

        Moi taas
        Hih,,,juu kyl meil paljon samaa on!
        Mä laitan mun sähköposti osoitteen tähän suoraan [email protected]
        Jos vaikka tosiaanki enempi viestitellään.
        Missä päin asustelet? Mä asun ihan likellä Helsinkiä,olen 41vuotias,aviossa.
        Voitais enemmänki jutella,yleensä elämästä.
        T.KaksosNainen


      • Nainen minäkin
        KaksosNainen kirjoitti:

        Moi taas
        Hih,,,juu kyl meil paljon samaa on!
        Mä laitan mun sähköposti osoitteen tähän suoraan [email protected]
        Jos vaikka tosiaanki enempi viestitellään.
        Missä päin asustelet? Mä asun ihan likellä Helsinkiä,olen 41vuotias,aviossa.
        Voitais enemmänki jutella,yleensä elämästä.
        T.KaksosNainen

        Kiitos luottamuksesta. Toivottavasti et huku viesteihin, joita sulle saattaa sataa kun julkisesti laitoit meili-osoitteesi. Mut joukossa on myös meili minulta :-)


      • Monta monituista
        KaksosNainen kirjoitti:

        Moi taas
        Hih,,,juu kyl meil paljon samaa on!
        Mä laitan mun sähköposti osoitteen tähän suoraan [email protected]
        Jos vaikka tosiaanki enempi viestitellään.
        Missä päin asustelet? Mä asun ihan likellä Helsinkiä,olen 41vuotias,aviossa.
        Voitais enemmänki jutella,yleensä elämästä.
        T.KaksosNainen

        Kuhan kokeilen


    • kaksosnainen on yhden miehen nainen.Hän taistelee
      perheensä puolesta kuin naarastiikeri.
      Totuus kuitenkin on että tämäkin kaksosnainen
      jätettiin 30 avioliittov. jälkeen.Mies ei kestä vahvaa luonnetta.Tunnen toisenkin kaksosnaisen jonka mies jätti.

    • hipps

      Ja voin kyllä sanoa, että olen syvällinen ja tunteellinen, mutta en useinkaan näytä sitä ulospäin. Ehkä se on osa älykkyyttä ja puolustusvaistoa, en tiedä?

      • browneye-81

        Ite olen todella tunteellinen, mutta herkkää tilannetta en muille mielelläni näytä vaan sitten kun olen yksin. Haluan näyttää että olen vahva. Otan muut huomioon ensin ja viimeseks itteni, se on omalla tavallaan huono puoleni. ja mitä siihen uskollisuuteen tulee niin uskollinen haluan olla ja sitä myös odotan toiselta. Olen sosiaalinen ja erittäin puhelias, elohiirikin :)


    • Anonyymi

      Nostan tämän ketjun, olen kaksonen ja nainen. Tulen kaikkien kanssa toimeen ja olen puhelias ja herkkä, osaan kuunnella ja auttaa muita.
      En puhu pahaa kenestäkään, jotkut ovat puhuneet pahaa minusta. En kestä draamaa. Mietin kaikkea ja tosi turhia asioita. Huonot puolet minussa on: varastoin muiden energiat itseeni, kaipaan sitä omaa tilaa ja rauhaa, tunnistan paskanpuhujat ja valheet. Olen kunnianhimoinen ja minun on pakko tehdä kaikki paremmin, jos epäonnistun niin otan sen itseeni. Tykkään juoruta mutta en KOSKAAN juorua toisesta ihmisestä. Olen vähän varautunut ihminen, minusta ollaan mustasukkaisia mutta en ole mustasukkainen kenestäkään. En vajoa niin alas. Joku voi sanoa että olen tunnekylmä, se on totta jos käyttäydytään lapsellisesti.

    • Anonyymi

      Mä olen ite kaksos-nainen. Hassunhauska lukutoukka, kissanainen, luotettava ja uskollinen. Rakastan luontoa ja eläimiä, olen liikunnallinen. En tykkää kilpailuista enkä ole kunnianhimoinen. Arvostan yksinkertaista elämää, sohvalla makoilua , elokuvia, musiikkia, kirjoja, tanssia sekä kissoja ,

      • Anonyymi

        oon härkä mies, mut aika paljon on mussa kaksosta, jousimiestä ja skorpionia ja mä rakastan kissoja ja rakastan lukea paljon ja mun energiatAso on sitä että aika paljon paikallaan, mut välillä pistän liikkeeksi toki.


      • Anonyymi

        mut suurin intohimo on tuo musiikki kuitenni. Elän musasta


    • Anonyymi

      oon syntyhärkä (oon mies) mut koen aika paljon olevani kaksonen-skorpioni-jousimies eli yhdistelmä noita kolomea. Tiiän siihen myös loogisen selityksen .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe