tyhjää täynnä

sydän--

koko iltana et vaihda montaakaan sanaa, et mulle etkä lapselle. katselet tv.tä, pelaat koneella tai jotain muuta yhtä tärkeää. okei, se on sun tapa vetäytyä tästä ahdistuksesta pois.
mutta minä ja lapseni asutaan myös täällä. tämä on meidänkin koti. meilläkin on tunteet.
tai oli. mä en uskalla tuntea enää mitään. joka kerta kun rakastelet mua -muistan sanasi jotka aina paiskaat päin kasvojani joka riidassa viikottain.
"seksi ei ole hyvää" "sä et ole mitään, et osaa mitään".
en halua edes yrittää enää, en voi.
suutut jos kerron tunteistani. mä en saa olla vihainen, turhautunut, väsynyt. mun pitää olla iloinen ja aktiivinen, koko ajan. pitää sut hyvällä tuulella. se vaatii aina enemmän ja enemmän työtä multa.
pidän lapset pois sun silmistä ja korvilta, siivoan vapaa-ajat kotona, pysyn pois koneelta tai telkun ääreltä.. äläkä luoja paratkoon vain ehdota että itkisit joskus pahaa oloa pois! siinä tapauksessa tulee "potku perseelle" sinne, missä sitten olo on muka parempi eli "muuta muualle tunteinesi".
Kenties sen teen, miksi tukahduttaisin lapseni tunteet ja elämän, kun tiedän kuinka ahdistavaa se on. Ehkä hänen takiaan minä pakkaan elämäni taas laatikoihin -kuten tunteeni, ja lähden.
kenties, löydän vielä tunteet takaisin ja alkaisin elämään uudelleen. itse, en niinkuin sinä minua määräät elämään ja tuntemaan.
joskus sanoin että teet mitä tahansa, tunteitani et pysty muuttamaan. Mutta sä teit jopa senkin. Et muuttanut niitä, kielsit vain niiden asumisen meillä. sun kotona.

2

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtävissä

      kuin ryhtyä pakkaamaan.
      Kyllä puheyhteys täytyy olla oikeassa avioliitossa.
      Ehkä voisi yrittää jotain perheterapiaa, jos mies suostuu, mutta aika vähät on eväät. Kun ei halua ottaa tunteitasi millään lailla huomioon. Kun sinulla ei saisi niitä ollakaan.
      Luultavasti siinä vaiheessa kun olette lapsen kanssa lähdössä tunteita löytyy - häneltäkin.

    • minun vaimoni

      joka tuon kirjoitti, ainakin tuo kuvastaa meidän perheen tilannetta 1:1. Joskin lasten kanssa tykkään yhä leikkiä ja pelata.

      Mutta enimmäkseen on pakko vetäytyä tekemään jotain mieleistä, jotta ei sekoaisi. Mitään puhumisen aihetta vaimon kanssa on tosi vaikeaa löytää...ehkä 17v. yhdessä on siinä mielessä liikaa, että toistensa asiat tietää suuta aukaisematta.

      Jos ei lapsia olisi, niin tuskin roikkuisimme enää yhdessä...toisaalta tilanne on kärjistynyt juuri lasten syntymän jälkeen.

      Umpisolmu...

      Ai että miksikö haluttomuus palstalle kirjoitan? Vaimoni haluaa ehkä noin kerran kymmenessä vuodessa, mieleen tulee ns. aikuisvuosilta ainoastaan yksi kerta kun hän on halunnut jollain lailla. Sitä ihmettelen kun täällä ihmiset itkevät että puoliso haluaa vain kerran kuussa, teillä kuulostaisi olevan asiat aika helvetin hyvin verrattuna meikeläiseen. Itse haluaisin useita kertoja viikossa.
      Kaiki tietämäni konstit olen kokeillut ja pyrkinyt olemaan mukava, mutta eipä ole mikään auttanut. Uskoton en ole kuitenkaan vielä ollut, vaikka on pyörinyt mielessä koko ajan. Seksiä on silti joskus ollut, mutta silloin vaimoni on joko vihainen koko toimituksen ajan tai sitten näyttelee kuollutta. Tuollainen seksi ei meikeläistä enää kiinnosta, joten vonkaamisen lopetin nyt pari viikkoa sitten, tällä kertaa lopullisesti, eli aloitetta en enää tee. Saa nähdä mitä tuleman pitää.

      Onkohan edes olemassa halukkaita naisia? En ole koskaan sellaista tavannut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe