olen nyyyh surulinen oma lapsi yritti itse murhaa ja onneksi lapsensi ä'iti sai vietyää lapsensa viim.yönä hoitoon sori en tarkkaile kaikkea kirmailija ps.ana pelastettiin kyl viim hetkel surul minä
surullinen
Nimetön
3
945
Vastaukset
- kuulostaa vallan
kamalalta, otan osanottoni suruunne.
- terapiaan
Asiat voi vielä korjata. Puhumalla niitä voi selvittää ja saada tukea vaikeaan tilanteeseen.
Lapsen itsemurhayritys on hätähuuto.
Yrittäkää sisulla korjata niitä asioita, mitkä eivät ole kunnossa.
Jos se on viina, niin siitäkin pääsee irti hakeutumalla johonkin hoitopaikkaan.
- kateudesta
hyvinvointiyhteiskunta/sosialismi:
http://www.youtube.com/watch?v=nBzHCVv5GeQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220