jossain on vikaa, kun mikään ei suju.
muksuissa, puolisossa, raha-asioissa...
niinpä niin..
oletkos koskaan katsonut itseäsi peiliin sen sijasta että huomauttaisit toiselle että kannattais alkaa liikkumaan?
loukkaako hänkin aina suutuksissaan sinua henkilökohtaisilla kommenteillaan, vai teetkö sinä vain sitä yksin?
toimitko itse niin kuin odotat hänen toimivan?
oletko itse aina hänelle ja lapsille ja naapureille yhtä hyväntuulinen kuin mitä hänen "kuuluu" olla?
toimitko itse aina hallitusti ja yritätkö ymmärtää häntä, silloinkin on sinulla itselläsi todella kaoottinen päivä takana?
voisitko ehkä jotain joskus tehdä tai sanoa toisin?
ehkä kohdella häntä, kuten haluat itseäsi kohdeltavan?
kenties ajan kanssa loukkaukset unohtuu ja osaisit rakentaa jotain vankkaa ja pysyvää, sitä suurta elämää josta alkutaipaleella haaveilit?
vai luovutatko?
-jatkat samaa rataa ja toteat että "kun elämä ei kulje, se vaan ei kulje"
-etkä edes yritä tehdä siitä toimivaa..
..koska et voi muuttaa häntä, etkä voi muuttaa sitä etkä tätä..
kannattaisko kuitenkin katsoa vielä sinne peiliin?
kun elämä ei kulje
...l
0
537
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281836
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591021- 131970
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v254967Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780