Keuruun terveyskeskus

on erittäin retuperällä!

Niin eli keuruulla terveydenhuolto ei pelaa ollenkaan! Olen niin tympääntynyt siihen,että vanhoja sairaita ihmisiä ei oteta hoitoon! Tunnen eräänkin ihmisen,joka on erittäin sairas yksinäinen ihminen,joka ei pärjäisi yksin. Mutta nämä älykääpiöt laittavat vaan hänet kotiin kuolemaan,vaikka hän tarvitsisi äkkiä sairaala hoitoa laadukkaammasta sairaalasta! Onko terveyskeskuksessa niin kiire,että ei oteta niitä ihmisiä hoitoon,jotka hoitoa tarvitsevat? Vai mistä kiikastaa? Onko kunnan rahat liian vähissä?! Kannattaisiko ottaa tämä vanhus hoitoon,eikä vaan laittaa häntä kotiin! Ja toinen on tämä,että ei saa edes aikoja lääkäriin. Mitä mieltä olette Keuruun terveysasemasta,ja sen palveluista? Omia kokemuksianne..

26

3207

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottowee

Enemmän, nopeammin ja tehokkaammin.. tuossa tuntuu olevan tämän päivän, tai peräti nykyisen aikakauden teesit. Aikakauden, jonka ahneus, eriarvoisuus ja haluttomuus ymmärtää toisia ihmisiä on ajanut ahtaalle.
      Jos joku väittää, ettei Keuruulla, ole varaa tai kykyä hoitaa näitä, perusoikeudellisia asioita, hän valehtelee. Esimerkiksi vanhusten yöpäivystykseen löytyy tekijöitä ja rahaa, mikäli asia halutaan ottaa hoidettavaksi.
      Miten kukaan voi arvottaa asiansa niin, että vanhukset nukutetaan ilta kahdeksaan mennessä lääkkeillä kustannustehokaasti pois yhteisvastuullisuuden piiristä, jotta pääsee esittämään bluffiaan, joka voisi mennä repliikeiltään suurin piirtein näin: "Minä en ehdi välittää muista, sillä pelkään olla ihminen ihmiselle. Yhteisöllisyys on minulle talvisota reliikki (muinnaisjäänne) ja yksilöllisyys on minulle sitä mammonaa mitä minulla on, mutta katsokaa, minulla todella on!!" - niin miten tämä tällainen huono, ihmisyyttä halveksiva teatteri on mahdollista? Ainoa selitys, jonka näen asialle, on se, että tällaiset kylmettyneet yksilöt elävät unessa. Se ei ole kaunista unta, ei, vaan se on horkkaunta, jonka rohina ei anna minulle lepoa.
      Niin kauan kun välinpitämättömyyttä yllä pidetään, niin kauan me jokainen olemme sen panttivankeja.

• Siis oli jumalattoman kipee suu ja siä oli sitten rakkula.
      En pystyny syömään tai juomaan ja menin sitten keuruun arvauskeskukseen!
      Ne käännytti minut ovelta kun mainitsin että oon ulkopaikkankuntalainen!
      Hyvä etten kuollut!
      ´
      Toista kertaa en kyseiseen laitokseen mene!

-Vittuuntunut-

• kuitenkaan

kuollut, joten tekivät oikean ratkaisun: rakkulasi kerittiin hoitamaan kotipaikkakunnallasikin?

Ensiavun olisit saanut, jos olisi tarpeelliseksi nähty?
        "vittuuntumiseen" ei kuole eikä pieneen nälkään, kasvattavat vain suhteellisuudentajua.

• Pöly-Esteri

Mikä ei tapa se vahvistaa.....

• ei kehumista Keuruulla!

Olisit tullut Virroille..täällä käy terveyskeskuksessa ihan vakituisesti keuruulaisiakin.Ovat jo käyneet useamman vuoden eikä ole ajettu pois, kuulemma on paremmat palvelut kuin Keuruulla. Ja ajan saa varattua melkein mihin kellon aikaan tahansa, ei kummallisia ajanvarausaikoja tiettyinä päivinä tiettyyn aikaan. Sitä en tiedä kuka maksaa, mutta eikö yleensä kotikunta maksa vaikka sais hoitoa Inarissa ja hoitoa on jokaisen kunnan velvollisuus tarjota esim. mökkiläiselle tai ohikulkijalle!

• annetetaan
        ei kehumista Keuruulla! kirjoitti:

Olisit tullut Virroille..täällä käy terveyskeskuksessa ihan vakituisesti keuruulaisiakin.Ovat jo käyneet useamman vuoden eikä ole ajettu pois, kuulemma on paremmat palvelut kuin Keuruulla. Ja ajan saa varattua melkein mihin kellon aikaan tahansa, ei kummallisia ajanvarausaikoja tiettyinä päivinä tiettyyn aikaan. Sitä en tiedä kuka maksaa, mutta eikö yleensä kotikunta maksa vaikka sais hoitoa Inarissa ja hoitoa on jokaisen kunnan velvollisuus tarjota esim. mökkiläiselle tai ohikulkijalle!

ensiapu kaikille. Muuhun ei liene velvoitetta?

Yksityislääkärin voi valita ja varata mistätahansa, silloin maksaa itse,joskin siitäkin saa kela-korvauksen.

• edelliseen:
        annetetaan kirjoitti:

Yksityislääkärin voi valita ja varata mistätahansa, silloin maksaa itse,joskin siitäkin saa kela-korvauksen.

kela-korvaus maksetaan verorahoista, huolimatta siitä maksaako potilas veroja vai ei,etu sekin.

• ensiapua..
        annetetaan kirjoitti:

Minä tarkoitin keuruulaisia, jotka käyvät vakituisesti Virtan teveyskeskuksessa...jotkut ovat jo lähes 10 v.tehneet näin, eli varaavat normaalisti ajan ja tulevat terveyskeskukseen poliklnikkamaksun maksavina potilaina. Joillakin jopa oma lääkärisysteemi...joten kaipa se hyvää palvelua ja hoitoa on, kun ei ole edes satunnaista!
        Ei uskoisi, mutta näin se ainakin tapahtuu!

• Anonyymi

No sehän on kuulemma saattohoitopaikka koko tk

• Anonyymi00010

Aika monelle on joo. Ihan ympäri Suomea.

• Anonyymi00011

Ainut ero on se että ei saa hoitoa.

• Anonyymi00009

Joka paikas pitkin suomea on sama meininki.

• Anonyymi00013

Ei ei. Reissutyön vuoksi on kokemusta.

• Anonyymi00014

Ala arvoista touhua!

• Anonyymi00015

Minä olen saanut Keuruun terveysasemalla aina hyvää palvelua. Ei mitään moittimista.

• Anonyymi00016

Hyvää palvelua saanut aina terveyskeskuksessa, kiitos siitä. Harmi kun Hyvaks sdp/kesk lopetti sairaalamme, ei saa enään hyvää hoivaa paikallisesti, vanhukset kotiin kuolemaan.

• Anonyymi00017

Nuo teidän tykkäys kommentit pikku vaivojenne kanssa eivät poista huonosti kohdeltujen kokemuksia! Aina löytyy heti puolustajia jotka vähättelee ja pilkkaa!

• Anonyymi00018

Kun soitat tammikuussa ja varaat aikaa, sanotaan että soita ensikuun puolella, nyt ei ole yhtään aikoja. Kun soitat helmikuussa, sanotaan, että soita maaliskuussa, kun nyt ei ole yhtään aikoja. Sitä jatkuu ja jatkuu. Nyt mennään elokuussa eikä edelleenkään ole aikoja. Päivystykseen ei huolita ellei ole henkeäuhkaava tilanne. Se, että ihminen on liikuntakyvytön jalkavaivan vuoksi, ei uskota. Neuvotaan vaan liikkumaan, että pysyy kunnossa.....ja voi yrittää edelleen varailla niitä aikoja.

• Anonyymi00019

Ei julkinen terveydenhuolto toimi enää monessakaan kunnassa kun valtionrahoitusta kunnille on jatkuvasti vähennetty 2000-luvulla. Sen sijaan monikansallisia terveysjättejä on tuettu, viimeisimpänä nykyisen hallituksen päätökset. Kannattaa olla rahaa, niin silloin on järkevää tukea oikeistovetoisia hallituksia ja saa hyvää hoitoa. Ja suomalaisten rahat kulkeutuu enenevissä määrin ulkomaille. Rahalla ei ole isänmaata. Onhan toi ihan keskisormen näyttöä, että samassa rakennuksessa oikealla puolella pääset lääkärin vastaanotolle nopeasti ja vasemmalla vasta kun on usein jo myöhäistä. Ja oikealle maksetaan kelakorvauksia koska jonot on pitkiä. Samat lääkärit vielä monessa kunnassa molemmilla sektoreilla, mutta pääosin yksityille työssä josta konsultoivat puhelimitse sairaanhoitajia kunnalliselle puolelle.

• Anonyymi00020

Ollaan menossa kohti amerikkalaista mallia eli rahalla saat mutta jos ei ole rahaa tai vakuutusta niin se on voivoi.

• Anonyymi00021
        UUSI

tätähän se Sdp ja Kesk sote katastrofi tarkoittaa, sairaalat kiinni, taksit kiinni, niin epäästä edes hoitoon.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

tätähän se Sdp ja Kesk sote katastrofi tarkoittaa, sairaalat kiinni, taksit kiinni, niin epäästä edes hoitoon.

Melkoinen persustelu. PS on myös ollut sotea tekemässä, kuten kaikki muutkin oikeistovetoiset hallitukset. Kansan muisti on lyhyt.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Melkoinen persustelu. PS on myös ollut sotea tekemässä, kuten kaikki muutkin oikeistovetoiset hallitukset. Kansan muisti on lyhyt.

Sote on täysin edellisen hallituksen tekele nykyisessä muodossaan. Soteahan on useat hallitukset aikanaan tehneet, mutta nykyinen malli on täysin Kiurun jne kumppaneiden käsialaa. Harmittaahan se vassaria, ettei ihan jokaisesta asiasta voi syyttää persuja. Minulle se on ihan se ja sama kuka tekee mitäkin, mutta jos jaksatte äänestää ottakaa asioista edes selvää. Politiikka on kyllä mätää nykyään.
        Siinä olet oikeassa, että jokaisella äänestäjällä on lyhyt muisti puoluekannasta riippumatta.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sote vietiin maaliin edellisen hallituksen toimesta.
        keskustan Risikko sen suurin vaatija, ja ja Marini siunasi
        Viher vassari letti tytöt tämän teki ja ajoi läpi
        Toki muutkin puolueet oli mutta ei olisi vieläkään hyväksyneet
        tätä nyky systeemiä
        Palaan vielä keruun TK alasajoon, missä kokoomuksen vihertävä
        edustaja, EI äänestänyt oman kuntansa TK säilyttämisen puolesta
        Kertoo aika paljon henkilöstä joka asuu täällä syntymä kunnassaan
        Arkkadianmäen paikka vaatii noita jkl ääniäkin paljon,
        Äänestäisitkö näinkin kotiseutu rakasta ehdokasta?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sote vietiin maaliin edellisen hallituksen toimesta.
        keskustan Risikko sen suurin vaatija, ja ja Marini siunasi
        Viher vassari letti tytöt tämän teki ja ajoi läpi
        Toki muutkin puolueet oli mutta ei olisi vieläkään hyväksyneet
        tätä nyky systeemiä
        Palaan vielä keruun TK alasajoon, missä kokoomuksen vihertävä
        edustaja, EI äänestänyt oman kuntansa TK säilyttämisen puolesta
        Kertoo aika paljon henkilöstä joka asuu täällä syntymä kunnassaan
        Arkkadianmäen paikka vaatii noita jkl ääniäkin paljon,
        Äänestäisitkö näinkin kotiseutu rakasta ehdokasta?

Voit olla varma, että keuruulainen unohtaa hetkessä alasajot, kun Kokoomus tarjoaa ilmaiset pullakahvit, muurinpohjaletut ja muoviämpärin torilla tai tapahtuma-aukiolla. Pääasia, että saadaan "vahvalla julkisuuskuvalla" varustettu keuruulainen kansanedustaja, joten tulee olemaan varma ääniharava.

• Anonyymi00026
      UUSI

Mehiläisen puoskarit, hitto

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2542
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1842
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1250
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1028
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      986
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      874
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      101
      862
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      791
    Aihe