Niin eli keuruulla terveydenhuolto ei pelaa ollenkaan! Olen niin tympääntynyt siihen,että vanhoja sairaita ihmisiä ei oteta hoitoon! Tunnen eräänkin ihmisen,joka on erittäin sairas yksinäinen ihminen,joka ei pärjäisi yksin. Mutta nämä älykääpiöt laittavat vaan hänet kotiin kuolemaan,vaikka hän tarvitsisi äkkiä sairaala hoitoa laadukkaammasta sairaalasta! Onko terveyskeskuksessa niin kiire,että ei oteta niitä ihmisiä hoitoon,jotka hoitoa tarvitsevat? Vai mistä kiikastaa? Onko kunnan rahat liian vähissä?! Kannattaisiko ottaa tämä vanhus hoitoon,eikä vaan laittaa häntä kotiin! Ja toinen on tämä,että ei saa edes aikoja lääkäriin. Mitä mieltä olette Keuruun terveysasemasta,ja sen palveluista? Omia kokemuksianne..
Keuruun terveyskeskus
8
2019
Vastaukset
- Ottowee
Enemmän, nopeammin ja tehokkaammin.. tuossa tuntuu olevan tämän päivän, tai peräti nykyisen aikakauden teesit. Aikakauden, jonka ahneus, eriarvoisuus ja haluttomuus ymmärtää toisia ihmisiä on ajanut ahtaalle.
Jos joku väittää, ettei Keuruulla, ole varaa tai kykyä hoitaa näitä, perusoikeudellisia asioita, hän valehtelee. Esimerkiksi vanhusten yöpäivystykseen löytyy tekijöitä ja rahaa, mikäli asia halutaan ottaa hoidettavaksi.
Miten kukaan voi arvottaa asiansa niin, että vanhukset nukutetaan ilta kahdeksaan mennessä lääkkeillä kustannustehokaasti pois yhteisvastuullisuuden piiristä, jotta pääsee esittämään bluffiaan, joka voisi mennä repliikeiltään suurin piirtein näin: "Minä en ehdi välittää muista, sillä pelkään olla ihminen ihmiselle. Yhteisöllisyys on minulle talvisota reliikki (muinnaisjäänne) ja yksilöllisyys on minulle sitä mammonaa mitä minulla on, mutta katsokaa, minulla todella on!!" - niin miten tämä tällainen huono, ihmisyyttä halveksiva teatteri on mahdollista? Ainoa selitys, jonka näen asialle, on se, että tällaiset kylmettyneet yksilöt elävät unessa. Se ei ole kaunista unta, ei, vaan se on horkkaunta, jonka rohina ei anna minulle lepoa.
Niin kauan kun välinpitämättömyyttä yllä pidetään, niin kauan me jokainen olemme sen panttivankeja. Siis oli jumalattoman kipee suu ja siä oli sitten rakkula.
En pystyny syömään tai juomaan ja menin sitten keuruun arvauskeskukseen!
Ne käännytti minut ovelta kun mainitsin että oon ulkopaikkankuntalainen!
Hyvä etten kuollut!
´
Toista kertaa en kyseiseen laitokseen mene!
-Vittuuntunut-- kuitenkaan
kuollut, joten tekivät oikean ratkaisun: rakkulasi kerittiin hoitamaan kotipaikkakunnallasikin?
Ensiavun olisit saanut, jos olisi tarpeelliseksi nähty?
"vittuuntumiseen" ei kuole eikä pieneen nälkään, kasvattavat vain suhteellisuudentajua. - Pöly-Esteri
Mikä ei tapa se vahvistaa.....
- ei kehumista Keuruulla!
Olisit tullut Virroille..täällä käy terveyskeskuksessa ihan vakituisesti keuruulaisiakin.Ovat jo käyneet useamman vuoden eikä ole ajettu pois, kuulemma on paremmat palvelut kuin Keuruulla. Ja ajan saa varattua melkein mihin kellon aikaan tahansa, ei kummallisia ajanvarausaikoja tiettyinä päivinä tiettyyn aikaan. Sitä en tiedä kuka maksaa, mutta eikö yleensä kotikunta maksa vaikka sais hoitoa Inarissa ja hoitoa on jokaisen kunnan velvollisuus tarjota esim. mökkiläiselle tai ohikulkijalle!
- annetetaan
ei kehumista Keuruulla! kirjoitti:
Olisit tullut Virroille..täällä käy terveyskeskuksessa ihan vakituisesti keuruulaisiakin.Ovat jo käyneet useamman vuoden eikä ole ajettu pois, kuulemma on paremmat palvelut kuin Keuruulla. Ja ajan saa varattua melkein mihin kellon aikaan tahansa, ei kummallisia ajanvarausaikoja tiettyinä päivinä tiettyyn aikaan. Sitä en tiedä kuka maksaa, mutta eikö yleensä kotikunta maksa vaikka sais hoitoa Inarissa ja hoitoa on jokaisen kunnan velvollisuus tarjota esim. mökkiläiselle tai ohikulkijalle!
ensiapu kaikille. Muuhun ei liene velvoitetta?
Yksityislääkärin voi valita ja varata mistätahansa, silloin maksaa itse,joskin siitäkin saa kela-korvauksen. - edelliseen:
annetetaan kirjoitti:
Yksityislääkärin voi valita ja varata mistätahansa, silloin maksaa itse,joskin siitäkin saa kela-korvauksen.kela-korvaus maksetaan verorahoista, huolimatta siitä maksaako potilas veroja vai ei,etu sekin.
- ensiapua..
annetetaan kirjoitti:
Yksityislääkärin voi valita ja varata mistätahansa, silloin maksaa itse,joskin siitäkin saa kela-korvauksen.Minä tarkoitin keuruulaisia, jotka käyvät vakituisesti Virtan teveyskeskuksessa...jotkut ovat jo lähes 10 v.tehneet näin, eli varaavat normaalisti ajan ja tulevat terveyskeskukseen poliklnikkamaksun maksavina potilaina. Joillakin jopa oma lääkärisysteemi...joten kaipa se hyvää palvelua ja hoitoa on, kun ei ole edes satunnaista!
Ei uskoisi, mutta näin se ainakin tapahtuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797