kertokaas mitä kannattaa tarkastaa tommosesta autosta kun lähtee kattomaan rahakasa taskussa.
paljonko kulutus satasella maantiellä voisi olla? 7 litraa?
460 1,8 -93 tietoa kiitos
3
1033
Vastaukset
- Tonni meni
Olisin myös kiinnostunut tietämään, mitä on odotettavissa? Sulla on tiedossa vuotta nuorempi, joten tässä tämän vanhan vikoja.
Tällä on ajettu 234000 km, ja silti autossa toimii kaikki tällä hetkellä. Huoltokirjasta näkyy virranjakajan kansi vaihdetun ja tietenkin ne ajopään hihnat kaksi kertaa. Myös iskarit on uusittu, joten tuollaisia pieniä vikoja on ollut. Sitten ne tavalliset öljynvaihdot ja mutt on tehty ajallaan. Hyvin toimitettu huoltokirja jo kertoo missä mennään.
Ovet siinä lonksuu, ja volvo-myynti sanoi, ettei enää näihin malleihin myydä tappeja vaan tulee ostaa koko saranat. Rahastusta sekin, sanon minä. Tosi lämmin se on ja kulkee hyvin.
Ukolla on 95-malli, ja se on äänettömämpi, vaikka on 2 litran moottori. Olen silti tyytyväinen tonnin hintaiseen autooni, koska halpojahan kilometrit ovat näillä hinnoilla. - 1,8i
Vie keskimäärin n. 8,3 litraa satasella. Tavanomaiset huollot tein. Meni jäähdyttäjän letkua, ilma ja bensa-suodatinta. Laitoin myös virranjakajan kannen ja tulpanjohdot ja tulpat. Mittarissa oli 207.000. Nyt paukuttanut 30.000 lisää. Alkoi tosiaa toimimaan kun auto kun oli noi huolto-osat laitettu. Osiin meni joku satanen ja työt tein itse. Bensa-suodatin oli ehkä yksi niistä tärkeimmistä kun sitä ei oltu varmasti koskaan vaihdettu. Kuljettajan puolen ovessa on keskuslukitus, niin se hieman ronklaa sisävalon (kytkimen) tavoin. Öljypohjan tulppa tuntuu jengoistaan löysältä ja tiputtaa vaikka tiiviste on vaihdettu. Saattaa sekin olla tarvike tulppa ja uuden koitan laittaa seuraavassa öljyjen vaihdossa.
- melko yksilöitä
Mulla oli 460 Turbo -92 kilonmetrejä paukutin 470 000km
Jakohihnaa piti tietysti vaihtaa, mutta mitään tästä vehkeestä ei hajonnut.
Eipäs pensapumppu meni ja se olikin ilkeä vaihtaa. Kuskin oven toppari petti,
eli ovi aukesi "yli niskojen" Tässä kaikki. Pelkkää ajamista.
loppuajoilta alko pellit ruostumaan. Erityisesti takaovien alaosa.
Öljypohjantulppa on heikko lenkki. Mikäli tulppa on joskus kierretty hiukan liian piukalle alkaa tulppa vuotaa. Näin kävi minullekin. Ei auttanut muu kuin laittaa
tappuraa ja putkikittiä. Vuoto loppui. Tämän jälkeen vaihdoin öljyt
tikun reijästä imuvehkeellä. Tietysti meni jarrupaloja, öljyt piti vaihtaa,
tulpatkin joskus, näitä normaalista kulumisesta ja käytöstä johtuvia.
Tykkäsin autosta. Tiedän että kaikki eivät ole pikku-volvosta samaa mieltä
mutta minulla auto toimi moitteettomasti. Myin aikoinaan auton pois ja pari
vuotta myöhemmin näin pelin vielä liikenteessä, joten kilonmetrejä tuli varmaan
yli puoli miljoonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851