Gta:San andreas Myyttejä

wtf?wtf!wtf!

Tässä glithi jolla saa ihmiset kuolemattomiksi. Menkää jonkun pay 'n Spayn lähelle ja saakaa joku kimppuunne. Sitten ajatte pay n' spayiin siten, että se kimpussa oleva henkilö pääsee myös sisälle. Ja kun yritätte tappaa henkilön hän ei kuole, vaan menettää kaikki healtit muttei kuole vaikka ampuisit 10000 kertaa. Sitä tyyppiä ei sitten saa kimpustakaan edes pois.
Tyyppi kuolee, kun joku soittaa sun puhelimeen. (Siis pelin puhelimeen.) Itse testasin ja minulla toimi PS2


SISÄÄN AREA 69


Ota jetpack, mene Mulhollandin turvapaikalle(se, jonka voi (iso talo Mulhollandissa) ostaa), mene seinästä läpi joka on talon kulmassa siellä missä on uima allas kulmassa laita kuitenkin jet pack ja koita seiniä pääseekö läpi, sinun pitäisi tippua Pelimaailman alapuolelle.Pistä merkki Area 69: n kohdalle ja lennä sinne mene johonkin maan alla area 69 huoneen päälle,ota jetpack pois päältä ja kävele niin että tiput, ja ilmestyt area 69 sisälle! HUOM:LAITA KYTTÄ KOODI PÄÄLLE
Testasin ja asia toimii PS2


Haamu autot mene back o´beyondin metsään näet romusia autoja,tuhoa auto ja oota että se katoaa käänny ja katso 10 sec välein siihen kohtaa mistä tuhosit auton,TOTTA

4

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEHEHEHHHEHEEEHHHEE

      Ei ei! Mä repeen kohta! Hahahahaaa! Miten toi voisi vielä kiinnostaa ketään? San Andreaasholen myytit saatiin varmistettua paskan jauhamiseksi jo vuonna nakki ja banaani!
      SIINÄ PELISSÄ EI OLE MYYTTEJÄ TAI MITÄÄN MUUTA PASKALTA LEMAHTAVAA!!!!!!!!!
      KOITTAKAA JO USKOAAAA!!!!!!

      • GTA&>>>>3...

        LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta


      • :D?:D?:D?:D?:D?
        GTA&>>>>3... kirjoitti:

        LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta

        Liiankin hauskaa!Taitaa tulla kusetkin housuun kun ajattelen sen naamaa!


    • ...

      On San Andreakses paljon todistettuja oikeita myyttejä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe