Gta:San andreas Myyttejä

wtf?wtf!wtf!

Tässä glithi jolla saa ihmiset kuolemattomiksi. Menkää jonkun pay 'n Spayn lähelle ja saakaa joku kimppuunne. Sitten ajatte pay n' spayiin siten, että se kimpussa oleva henkilö pääsee myös sisälle. Ja kun yritätte tappaa henkilön hän ei kuole, vaan menettää kaikki healtit muttei kuole vaikka ampuisit 10000 kertaa. Sitä tyyppiä ei sitten saa kimpustakaan edes pois.
Tyyppi kuolee, kun joku soittaa sun puhelimeen. (Siis pelin puhelimeen.) Itse testasin ja minulla toimi PS2

SISÄÄN AREA 69

Ota jetpack, mene Mulhollandin turvapaikalle(se, jonka voi (iso talo Mulhollandissa) ostaa), mene seinästä läpi joka on talon kulmassa siellä missä on uima allas kulmassa laita kuitenkin jet pack ja koita seiniä pääseekö läpi, sinun pitäisi tippua Pelimaailman alapuolelle.Pistä merkki Area 69: n kohdalle ja lennä sinne mene johonkin maan alla area 69 huoneen päälle,ota jetpack pois päältä ja kävele niin että tiput, ja ilmestyt area 69 sisälle! HUOM:LAITA KYTTÄ KOODI PÄÄLLE
Testasin ja asia toimii PS2

Haamu autot mene back o´beyondin metsään näet romusia autoja,tuhoa auto ja oota että se katoaa käänny ja katso 10 sec välein siihen kohtaa mistä tuhosit auton,TOTTA

4

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEHEHEHHHEHEEEHHHEE

Ei ei! Mä repeen kohta! Hahahahaaa! Miten toi voisi vielä kiinnostaa ketään? San Andreaasholen myytit saatiin varmistettua paskan jauhamiseksi jo vuonna nakki ja banaani!
      SIINÄ PELISSÄ EI OLE MYYTTEJÄ TAI MITÄÄN MUUTA PASKALTA LEMAHTAVAA!!!!!!!!!
      KOITTAKAA JO USKOAAAA!!!!!!

• GTA&>>>>3...

LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta

• :D?:D?:D?:D?:D?
        GTA&>>>>3... kirjoitti:

LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta

Liiankin hauskaa!Taitaa tulla kusetkin housuun kun ajattelen sen naamaa!

• ...

On San Andreakses paljon todistettuja oikeita myyttejä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe