Gta:San andreas Myyttejä

wtf?wtf!wtf!

Tässä glithi jolla saa ihmiset kuolemattomiksi. Menkää jonkun pay 'n Spayn lähelle ja saakaa joku kimppuunne. Sitten ajatte pay n' spayiin siten, että se kimpussa oleva henkilö pääsee myös sisälle. Ja kun yritätte tappaa henkilön hän ei kuole, vaan menettää kaikki healtit muttei kuole vaikka ampuisit 10000 kertaa. Sitä tyyppiä ei sitten saa kimpustakaan edes pois.
Tyyppi kuolee, kun joku soittaa sun puhelimeen. (Siis pelin puhelimeen.) Itse testasin ja minulla toimi PS2

SISÄÄN AREA 69

Ota jetpack, mene Mulhollandin turvapaikalle(se, jonka voi (iso talo Mulhollandissa) ostaa), mene seinästä läpi joka on talon kulmassa siellä missä on uima allas kulmassa laita kuitenkin jet pack ja koita seiniä pääseekö läpi, sinun pitäisi tippua Pelimaailman alapuolelle.Pistä merkki Area 69: n kohdalle ja lennä sinne mene johonkin maan alla area 69 huoneen päälle,ota jetpack pois päältä ja kävele niin että tiput, ja ilmestyt area 69 sisälle! HUOM:LAITA KYTTÄ KOODI PÄÄLLE
Testasin ja asia toimii PS2

Haamu autot mene back o´beyondin metsään näet romusia autoja,tuhoa auto ja oota että se katoaa käänny ja katso 10 sec välein siihen kohtaa mistä tuhosit auton,TOTTA

4

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEHEHEHHHEHEEEHHHEE

Ei ei! Mä repeen kohta! Hahahahaaa! Miten toi voisi vielä kiinnostaa ketään? San Andreaasholen myytit saatiin varmistettua paskan jauhamiseksi jo vuonna nakki ja banaani!
      SIINÄ PELISSÄ EI OLE MYYTTEJÄ TAI MITÄÄN MUUTA PASKALTA LEMAHTAVAA!!!!!!!!!
      KOITTAKAA JO USKOAAAA!!!!!!

• GTA&>>>>3...

LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta

• :D?:D?:D?:D?:D?
        GTA&>>>>3... kirjoitti:

LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta

Liiankin hauskaa!Taitaa tulla kusetkin housuun kun ajattelen sen naamaa!

• ...

On San Andreakses paljon todistettuja oikeita myyttejä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      107
      4239
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      57
      2428
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      78
      1640
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      6
      1103
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      854
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      823
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      118
      813
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      792
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      768
    Aihe