Moi!
olen etsinyt tässä sopivaa kuivapukua purjehdus käyttöön ja haluisin tietää et kui paljo ne suunnilleen maksaa..
kävin katoons paljo "tridentin" puvut maksaa ja ne oli n. 200 £. Et onks se kohtuu hinta?
Kuivapuvusta
2
705
Vastaukset
- viime keväänä
Ursuitin kuivapuvun, hintaa noin 600 euroa. Ja se toimii!! Kyllä se päällä ymmärtää mikä siinä maksaa, toudella laadukasta jälkeä. Omani 5116 std-malli, joka varsinaisesti pelastuspuku nimellä. Turha mielestäni ostaa mitään halpispaskaa, kun kyse omasta turvallisuudesta. Kylmän meren voimaa ja vaaraa harva veneilijäkään ymmärtää ja osaa kunnioittaa. Eikä auta vaikka olisi kuinka iso vene, uppoi se Titaniccikin.
Ostin saman Ursuitin standardimallin n. vuosi sitten Welholta. Muistaakseni hinnan ensimmäinen numero oli 4. On ollut todella mukava ja mahdollistanut miellyttävät olosuhteet ympärivuotiseen melontaan. Tietysti joku puolet maksava voi olla riittävän hyvä, mutta en halunnut ottaa riskiä, enkä kadu. Kunhan puku nyt kestää seuraavat 10v. Ursuit on ainakin riskitön valinta, jos ei rahat lopu ennen.
http://www.nettilinja.fi/~welho/fin/index.html
Se maksaa nyt 529e, eli ehdottomasti oikea aika ostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923