Pitäisi käydä Sothissa ja kyselisin edullisia vaihtoehtoja. Matka tapahtuisi lokakuussa. Air Baltic olisi halpa, mutta ei taida lentää lokakuun alun jälkeen Sotshiin. Ehdotuksia?
Yhteydet Sotshiin
4
801
Vastaukset
- perille vie
Vaihtoehdot on vähissä.
Osta Aeroflotilta Helsinki-Moskova-Sotsi lennot.
SkyExpresskin lentää sinne mutta sen toiminta
saattaa päättyä minä päivänä tahansa.- t.a.p.
Moskovaan pääsisi Air Balticilla suht´koht mukavasti. Pitää katsella erikseen Moskova-Sotshi väliä.
- Tellustelija
Kokeile www.s7.ru, tai kysy Pulkovolta Helsingistä.
S7:n Sotshin lennot Pietarista aika ok hintaisia, mutta tietty pitää sinne Piitteriin päästä. Kenties tuo AirBaltic olisi hyvä. Tai EstonianAirilla on joku kampanja käynnissä, lieneekö niillä tarjota hyvää pakettia?
T:Tellustelija- t.a.p.
Pulkovo Aviation Enterprises taitaa olla nykyään Rossian - Russian Airlines.Helsinki-Pietari-Sotshi pakettina varmaan onnistuu kyseiseltä firmaltakin. Helsinki-Pietari välin saattaa operoida jopa Finnair. S7 pitää tarkistaa myös...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960