Vinkkejä kaipailen, 6 optikkoliikettä näyttäisi riihimäeltä löytyvän niistä kun osaisi valita. Tietysti edullisia silmälaseja tässä kaipailisin.
Optikkoliikkeet Riihimäellä
12
1626
Vastaukset
- .myy
edullisia silmälaseja.
- dbdvuhb
heh,heh, hae vaan omas sieltä.
- löytyy
Itse olen asioinut Silmäasemalla ja sieltä sain erittäin asiantuntevaa palvelua sekä erikoissilmäläärin palvelua. Voin suositella.
- huomiota tuo
erikoissilmälääkäri - hih - silmälääkäri on aina erikoislääkäri, ei ole mitään erikoissilmälääkäreitä. Pilkun viilausta..........
- rillipiru
edullisimmat silmälasit saat ehdottomasti Eyeniltä Mäkkärin vierestä
- wsafköag
specsaversiltä saa myös todella edullisia. Itse otin keväällä kahdet ja olen ollut tyytyväinen.
- ----------en mene enää-----...
wsafköag kirjoitti:
specsaversiltä saa myös todella edullisia. Itse otin keväällä kahdet ja olen ollut tyytyväinen.
karsee myyjä se yksi:/
- ei enää
wsafköag kirjoitti:
Täyttä paskaa myyvät.En todellakaan suosittele!!!!
- makeimmat lasit
Tyylikkäin valikoima ainakin mun mielestä on tuolla Ajan Optiikalla Hämeenkadun yläpäässä. Sieltä ainakin löysin omani ja on tullut tosi paljon kehuja. Moni muilla paikkakunnilakin kysynyt että mistä olen löytänyt. Myös kivat myyjät, jotka osaa katsoa mitkä sulle sopisi parhaiten. Suosittelen.
- rillipääxx
Sieltä olen aina löytänyt hyvät lasit ja laadukkaat.Takuukin olemassa ja hyvä palvelu.Luotettava.
- Erikois
rillipääxx kirjoitti:
Sieltä olen aina löytänyt hyvät lasit ja laadukkaat.Takuukin olemassa ja hyvä palvelu.Luotettava.
"silmälääkäri on aina erikoislääkäri, ei ole mitään erikoissilmälääkäreitä"
Virallinen nimitys on silmätautien erikoislääkäri. - Anonyymi
Kävin pitkästä aikaa tänään Ajan Optiikalla.
Mikä tunne kun sisään menee kuin raikas meri tuuli puhaltais, henkilökunta valoisaa ja positiivista energiaa välittävää. Kiitos hyvästä palvelusta! T. Risto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999